Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 80 B4 all] poliuretan

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 25 sie 2015, 21:50
Kontakt:

Post autor: Shark » 20 cze 2016, 21:22

tez polecam poliuretany z olkusza, jeżdże już
prawie rok i cicza cały czas, dodam że jeżdże na gwincie :D

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 06 paź 2016, 11:09

też się skuszę teraz, lemfordera wytrzymały pół roku :)

misiekb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 423
Rejestracja: 09 wrz 2013, 18:12
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: misiekb4 » 08 paź 2016, 18:34

Ostatnio montowane poliuretany w belkę tylną.
Różnica kolosalna w odniesieniu do lemfordera w moim przypadku.
Polecam w 100% :-)
VAG-COM diagnostyka - LUBUSKIE

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 paź 2016, 18:59

misiekb4 pisze:Różnica kolosalna w odniesieniu do lemfordera w moim przypadku.
Niby w czym ta różnica??

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 08 paź 2016, 20:06

Jarewa pisze:
misiekb4 pisze:Różnica kolosalna w odniesieniu do lemfordera w moim przypadku.
Niby w czym ta różnica??
- kolor :P
- wytrzymałość
- łatwość montazu (nie trzeba prasy)

juz prawde mowiac nie pamietam jak sie moje auto zachowuje na np w/w lemforderze ale na poliuretanie, jak by kierownica sztywniej pracuje, w sensie szybciej reaguje (nie ciezeJ) to moze byc moje placebo
u mnie caly przod jest juz zrobiony, czekaja poduszki pod skrzynie a jak sie tył wyklepie na belce to tez poliuretan
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 paź 2016, 20:17

hmm, a ja zapytam tak:
Mi po raz kolejny wydymało tulejki te tylne i zastanawiam się nad poli ale te z przodu są ori i są oki. Pytanie takie jakbym tak te z tyłu dał tylko poli a przednie zostawił jak są, może być w tym jakiś problem w użytkowaniu?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 paź 2016, 20:36

Piotrze jak masz serie zawiechę to bym 10 razy pomyślał.

A co do pytania to żadnego problemu nie będzie.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 08 paź 2016, 20:37

PieterB pisze:hmm, a ja zapytam tak:
Mi po raz kolejny wydymało tulejki te tylne i zastanawiam się nad poli ale te z przodu są ori i są oki. Pytanie takie jakbym tak te z tyłu dał tylko poli a przednie zostawił jak są, może być w tym jakiś problem w użytkowaniu?
zaden :p mowisz o sankach?
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 paź 2016, 20:47

Jarewa pisze:Piotrze jak masz serie zawiechę to bym 10 razy pomyślał.
a czemu?
Już mam dość tego ciągłego wymieniania i myślałem że wytrwa więcej, oczywiście poli tylko na sanie.
_Dave pisze:PieterB napisał/a:
hmm, a ja zapytam tak:
Mi po raz kolejny wydymało tulejki te tylne i zastanawiam się nad poli ale te z przodu są ori i są oki. Pytanie takie jakbym tak te z tyłu dał tylko poli a przednie zostawił jak są, może być w tym jakiś problem w użytkowaniu?


zaden :p mowisz o sankach?
tak
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 08 paź 2016, 21:02

sprobuj, zawsze mozesz wrocic do zamiennikow, i nie kobinuj jak kon pod gore, jak juz to wymien wszystkie

Obrazek
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 paź 2016, 21:11

_Dave, ja nie kombinuję po prostu tamte są w baaaardzo dobrym stanie i aż mi je szkoda wybijać i tylko dlatego pytam.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 paź 2016, 22:21

U siebie dopiero zaczynam zabawe z poliuretanem , pierwsze kroki poczynione i wleciał drążek stabilizatora 26 mm i żółty poliuretan z Olkusza,
Nastepne będą w wahaczach

Obrazek

Obrazek

misiekb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 423
Rejestracja: 09 wrz 2013, 18:12
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: misiekb4 » 09 paź 2016, 08:10

Jarewa pisze:
misiekb4 pisze:Różnica kolosalna w odniesieniu do lemfordera w moim przypadku.
Niby w czym ta różnica??
Przede wszystkim belka lepiej jakby bardziej miękko pracuje, a zarazem nie ma żadnego luzu na tulejach.
Nie buja tyłem w zakrętach i na koleinach.
Nie mówię że lemforder jest do bani, ale w porównaniu akurat z tymi częściami wolę poliuretan z Olkusza ;-)
VAG-COM diagnostyka - LUBUSKIE

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 09 paź 2016, 09:52

Nadal nie napisałeś tej "kolosalnej" różnicy. A przy sprawnej gumowej te efekty nie występują.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 09 paź 2016, 09:56

PieterB pisze:_Dave, ja nie kombinuję po prostu tamte są w baaaardzo dobrym stanie i aż mi je szkoda wybijać i tylko dlatego pytam.
jestes starszy, wiec pewnie znasz zasade zeby zrobic raz konkret a nie pol srodkami,
poza tym biore sobie reszte na swiadkow, dam ci kase za te dwie ktore tam zostaly i daj juz spokoj :P:P:P:P

ps. ad tuleji na sankach, ja nie wierze magikom na stacji diagnostyczniej, sam na kanale sprawdzam np łomem, bije do tego czy aby na pewno musisz robic sanki
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wahacze, zwrotnice”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga