Strona 1 z 2

1z ile z tego wyjdzie?

: 27 kwie 2015, 22:09
autor: mimax
witam
mam takie graty i plany;
wtryski 205 po regeneracji juz siedzą
pompa niestety 10tka
turbo ori t15
wałek z sdi czeka na załozenie
komp 16bitowy czeka na załozenie
ic narazie ori
i jade na program jakis do tego.

ile z tego moze wyjsc tak bezpiecnie dla turbo jak myslicie?

: 28 kwie 2015, 00:23
autor: wujo1
130 , osprzęt Bosch czy Pierburg ?

: 28 kwie 2015, 06:55
autor: Krzysiek 84
wujo1 pisze: osprzęt Bosch czy Pierburg ?
mimax pisze: turbo ori t15
komp 16bitowy czeka na załozenie
:mrgreen:

: 28 kwie 2015, 10:04
autor: Ganimadeus
Kolega widzę też z lublina? :)

Tu masz wykres z mojego.

Obrazek

Wtryski AFN 0.205 + komp 16bit + chip od kostrza Reszta seria(t15, pompa 10)

Wszystko zależy jaki stan motoru i turbo.

: 15 lip 2015, 18:34
autor: newman
Witam

Szykuje swoją coupetke do modyfikacji i brakuje mi w sumie już tylko sterownika i suszarki.
Na bodajże forum VW Golfa, znalazłem temat, że do 1Z pasuje sterownik 028 906 021 BF, który jest 16bitowy i ma od razu map sensor.
Zakupiłem takowy, niestety różni się wielkość i ilość pinów :roll:
Panowie, czy jest jakiś komp 16bit który pasuje p&p (wtyk i piny) w miejsce 0 281 001 185 ?

Z góry dziękuje za pomoc

: 15 lip 2015, 19:25
autor: Krzysiek 84
newman pisze:Witam


Zakupiłem takowy, niestety różni się wielkość i ilość pinów :roll:
Panowie, czy jest jakiś komp 16bit który pasuje p&p (wtyk i piny) w miejsce 0 281 001 185 ?

Z góry dziękuje za pomoc
Kolego, jesli dobrze mysle to jest ECU z zieloną naklejką i końcówką 401B
Czyli z ""Bosch'a""
Masz potencjometryczny nastawnik i żadnej 16-tki nie podepniesz, bynajmniej P&P
By założyć tego 16 bit to musisz przekładkę osprzętu zrobić na nastawnik indukcyjny i dopiero wtedy możesz zapiąć 16 bit
Póki co, tylko tyle sterownik z audi 80 tdi 91-94r na boschu

: 15 lip 2015, 20:43
autor: newman
Krzysiek 84 pisze: Kolego, jesli dobrze mysle to jest ECU z zieloną naklejką i końcówką 401B
Czyli z ""Bosch'a""
Masz potencjometryczny nastawnik i żadnej 16-tki nie podepniesz, bynajmniej P&P
By założyć tego 16 bit to musisz przekładkę osprzętu zrobić na nastawnik indukcyjny i dopiero wtedy możesz zapiąć 16 bit
Póki co, tylko tyle sterownik z audi 80 tdi 91-94r na boschu
Tak, dokładnie zielona naklejka.
W takim razie poszukam tematów związanych z przekładką.
Dziękuje za link do sterownika, ale będę chciał uzyskać trochę większe moce

: 15 lip 2015, 20:48
autor: Arti_77
W Autogiełda naszego Forum widziałem ogłoszenie z pełnym zestawem sprzętu potrzebnego do przekładki

: 15 lip 2015, 21:03
autor: newman
Czytam 7 stronicowy temat o zamianie nastawnika i jak dobrze rozumiem, chodzi o nastawnik w pompie paliwa...
Mam zakupioną pompę 11 którą będę zakładał, przypuszczam że to rozwiąże problem nastawnika, ale nie rozwiąże problemu wiązki i sterownika ecu

: 15 lip 2015, 21:19
autor: Pieterb
newman pisze:chodzi o nastawnik w pompie paliwa
raczej na pompie ;-)

: 15 lip 2015, 21:22
autor: newman
PieterB pisze:
newman pisze:chodzi o nastawnik w pompie paliwa
raczej na pompie ;-)
wiadomo ;-)

: 15 lip 2015, 21:27
autor: Krzysiek 84
newman pisze:Czytam 7 stronicowy temat o zamianie nastawnika i jak dobrze rozumiem, chodzi o nastawnik w pompie paliwa...
Mam zakupioną pompę 11 którą będę zakładał, przypuszczam że to rozwiąże problem nastawnika, ale nie rozwiąże problemu wiązki i sterownika ecu
Trzeba dostosować wiązke do tej pompy, czyli na nastwnik indukcyjny, pozostaje wstawienie drugiej wiązki od młodszych Audi 80 tdi lub przerobienie Twojej wiązki, najbliżej to chyba do Olkusza do Trepka bedziesz miał, on też jezdził coupe w Tdi
https://audi80.pl/profiles/9342.htm

: 15 lip 2015, 21:59
autor: newman
Rozpiskę do przerobienia wtyku pompy 11 na 10pin mam już przygotowaną, ale tak czy siak, łatwiej byłoby znaleść wiązkę która pasowała by do pompy i sterownika.
Jaką dobrać wiązkę? Z tego co doczytałem tu na forum, to sterownik który mam stosowany był w latach 93-94 - więc chyba nie było nowszych B4 :-? - chyba że Cabrio

: 16 lip 2015, 15:03
autor: Krzysiek 84
newman pisze: Jaką dobrać wiązkę? Z tego co doczytałem tu na forum, to sterownik który mam stosowany był w latach 93-94 - więc chyba nie było nowszych B4 :-? - chyba że Cabrio
Starszy osprzęt był stosowany do 29.02.1994, od 1 marca 1994 był juz pierburg.

Starszy osprzęt:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Nowy Osprzęt:
Obrazek Obrazek Obrazek

: 16 lip 2015, 17:11
autor: newman
Wielkie dzięki za info i foty
Pompę mam, jutro będę oglądał wiązkę od ASV, a przepływka i tak ma wylecieć.