Audi ABK - Stag 300-4 ISA nie chce zrobić autokalibracji
: 04 lip 2023, 19:01
Nie chce mi zrobić autokalibracji i co mu zrobisz? Zaczęło się kilka miesięcy temu. Na LPG zaczęło kulawo chodzić, jakby na 3 cylindry tylko. Słabo auto jechało i trzęsło silnikiem. W końcu się za to wziąłem i podpiąłem VAGa, a tam błąd potencjometra przepustnicy; wymieniłem bo powracał. A autokalibracji mi nadal zrobić nie chce; w którymś momencie wywala komunikat: "Wartość ciśnienia kolektora 0,61 [bar] jest nieprawidłowa". Jak dam kontynuuj to i tak nie kończy bo wywala komunikat: "Za wysokie obroty silnika"... Jak za wysokie jak sie krztusi na poziomie 700 obr w tym momencie???
I co z tym dziadem zrobić? Błędów w VAGu nie ma, w STAGu nie ma. Wtryskiwacze ustawione na HANA 2001 RED (bo są Gold z wkręconymi dyszami). Kombinowałem z ustawianiem na GREEN, ale bez efektu. W STAGU zaznaczone "wszystkie wtryskiwacze jednocześnie", jak nie zaznaczone to sam z siebie silnik gasł.
Informacje które mogą być istotne:
Na wężyki dochodzące do wtryskiwaczy założyłem opaski.
Autokalibrację próbowałem robić przynajmniej kilka razy; czasami kończyło niby z powodzeniem, ale z komunikatem że dysze za duże - po zebraniu mapy i tak nie jechało na gazie, mimo że się przełączało.
Filtr fazy lotnej nowy, przekaźnik 30 przelutowany, ale widziałem, że już ktoś tam był.
Z ostatniej kalibracji mam film.
Błędy w VAGu:
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
34-00 - No Elaboration Available <<< co to znaczy
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
34-00 - No Malfunction Detected <<< co to znaczy bo komunikaty sie różnią
Pojawił się też raz taki błąd:
No Faults Found
or DTCs not supported by controller a communication error ocurred <<<co on może oznaczać?
I co z tym dziadem zrobić? Błędów w VAGu nie ma, w STAGu nie ma. Wtryskiwacze ustawione na HANA 2001 RED (bo są Gold z wkręconymi dyszami). Kombinowałem z ustawianiem na GREEN, ale bez efektu. W STAGU zaznaczone "wszystkie wtryskiwacze jednocześnie", jak nie zaznaczone to sam z siebie silnik gasł.
Informacje które mogą być istotne:
Na wężyki dochodzące do wtryskiwaczy założyłem opaski.
Autokalibrację próbowałem robić przynajmniej kilka razy; czasami kończyło niby z powodzeniem, ale z komunikatem że dysze za duże - po zebraniu mapy i tak nie jechało na gazie, mimo że się przełączało.
Filtr fazy lotnej nowy, przekaźnik 30 przelutowany, ale widziałem, że już ktoś tam był.
Z ostatniej kalibracji mam film.
Błędy w VAGu:
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
34-00 - No Elaboration Available <<< co to znaczy
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
34-00 - No Malfunction Detected <<< co to znaczy bo komunikaty sie różnią
Pojawił się też raz taki błąd:
No Faults Found
or DTCs not supported by controller a communication error ocurred <<<co on może oznaczać?