Strona 1 z 1

[B3 1.8 PM] Swap na 2.0 ABK 115km

: 18 sty 2016, 20:50
autor: szymonh
Witam jako iż 90 km w mojej b3 to troche mało a wiecej nie osiagnę to też planuję swap na wyżej wymieniony 2.0 115km z B4 i mam pytanie , ponieważ czytałem tematy poprzednie ale jest tego malutko i jedyne co się dowiedziałem to że prócz gołego silnika potrzebuję kolektor wydechowy z abk oraz elektryka wiem że komputer ale co dalej nie mogę znaleść informacji jakie rzeczy muszę kupić przed zaczęciem swapa ( wiem że są rzeczy ktore wychodza w trakcie ale to bedzie w trakcie) nie mam czasu by auto zostawic na miesiac w warsztacie wiec chce to w maksymalnie tydzień ogarnąć , a więc budżet coś kolo 2 tysiecy (elastyczny) nie interesuje mnie inne swapy za "lekko" wieksza cene , chciałbym sie dowiedziec tylko i wylacznie od osoby ktora wie tudziez robila takiego swapa co jest potrzebne przed rozpoczeciem <piwo>

: 18 sty 2016, 22:02
autor: bogus508
Za 2 tysiące to najmądrzejszym rozwiązaniem będzie remont obecnej jednostki i usprawnienie jej trochę. A jak chcesz już robić swap to na 1.8 T temat na forum masz co potrzeba.

: 19 sty 2016, 17:34
autor: szymonh
obecna jednostka do 100 przyspiesza w 11.5 na gps , za 800 zl mam silnik 2.0 a na 1.8 turbo to sam silnik 1600zl , mowisz o usprawnieniu tylko w jaki sposob mozna usprawnic monowtrysk procz przelotu i stozka bo niewiem

: 19 sty 2016, 17:43
autor: Pieterb
szymonh pisze:za 800 zl mam silnik 2.0
no ale pewnie goły słupek ;-) w którym kompletny rozrząd do wymiany i pewnie uszczelniacze bo po tylu latach na pewno nie są dobre a brak ci jeszcze dużo rzeczy jest
A no i nie wiem jak tam z mocowaniem silnika bo z tego co wiem to w b3 jest inaczej ciut.

: 19 sty 2016, 22:01
autor: tomek1982
samych gratów troche się nazbiera
kolektor wydechowy,ssący,przepustnica czujnik położenia przepustnicy,listwa z wtryskami,
sonda lambda,obudowa filtra powietrza,przepływomierz,kruciec przykrecany do głowicy na dwa czujniki,czujnik szary ,czujnik niebieski,komputer ,aparat zapłonowy ,wiązki elektryczne ,mozliwe zze bedziesz musial kombinować z mocowanie poduszki skrzyni do sanek swoich lub wymiana na sanki pod ABK
Osobiscie ci powiem że składając to na pewnych sprawnych gratach ciężko będzie ci się zamknąć w 2 tyś zł.
I nie licz że ABK będzie ci rwało na starcie wiele lepiej jak twoje 1.8

: 22 sty 2016, 21:02
autor: turbofin
bogus508 pisze:Za 2 tysiące to najmądrzejszym rozwiązaniem będzie remont obecnej jednostki i usprawnienie jej trochę. A jak chcesz już robić swap to na 1.8 T temat na forum masz co potrzeba.
Można doładować kompresorem, na 0,4 bara dędzie jeżdzić ;-)