[80 b4] 2.0ABK-->1.8ADR fotostory ze swapu
: 17 mar 2014, 22:18
Po wielu latach na drogach i po przejechaniu 765 TYŚ km silnik w moim audi odmówił posłuszeństwa,padły pierścienie a do kompletu obróciło panewkę myślałem nad remontem. Po dłuższym namyśleniu i policzeniu kosztów przeglądając katalog z gratami do abk stwierdziłem ze nie ma sensu pchać kasy w remont, padł wybór wywalamy silnik i szukamy czegoś innego.
Myślałem nad aeb spora moc i dość nowoczesny silnik ale niestety stary motor padł w złym momencie remont domu itp. ogólnie brak miedzi .
Wybór padł na adr tak się składało ze znajomy kilka dni wcześniej sprowadził a4 i zdążyłem nim trochę pojeździć tak więc wiedziałem co kupuje.
Silnik został wymontowany w ciągu dnia z cała wiązką komputerem i innymi gratami został załadowany do auta i do domu, po powrocie silnik został dość dokładnie umyty z kurzu
następnego dnia abk wyleciał a mojego auta została umyta komora silnika i włożony nowy silnik po spięciu wszystkiego okazało sie ze audi nie pali po kilku godzinach dłubania wyszło ze ecu zdechło no i znowu oczekiwanie na graty po kilku dniach postoju auto odpaliło.
Banan na twarzy od ucha do ucha po tym gdy silnik odpalił jeszcze raz sprawdziłem wszystkie śruby no i wyjazd testowy już przy pierwszym wyjeździe było czuć ze adr jest sporo mocniejszy od abk.
Dobra silnik się rozgrzał to buta koła zabuksowały 1-2-3 i 100KM/H powrót do domu bu sprawdzić czy wszystko się trzyma i czy wszystkie grat są na swoim miejscu po pełnym sprawdzeniu czy wszystko jest ok kolejny wyjazd na obwodnice Lubartowa i ogień według nawigacji auto osiągało 100KM/H w 9,8s a v-max według nawigacji wyniósł 214,4 sporo jak na taka krowę
poniżej foto story ze swapu
koszta koszta i jeszcze raz koszta kila os pytało o koszta związane ze swapem
silnik 650zł
poduszki pod silnik nowe prawa 120zł lewa 240zł
wiązka 100zł
ecu bez immo 200zł
wiatrak wiskozy 20zł
ic od frontery 150zł
rury stal 30zł
rury silikonowe na łączenia 130zł
kompresor eaton m45 600zł
DET III 600zł
chłodnica 180zł
i kilka pierdół razem ok 2800 na potrzebne graty i otrzymałem b4 1.8 kompresor i 150km i 230nm
i jeszcze wielkie dzięki dla użytkownika aldi za pomoc w kabelkologi
pierwszy test
i test z drugiej strony
[ Dodano: 2015-06-07, 00:49 ]
kompresor
a wiec no ten tego nowy kompresor mniejszy ale za to sprawny jak poprzedni
eaton m45 ciśnienie max 0,5bar
[ Dodano: 2015-06-07, 18:26 ]
oceniajcie komentujcie
Myślałem nad aeb spora moc i dość nowoczesny silnik ale niestety stary motor padł w złym momencie remont domu itp. ogólnie brak miedzi .
Wybór padł na adr tak się składało ze znajomy kilka dni wcześniej sprowadził a4 i zdążyłem nim trochę pojeździć tak więc wiedziałem co kupuje.
Silnik został wymontowany w ciągu dnia z cała wiązką komputerem i innymi gratami został załadowany do auta i do domu, po powrocie silnik został dość dokładnie umyty z kurzu
następnego dnia abk wyleciał a mojego auta została umyta komora silnika i włożony nowy silnik po spięciu wszystkiego okazało sie ze audi nie pali po kilku godzinach dłubania wyszło ze ecu zdechło no i znowu oczekiwanie na graty po kilku dniach postoju auto odpaliło.
Banan na twarzy od ucha do ucha po tym gdy silnik odpalił jeszcze raz sprawdziłem wszystkie śruby no i wyjazd testowy już przy pierwszym wyjeździe było czuć ze adr jest sporo mocniejszy od abk.
Dobra silnik się rozgrzał to buta koła zabuksowały 1-2-3 i 100KM/H powrót do domu bu sprawdzić czy wszystko się trzyma i czy wszystkie grat są na swoim miejscu po pełnym sprawdzeniu czy wszystko jest ok kolejny wyjazd na obwodnice Lubartowa i ogień według nawigacji auto osiągało 100KM/H w 9,8s a v-max według nawigacji wyniósł 214,4 sporo jak na taka krowę
poniżej foto story ze swapu
koszta koszta i jeszcze raz koszta kila os pytało o koszta związane ze swapem
silnik 650zł
poduszki pod silnik nowe prawa 120zł lewa 240zł
wiązka 100zł
ecu bez immo 200zł
wiatrak wiskozy 20zł
ic od frontery 150zł
rury stal 30zł
rury silikonowe na łączenia 130zł
kompresor eaton m45 600zł
DET III 600zł
chłodnica 180zł
i kilka pierdół razem ok 2800 na potrzebne graty i otrzymałem b4 1.8 kompresor i 150km i 230nm
i jeszcze wielkie dzięki dla użytkownika aldi za pomoc w kabelkologi
pierwszy test
i test z drugiej strony
[ Dodano: 2015-06-07, 00:49 ]
kompresor
a wiec no ten tego nowy kompresor mniejszy ale za to sprawny jak poprzedni
eaton m45 ciśnienie max 0,5bar
[ Dodano: 2015-06-07, 18:26 ]
oceniajcie komentujcie