[2.0 2.2 2.3 ] Zmiana wtrysku na Elektoniczny
: 20 maja 2014, 22:44
Witam.
W związku z tym że nie ma za bardzo inf odnośnie zmiany wtrysku z mechanicznego na elektroniczny w naszych NG postanowiłem trochę zbliżyć wszystkim temat.
Ja sobie przerobiłem oraz założyłem sekwencję, więc coś tam wiem... I nie są to inf wyssane z palca, bo ktoś gdzieś coś słyszał....
Wszelkie graty odnośnie przerobienia wtrysku można zamówic u mnie:
Nowa listwa wygląda aktualnie tak:
Listwa wtryskowa to kustom made in ja :mrgreen:
Czas takiej robótki, parę browarów. Kwestia kto jak długo sączy a jak długo robi.
Wystarczy zdemontować wszystko co się wiązało z mechanicznym wtryskiem. Zostawić goły kolektor bez wtrysków itd... Zamontować to co było paczce tak jak na foto:
Następnie skręcamy. Zarabiamy kostki zgodnie z instrukcja. Podłączmy podciśnienia i efekt jest taki:
Jeśli wszystko się ogarneło pod maska, czas na lutowanie i rozkręcanie wnętrza. Co do tego co i jak, to będzie w zestawie instrukcja która to dokładnie opisze.
POTEM KAŻDE, ALE TO KAŻDE AUTO MUSI TRAFIĆ NA STROJENIE. NIE MA UNIWERSALNEJ MAPY KTÓRA ZADZIAŁA IDEALNIE NA KAŻDYM SILNIKU, BO KAŻDY JEST INACZEJ KATOWANY.
Jeśli ktoś już sobie przerobi wszystko jak należy, poskłada, odpali, to może spokojnie zakładać sekwencję do tego. Efekt jest jak na foto:
Jeśli kogoś interesują ceny całego przedsięwzięcia czy się opłaca czy nie... PISAĆ NA PW.
Stożek: Kto jaki woli tyle zapłaci. Można tez zastosować nakładkę na oryginalną obudowę filtra powietrza i podłączenie jej do przepustnicy.
Ory obudowa filtra jak u mnie : 150zł. Sama góra.
Sekwencja powiedzmy: 2500zł. Jeśli ktoś ma starą instalację lpg i wbita w dowód z ważna butla, to koszt ok 1500zł. Też zakładam. Daję gwarancję. FV jeśli jest to kompletna sekwencja. Papiery do legalizacji.
Czas: Kto ile przeznaczy.
Frajda z jazdy i przerobionego NG: Nie do opisania <ok>
Nie wiem czy się opłacało, ale gdzie zaczyna się pasja, kończy się ekonomia
Ja jednak ng nie zamienię na inny silnik a jeśli miałbym na coś zmieniać, to tylko na 4.2
Mój temat o Moim Avancie
Pewnie będą jeszcze pytania o spalanie... Zależy kto jaką ma nogę i jaka dawkę paliwa sobie ustawi. To NG spali ile wlejesz i nie oszukujmy się że jest inaczej.
Jak się bawiłem po złożeniu i miałem bogatą mieszankę to spaliła 20 ale frajda z jazdy niesamowita....
Po regulacji realne spalanie w moim przypadku w quattro to ok 10-12L/100Km biorąc pod uwagę moja ciężką nogę jakby nie było.
Jeśli pomogłem, proszę klikać Pomógł.
Więcej foto mam w galerii, ale tam nie ma nic skomplikowanego żeby udostępniać Fotostory.
Jeśli ktoś jest zainteresowany taką przeróbką, to pisać na PW.
Posiadam zestawy do NG, ACE, MC, PS ITD.... Merce, Fordy, Porsche.
Czas oczekiwania na zestaw ok 7dni od wpłaty.
Instrukcja itd wszystko w zestawie.
Możliwości auta można śledzić na youtubie. Linki poniżej i na mojej str na YT.
Jak widać auto ożywa.
Ciągnie od samego dołu.
Można wprowadzać wiele modyfikacji.
Zwiększać moc.
Auto staję się bardziej diagnostyczne, bo zostają fabryczne czujniki które są wpięte do nowego sterownika.
Zapłon zostaje fabryczny. Silniki 4 cylindrowe mogę mieć zapłon z nowego sterownika co daję parę KM na plus.
Brakujący sygnał z przepływki idzie ze sterownika. Również sygnał spalania.
Pozdrawiam i zachęcam do przeróbek.
W związku z tym że nie ma za bardzo inf odnośnie zmiany wtrysku z mechanicznego na elektroniczny w naszych NG postanowiłem trochę zbliżyć wszystkim temat.
Ja sobie przerobiłem oraz założyłem sekwencję, więc coś tam wiem... I nie są to inf wyssane z palca, bo ktoś gdzieś coś słyszał....
Wszelkie graty odnośnie przerobienia wtrysku można zamówic u mnie:
Nowa listwa wygląda aktualnie tak:
Listwa wtryskowa to kustom made in ja :mrgreen:
Czas takiej robótki, parę browarów. Kwestia kto jak długo sączy a jak długo robi.
Wystarczy zdemontować wszystko co się wiązało z mechanicznym wtryskiem. Zostawić goły kolektor bez wtrysków itd... Zamontować to co było paczce tak jak na foto:
Następnie skręcamy. Zarabiamy kostki zgodnie z instrukcja. Podłączmy podciśnienia i efekt jest taki:
Jeśli wszystko się ogarneło pod maska, czas na lutowanie i rozkręcanie wnętrza. Co do tego co i jak, to będzie w zestawie instrukcja która to dokładnie opisze.
POTEM KAŻDE, ALE TO KAŻDE AUTO MUSI TRAFIĆ NA STROJENIE. NIE MA UNIWERSALNEJ MAPY KTÓRA ZADZIAŁA IDEALNIE NA KAŻDYM SILNIKU, BO KAŻDY JEST INACZEJ KATOWANY.
Jeśli ktoś już sobie przerobi wszystko jak należy, poskłada, odpali, to może spokojnie zakładać sekwencję do tego. Efekt jest jak na foto:
Jeśli kogoś interesują ceny całego przedsięwzięcia czy się opłaca czy nie... PISAĆ NA PW.
Stożek: Kto jaki woli tyle zapłaci. Można tez zastosować nakładkę na oryginalną obudowę filtra powietrza i podłączenie jej do przepustnicy.
Ory obudowa filtra jak u mnie : 150zł. Sama góra.
Sekwencja powiedzmy: 2500zł. Jeśli ktoś ma starą instalację lpg i wbita w dowód z ważna butla, to koszt ok 1500zł. Też zakładam. Daję gwarancję. FV jeśli jest to kompletna sekwencja. Papiery do legalizacji.
Czas: Kto ile przeznaczy.
Frajda z jazdy i przerobionego NG: Nie do opisania <ok>
Nie wiem czy się opłacało, ale gdzie zaczyna się pasja, kończy się ekonomia
Ja jednak ng nie zamienię na inny silnik a jeśli miałbym na coś zmieniać, to tylko na 4.2
Mój temat o Moim Avancie
Pewnie będą jeszcze pytania o spalanie... Zależy kto jaką ma nogę i jaka dawkę paliwa sobie ustawi. To NG spali ile wlejesz i nie oszukujmy się że jest inaczej.
Jak się bawiłem po złożeniu i miałem bogatą mieszankę to spaliła 20 ale frajda z jazdy niesamowita....
Po regulacji realne spalanie w moim przypadku w quattro to ok 10-12L/100Km biorąc pod uwagę moja ciężką nogę jakby nie było.
Jeśli pomogłem, proszę klikać Pomógł.
Więcej foto mam w galerii, ale tam nie ma nic skomplikowanego żeby udostępniać Fotostory.
Jeśli ktoś jest zainteresowany taką przeróbką, to pisać na PW.
Posiadam zestawy do NG, ACE, MC, PS ITD.... Merce, Fordy, Porsche.
Czas oczekiwania na zestaw ok 7dni od wpłaty.
Instrukcja itd wszystko w zestawie.
Możliwości auta można śledzić na youtubie. Linki poniżej i na mojej str na YT.
Jak widać auto ożywa.
Ciągnie od samego dołu.
Można wprowadzać wiele modyfikacji.
Zwiększać moc.
Auto staję się bardziej diagnostyczne, bo zostają fabryczne czujniki które są wpięte do nowego sterownika.
Zapłon zostaje fabryczny. Silniki 4 cylindrowe mogę mieć zapłon z nowego sterownika co daję parę KM na plus.
Brakujący sygnał z przepływki idzie ze sterownika. Również sygnał spalania.
Pozdrawiam i zachęcam do przeróbek.