[1,9TDI - 2,5TDI] Sterowanie WG a VNT
: 25 paź 2015, 08:06
Witam kolegów, interesuje mnie zmiana sterowania z WG na VNT? Sterownik 16 bitów ale na WG?? co trzeba by zmienić w sterowniku aby ogarniał VNT?? Z góry dzieki za pomoc i rady
Napisz konkretnie ,jaki silnik ,jaki sterownik (numer )i czym chcesz żeby sterował ...bo w opisie 1,9 tdi -2,5 tdi i cięzko się domyślić co ma być z czym :roll: ...jak się dowiem w jakiej to ma być konfiguracji ,to ci powiem czy się da i jak to zrobić 8-)audki pisze:interesuje mnie zmiana sterowania z WG na VNT? Sterownik 16 bitów ale na WG?? co trzeba by zmienić w sterowniku aby ogarniał VNT??
Silnik 2,5TDI R5 AEL wiązka od 1,9TDI 1Z, sterownik z AHD nr: 074 906 021 AP lub mam drugi z VW T4 2,5TDI AJT 074 906 021 S. A sterować ma garrett a/r 61 M24NMUNIOR pisze:Napisz konkretnie ,jaki silnik ,jaki sterownik (numer )i czym chcesz żeby sterował ...bo w opisie 1,9 tdi -2,5 tdi i cięzko się domyślić co ma być z czym :roll: ...jak się dowiem w jakiej to ma być konfiguracji ,to ci powiem czy się da i jak to zrobić 8-)audki pisze:interesuje mnie zmiana sterowania z WG na VNT? Sterownik 16 bitów ale na WG?? co trzeba by zmienić w sterowniku aby ogarniał VNT??
Czyli standardowa 16 tka ...Gdyby to był 4 cylindrowy 1,9 ,to nie ma problemu ...ale w przypadku 2,5 ,proste to nie będzię ,bo niestety w orginale nie występuje sterownik pasujący pod ori wtykę ,który sterował by turbiną VNT ...musiał byś się zwrócić do jakiegoś tunera ,któremu chciało by się pobawić i " wrzucić " mapy pod VNT...Niby proste i wykonalne dla kogoś kto umie posługiwac się winolsem ,ale podejrzewam że mało któremu zechce się w to bawić ,bo większość woli puszczać "po kabelku " gotowce A tu nie dosć że trzeba "pruć " kosci z płyty i wlutowywać podstawki ,to jeszcze nie ma gotowcaaudki pisze:sterownik z AHD nr: 074 906 021 AP
W sterowniku mam wlutowane podstawki, także z wymiana kości nie ma problemu, już wiem gdzie się zaczepić. Będe coś kombinował. Czy wgrane sterowanie musi być z 5 cyl czy może tez być z 4 cyl pod VNT?MUNIOR pisze:Czyli standardowa 16 tka ...Gdyby to był 4 cylindrowy 1,9 ,to nie ma problemu ...ale w przypadku 2,5 ,proste to nie będzię ,bo niestety w orginale nie występuje sterownik pasujący pod ori wtykę ,który sterował by turbiną VNT ...musiał byś się zwrócić do jakiegoś tunera ,któremu chciało by się pobawić i " wrzucić " mapy pod VNT...Niby proste i wykonalne dla kogoś kto umie posługiwac się winolsem ,ale podejrzewam że mało któremu zechce się w to bawić ,bo większość woli puszczać "po kabelku " gotowce A tu nie dosć że trzeba "pruć " kosci z płyty i wlutowywać podstawki ,to jeszcze nie ma gotowcaaudki pisze:sterownik z AHD nr: 074 906 021 AP
Sama mapa pod VNT ,pewnie podobna w 5cyl jak w 4cyl ,bo to tylko impulsy dla dla n75 ...ale nie ma tu co teoretyzować,jak się jakiś spec podejmie ,to bedzie wiedział co z tym zrobićaudki pisze:Czy wgrane sterowanie musi być z 5 cyl czy może tez być z 4 cyl pod VNT?
Dokładnie:) dzięki za pomocMUNIOR pisze:Sama mapa pod VNT ,pewnie podobna w 5cyl jak w 4cyl ,bo to tylko impulsy dla dla n75 ...ale nie ma tu co teoretyzować,jak się jakiś spec podejmie ,to bedzie wiedział co z tym zrobićaudki pisze:Czy wgrane sterowanie musi być z 5 cyl czy może tez być z 4 cyl pod VNT?