Strona 1 z 1

[AAD] Instalacja digifanta

: 05 cze 2015, 12:57
autor: bohema667
Witam, chciałbym założyć digifanta z golfa 2E do mojego audi 80 B3 z silnikiem AAD z wtryskiem KE-Motronic. Komputer z golfa to 45 pinowy Siemens. Oznaczyłem już wszystkie 45 przewody które idą od ECU. Potrzebuję pomocy, w jaki sposób podłączyć 4 piny od lambdy, 4 piny od przepływki, jak ogarnąć tablicę przyrządów i cewkę zapłonową.

Z Golfa posiadam przepływkę, wtryski, krokowiec, przepustnicę, kolektor ssący z jakimś czujnikiem, ECU, kompletną wiązkę.

Z Audi chciałbym wykorzystać pozostałe oczujnikowanie, lambdę, układ zapłonowy.

Jak to wszystko ożenić?

: 05 cze 2015, 18:05
autor: luckash
Ale to masz kompletną wiązkę z tego 2e? Czy masz sterownik z wtyczką i kable sam chcesz zrobić bo kostki ktoś poucinał?
Tu masz schematy jakieś znalazłem
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c3e1b.html
http://obrazki.elektroda.pl/9242203700_1372683901.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/9239368300_1372664483.jpg

: 05 cze 2015, 18:17
autor: bohema667
Mam kompletną wiązkę. Duża część idzie do okrągłej wtyczki (chyba do bezpieczników). Myślę, że obejde to, i zlutuje przewody bezpośrednio.

Największe wyzwanie to prawidłowe połączenie tych przewodów, bo np lambda i przepływka mają po 4. A w oznaczeniu kompa nie było rozróżnione, że zasilanie, copot, sygnał, tylko wszystkie pozycje opisane były przepływomierz z gorącym drutem. Ale przecież tam jest klapowy.

Tak samo w rozpisce pinów widnieje pozycja wtryskiwacz rozruchowy. Tyle, że 2E 45 pinowy go nie ma :/

Będę bardzo wdzięczny, za rozpiskę KE-Motronica :)

: 05 cze 2015, 19:33
autor: luckash
Tu jest coś
http://vwts.ru/injector/ke-motronic/ke-motronic.jpg

Tu kiedyś evolution robił zmianę ke-motronic na digi 1 bez wymiany wiązki, może Ci się coś przyda opisał część pinów.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122473

: 05 cze 2015, 20:50
autor: bohema667
Wielkie dzięki. Widzę, że w Motronicu obroty idą ze sterownika. W digifancie tego nie widzę, a fajnie byłoby mieć obrotek.

Ogólnie staram się wzorować na tym http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=518618

: 12 cze 2015, 21:27
autor: maciek889
Tu jest schemat jak podłączyć w audi 80. topics9/80-b3-jn-podlaczenie-digi-i-t88046.html#926532
Co do obrotomierza to chyba te silniki miały podłączony pod sterownie cewki.