Strona 1 z 2
[b4 1z] wiecej mocy w 1z bosch
: 01 mar 2016, 01:37
autor: zielok
mam zetora soft niby na 110 km chce wsadzic 216-tki frontowy ic ile to mniej wiecej koni bedzie i czy warto do tego dolozyc k24? teraz jest t2 prosze o odp. konkretnych ludzi krutko i na temat! dzieki z gury!
: 01 mar 2016, 03:55
autor: _Dave
po primo daj tagi w tytule tematu
https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... 0tdi%201.9
kazdego moda warto robic, poszukaj na necie gdzie (i czy w ogole) ludzie montuja k24, lepiej juz zapakuj od kolegi brabusia gt1548, pasuje p&p do naszego silnika
mniej albo wiecej na oko jak dziad umieral 140, by powiedział
: 01 mar 2016, 11:21
autor: krzysiek_626
No właśnie "soft niby" warto też wcześniej hamować samochód i wiedzieć ile faktycznie koni w nim jest, wiesz wtedy na pewno czy wszystkie podzespoły grają jak należy i nie masz ewentualnych problemów-rozczarowań po zastosowaniu modów;)
: 01 mar 2016, 12:21
autor: zielok
znacy teraz auto lata dobrze mam skrzynie z paska 130 km i rozpedzilem ją do 200 to chyba w miare ale czesto latam z przyczepą i z nią tylko 120 i to na 4 bo na 5 to stoi i wiecej nie chciala! co prawda hedka miala tone
: 01 mar 2016, 16:23
autor: Pieterb
zielok, poszperaj bo tematów naprawdę jest masa a nie rejestrujesz się 1:16 i 1:37 już założony temat :!:
: 01 mar 2016, 16:51
autor: zielok
dziękuję za pouczenia :!: :!:
: 01 mar 2016, 19:18
autor: AdiGassler
zielok, pamiętaj też o zwiększeniu ciśnienia turbiny, jeżeli chcesz montować wtryski 216. Też mam Boscha i aktualnie mam wtryski 210 czyli słynne AEL. ECU ogranicza ciśnienie do 1 bar, więc trzeba kupić Manual Boost Control, lub samemu rezystor zrobić (ale to cierpliwości trzeba na to, żeby było odpowiednie ciśnienie) oraz wskaźnik doładowania turbiny. Ważne też jest, żeby silnik był zalany minimum półsyntetykiem, jeżeli chcesz cieszyć się z jazdy i mocy. Wiem to po sobie, ponieważ przez bardzo długi czas (6 lat i ponad 200 tys km) był lany 15w40 i turbo nie pracowało jak powinno. Dopiero po zmianie oleju na półsyntetyk i po założeniu wtrysków AEL, turbo zaczęło ładnie gwizdać (Garret T2). Jak chcesz się bawić z 216, to minimalnie trzeba zrobić takie rzeczy w twoim przypadku jak: przekładka na pierburg, pompa 11''.
: 01 mar 2016, 20:52
autor: zielok
no wlaśnie chciałem tego uniknąć tzn przekładki na pierbuga bo prędzej przełożył wsadzil bym 110 afn bo fizycznie to nie problem tylko elektryk co to podłączy bo ja jak widzę kable to dostaje białej gorączki
[ Dodano: 2016-03-01, 20:52 ]
z resztą o pompie tez myślę ! a twoja jak lata na 210 bo o nich też myślałem
: 01 mar 2016, 20:54
autor: AdiGassler
Chodzi Ci, że o silnik AFN byś wsadził? Niee, musiałbyś zmieniać wiązkę el itp. Szybciej i taniej przekładka wyjdzie.
: 01 mar 2016, 20:59
autor: zielok
a jutro sprawdzę ile garet dmucha u mnie :?:
[ Dodano: 2016-03-01, 20:59 ]
no z robiłem tak kiedyś i bujałem się z elektrykiem nie latało to tak jak powinno ale nie było zle
: 01 mar 2016, 22:09
autor: AdiGassler
[ Dodano: 2016-03-01, 20:52 ]
z resztą o pompie tez myślę ! a twoja jak lata na 210 bo o nich też myślałem
[/quote]
Sprawują się świetnie. Ja kupiłem od kolegi lszyper dzięki Krzysiek 84. Wcześniej od przystanka do sąsiada o 2 domy obok miałem 80 km/h, a teraz ponad stówe.
: 03 mar 2016, 20:40
autor: zielok
sprawdziłem dzisiaj manometrem i dmucha 1.1 bara . ile dmuchnie t2 tak zeby jej nie rozwalic?
: 03 mar 2016, 21:37
autor: wronek1
1.3 bara to taka rozsadna granica.
: 04 mar 2016, 08:44
autor: zielok
ok dzięki
: 04 mar 2016, 19:46
autor: Arti_77
U mnie jest soft 110 km, wtryski 216, T2 i wszystko dobrze współpracuje no tylko trzeba zmniejszyć dawkę paliwa bo w innym wypadku zostawia czarną zadymę i według programu Kpower wyszło 118km, a turbina dmucha 1,1bara.