Strona 1 z 2
[ B4 2.3 NG] Pomoc w swapie na 1.8t
: 24 kwie 2015, 10:20
autor: iciek
Witam mam ochotę wsadzić 1.8T do mojej niuńki tylko problem w tym że niem możliwości gdzie modzić:(
A dużo był bym w stanie zrobić sam a firmy biorą kolosalne pieniądze...
I tu moje zapytanie kto byłby w stanie pomóc się podjąć tego wyzwania a podobna z silnikiem AEB do B4 wcale nie jest aż tak źle:D
Pieniądzowo też byśmy się dogadali na pewno:D
: 24 kwie 2015, 10:25
autor: Leo
jaka okolica?
: 24 kwie 2015, 11:00
autor: iciek
śląsk:D
: 24 kwie 2015, 11:24
autor: Leo
znaczy co? Wrocław czy Racibórz?
: 24 kwie 2015, 11:38
autor: iciek
Katowice
[ Dodano: 2015-04-24, 11:57 ]
Do Ciebie mam trochę kawałek szkoda, ciekawe czy znalazł by się ktoś tu z okolic.
Taki silnik w takiej budzie to już elegancko do tego locha k03s, większe wtryski 320 i frontowy cooler i ponad 200 koni pęknie na ośkę to już ogień:D
: 24 kwie 2015, 11:57
autor: Leo
tanio nie będzie. Know how możesz popytać w quattro service.
: 24 kwie 2015, 12:14
autor: iciek
Pytałem właśnie jak mi powiedzieli ceny za poszczególne elementy to zwątpiłem:/
: 24 kwie 2015, 12:14
autor: Leo
swapa za 2 tysiące nie zrobisz, przykro mi.
[ Dodano: 2015-04-24, 12:15 ]
ps. najtaniej kupić rozbitka i przekładać co się da.
: 24 kwie 2015, 12:30
autor: iciek
Wiem żę nie za 2000 tysiące ale czemu za 15:P
: 24 kwie 2015, 13:49
autor: Leo
Bo ktoś na tym zarobić musi
No i jakąś tam gwarancję za swoją pracę dają... a przede wszystkim za wiedzę.
: 24 kwie 2015, 14:09
autor: Audi 80 Polska
Jeszcze przy legalnie działającym bizniesie w większym mieście dochodzi masa kosztów, pracownicy, zus, utrzymanie warsztatu i dlatego wychodzi drożej niż zrobienie tego gdzieś w stodole. Jeszcze jak ktoś dba o reputacje to poświęci sporo środków i czasu na zrobienie czegoś dobrze bo tez jest spora różnica między zrobieniem aby wyjechało za bramę a żeby jeździło długo bez ciągłych poprawek.
: 24 kwie 2015, 16:32
autor: paweloli
Wynajmij jakis garaz w twojej okolicy na okolo miesiac, jak bedziesz mial wiekszosc gratow to powinno ci wystarczyc. Skrzyknij jeszcze ze dwoch kolesi zeby ci pomogli wyjac stary silnik i potem wlozyc nowy, to bedzie koszt kilku piwek.
Wiekszosc rzeczy dasz rade zrobic sam takie jak elektryka, podlaczanie wszystkich przewodow, montaz chlodnicy i icka itd.
Ja robilem swapa w blaszaku w zime wiec czasami bylo naprawde zimno. Kozystalem z opisow na forum oraz kilku cennych rad od słonika na telefon. I wyszlo spoko auto jezdzi i ma sie dobrze. <ok>
: 24 kwie 2015, 16:53
autor: karolas123
Albo kup blaszak za 2 tysie, i bedziesz miał pozniej garaz na auto.
: 24 kwie 2015, 21:17
autor: Słonik
Jaki budżet masz na to przeznaczony ?
: 26 kwie 2015, 00:17
autor: Leo
budżet zawsze jest za mało.
Ostatnio próbowałem namówić kogoś na swapa po kosztach za 2 koła. Przestał odbierać telefon.
To nigdy nie są tanie rzeczy.