Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] łącznik stabilizatora

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 28 cze 2008, 17:41

Jelly pisze:rozpierajac cos brecha potrzebujesz 2 pkt. oparcia (przynajmniej ja potrzebuje) wiec w tym przypadku 1 pkt to stabilizator a gdzie 2 pkt. oparcia?
Jako drugi punkt podparcai mozesz wykrzystać kołyske, sanki czy jak kto tam zwał <ok>

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 28 cze 2008, 19:15

Jelly, podnieś dwa koła przednie na raz i nie będziesz miał żadnych naprężeń, nie ma potrzeby nic naciągać, po co się produkować tak jest najprościej. ;-)

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 28 cze 2008, 21:44

sposobów jest wiele wybierz jaki ci najbardziej pasuje , wszystkie są poprawne ;-)
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------

skolki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 01 lip 2008, 15:50

Post autor: skolki » 01 lip 2008, 16:50

jak wymieniałem to podniosłem cały przód na pustakach i obeszło sie bez brechy

sadam86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 12 mar 2009, 20:59

[80 B4 1.9 TDI] Wymiana łączników stabilizatora

Post autor: sadam86 » 17 kwie 2009, 18:52

Witam. Czy po wymianie łączników powinno ustawiać sie zbieżność?

Awatar użytkownika
sitar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 03 lis 2007, 13:45
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: sitar » 17 kwie 2009, 18:58

Nie nie trzeba ustawiać zbieżności <ok>
sitar

sadam86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 12 mar 2009, 20:59

Post autor: sadam86 » 17 kwie 2009, 19:04

Ok.Dzieki kolego.Też mi się tak wydawało, ale ustawiali mi dzis zbieżność na diagnostyce bo wymieniałem końcówke drążka kierowniczego i babka powiedziala mi, że mam luzy na łącznikach. Zawołali za wymianę łączników i zbieżność 200 zl to powiedziałem, żeby ustawili aby zbieżność, a łączniki sam sobie porobie.Ona na to, że aby koszt dodatkowy, bo i tak bede musiał jeszcze raz na zbieżność przyjechać.

Awatar użytkownika
sitar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 03 lis 2007, 13:45
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: sitar » 17 kwie 2009, 19:15

Przy wymianie drążka kierowniczego-jeśli dobrze sobie wymierzysz ile był wkręcony też nie musisz ustawiać zbieżności.Ja nie ustawiałem i jest miodzio :mrgreen:
sitar

Awatar użytkownika
sitar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 03 lis 2007, 13:45
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: sitar » 17 kwie 2009, 19:32

Powiem tak-nie zaszkodzi ustawić
sitar

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 17 kwie 2009, 19:33

sitar pisze:Przy wymianie drążka kierowniczego-jeśli dobrze sobie wymierzysz ile był wkręcony też nie musisz ustawiać zbieżności.Ja nie ustawiałem i jest miodzio :mrgreen:
Idealnie nigdy nie zrobisz. 1mm różnicy w położeniu drążka może po kierownicy nie odczujesz, ale zbieżność będzie już nie ta.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
melomarcin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 11 maja 2008, 20:44
Lokalizacja: Lublin

Post autor: melomarcin » 17 kwie 2009, 20:45

pewnie że zbieżność będzie nie ta, ale często jest tak że nie ma tego objawów tzn. nie zdziera opon, nie piszczą w lekkim łuku itp. można najwyżej czuć lekką różnicę w prowadzeniu auta na śliskiej nawierzchni, czy gdzieś w koleinach, ale dla wprawnych DRAJWERÓW to nie problem :lol:
pozdro
melo

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 17 kwie 2009, 20:54

sadam86, jeśli chodzi o samą wymianę łącznika stabilizatora, to tu masz fajne fotostory :arrow: https://audi80.pl/80-aaz-wymiana-acz ... t19836.htm

jeśli ma się podnośnik, to wymiana łącznika zajmuje ok. 5 minut.

Po wymianie łączników stabilizatora nie ma sensu ustawianie zbieżności.

Natomiast po wymianie drążka kierowniczego trzeba już ustawić zbieżność.

sadam86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 12 mar 2009, 20:59

Post autor: sadam86 » 17 kwie 2009, 21:18

Łączniki zmieniałem w tamtym roku.Robota na 15 min.Ale babka w błąd chciała mnie wprowadzić i zgłupiałem. Kase chcieli pociągnąć chyba.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 17 kwie 2009, 21:24

pytałem się niedawno mechaniora, to u niego wymiana łączników 20 zł/strona, a ustawienie zbieżności, to ok. 70 zł

góral31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 15 wrz 2008, 17:09
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: góral31 » 18 kwie 2009, 10:43

Sprytne mehaniory za chwile każą ustawiać zbieżność po wymianie opon albo jeszcze częściej żeby wyciągnąć kasę od ludzi ;-) Łączniki bez zbieżnosci sam wymienisz za chwilę ,wiekszy problem kupić odpowiednie żeby nie zmieniać za miesiąc znowu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga