[B4 1.8adr] +kompresor
: 27 paź 2014, 23:07
A więc tak po ok 3mieś stary kompresor Eaton m62 wyzioną ducha (pęknięta przekładnia zębata).
Przyszła pora no nowy Eaton m45 charakterystykę mają podobną
stary pompował ok 0,45bar co dawało 20KM przyrostu mocy
teraz mam zamiar zmniejszyć koło pasowe na 72mm i pompować ok 0.6
i tu kilka pytań jak najprostszy sposobem cofnąć zapłon w tym silniku
jaki jest stopień sprężania tego silnika
i ile wytrzymają fabryczne wtryski przy 4bar
jak oliwę polecacie do kompresora
przy ostrej jeździe afr był w granicach 9-10/1 na spokojnej ok 13/1 na wolnych 13,5/1
egt 650-750 przy spokojnej ok 500
Przyszła pora no nowy Eaton m45 charakterystykę mają podobną
stary pompował ok 0,45bar co dawało 20KM przyrostu mocy
teraz mam zamiar zmniejszyć koło pasowe na 72mm i pompować ok 0.6
i tu kilka pytań jak najprostszy sposobem cofnąć zapłon w tym silniku
jaki jest stopień sprężania tego silnika
i ile wytrzymają fabryczne wtryski przy 4bar
jak oliwę polecacie do kompresora
przy ostrej jeździe afr był w granicach 9-10/1 na spokojnej ok 13/1 na wolnych 13,5/1
egt 650-750 przy spokojnej ok 500