[cabrio] Swap na v6 2.7 biturbo Audi 80 230km-300km
: 10 sty 2014, 23:02
autor: H4lski
Siemanko, co tu sie rozpisywać. Będę swapował Audiczkę na v6 2.7 biturbo z 2.3 NG. I pododaję tutaj efekty prac. Silnik pochodzi z Audi A6 C5 2000r 2.7T. Silnik zamierzam upchać na seryjnych kolektorach. kilka fotek.
Silnik był w wersji skrzyni automatycznej, będzie skrzynia manualna, przy silniku jeszcze zamach od Automatu.
: 10 sty 2014, 23:08
autor: Audi 80 Polska
H4lski pisze: Silnik zamierzam upchać na seryjnych kolektorach. kilka fotek.
Chyba przy seryjnych kolektorach wyjście spalin z turbosprężarki wychodzi na drążkach kierowniczych.
Rozmawiałem z właścicielem do którego mnie odsyłasz. W wiadomości prywatnej napisał mi tak.
Ja kolektory budowalem na nowo bo chialem turbiny miec na gorze. Oryginalne kolektory i k04 wchodza i nie trzeba ciac podloznic jak dobrze pamietam ale jest na styk.
I raczej jest wszystko okej.
Kolega ma to zrobione tak:
[ Dodano: 2014-01-10, 23:37 ]
Nie rozumiem o co Ci chodzi. To jest dwumas od 2.7 biturbo, nawet masz na pierwszym zdjęciu. Podchodząc do tego juz tak bardzo malo profesjonalnie. Ten masz na 8 śrub. A dwumas do ABC/AAH masz na 6 śrub. Nie rozumiem Twojego posta.
: 10 sty 2014, 23:50
autor: chmiel25
Można zostawić na ori kolektorach ale przekładnie musi być z innego auta, a co do podłużnic to nie tak prosto.
Ogółem Życze powodzenia !!!!! <ok>
: 10 sty 2014, 23:56
autor: H4lski
Uu.. A od jakiego? To zaraz wyklikam z allegro. Albo hmm, tej się zmieni położenie, coś będę musiał podłubać.. Albo kolektor się delikatnie przerobi, a ile mniejwięcej brakuje?
: 11 sty 2014, 01:04
autor: sagem
H4lski pisze:Ja kolektory budowalem na nowo bo chialem turbiny miec na gorze. Oryginalne kolektory i k04 wchodza i nie trzeba ciac podloznic jak dobrze pamietam ale jest na styk.
I raczej jest wszystko okej.
Raczej, a nie rczej tylko na pewno trzeba ciac podłużnice przy ori kolektorach i turbo bo nie miesci się.
"Mniej więcej 2-3cm"
: 11 sty 2014, 16:31
autor: H4lski
Ale mowisz o silniku AJK z audi a6 c5 ? Czy mówisz może o s4 lub rs4? Bo to całkiem inne silniki..
: 14 sty 2014, 08:23
autor: luk448
Zostajesz przy seryjnym turbo czy od razu pakujesz od rs6?Zostawiasz dwumas czy zmieniasz na jednomas?W jaka moc celujesz?Mam nadzieje ze to 2.3 NG to w czterech łapach? :mrgreen:
: 14 sty 2014, 11:36
autor: MIODEK
luk448 pisze:Mam nadzieje ze to 2.3 NG to w czterech łapach?
w cabie raczej ośka <ok>
: 14 sty 2014, 13:54
autor: luk448
MIODEK, fakt-nie doczytalem.Mam nadzieje ze autor od razu dlubnie sobie 4 lapy bo jesli jakies 2.7 BiT ma byc w osce to szkoda roboty.Co wtedy z trakcja?
: 15 sty 2014, 23:47
autor: H4lski
Hej, wlasnie wracam styrany z warsztatu, metrem do.domu. Zakladam wszystko.w serii, Max 280km na seryjnych gratach. Tak bedzie oska. Jezdzilem autami co maja 260km na osce i jezdzi sie tym normalnie. Umiejetnosc jazdy pocwicze. Najgorzej te kolektory jak popatrzylem.. ;/ albo kolektory wyrezam albo przekladnia zmieni swoje miejsce, ale o tym na razie nie.mysle. Musze go.wytarabanic. W domu bede to fotki podesle. PS. nie wiedzialem ze maska.jest taka ciezka ;D
: 15 sty 2014, 23:52
autor: luk448
Macie w Łukowie metro? :mrgreen: Bedzie Ci brakowalo trakcji-pomysl od razu nad swapem napedu
: 16 sty 2014, 00:44
autor: H4lski
Ja studiuje w Warszawie, i swapuje w Warszawie. Myśleć to ja myślę o quattro, ale mam lepsze plany. Zobaczycie. Tymczasem, obiecane fotki.
: 16 sty 2014, 00:46
autor: robertas1.8
280 hp w osce... no troche slabo duzo mocy odleci wraz ze spalonymi oponami... rezaj Q... bo moim zdaniem troche bezsens... jeszcze gdyby to byl tyl naped to dla fun'u byloby ok