Oj, chyba nie bardzo wiesz o czym mowisz (bez urazy). Taka operacja kosztowealaby Cie wiecej niz autko jest warte, ze 2 razy wiecej a efekt by byl taki, ze jakies przechodzone M3 by Ci tylko tyl pokazalo i zniklo. Nie warto. Lepiej zbieraj na mocniejsze. Mialem przez 9 lat takie autko jak Twoje, nawet kolor ten sam. 9 lat bezproblemowej eksploatacji.kamilB4 pisze:W planach mam zalożenie dwóch turbin,ale w krótkim czasie chciałbym mu usunąć katalizatory i wstawic strumienice,chciałbym żeby trosze głośniej chodził
Moje Audi B4 2,6 V6 Quattro-update 2009
Ostatnio zmieniony 13 lip 2007, 10:13 przez S2Power, łącznie zmieniany 1 raz.
No Limits With S2 Power
Ładny sedan ze słusznym silnikiem
Widzę, że temat trochę już stary, więc jeśli założyłeś już te strumienice to opisz czy to coś dało. Sam też trochę o tym myślę ale wszędzie gdzie czytam o strumienicach, to każdy odradza. Jak na razie mam wyciętego kata i tak jeżdżę :mrgreen:
Widzę, że temat trochę już stary, więc jeśli założyłeś już te strumienice to opisz czy to coś dało. Sam też trochę o tym myślę ale wszędzie gdzie czytam o strumienicach, to każdy odradza. Jak na razie mam wyciętego kata i tak jeżdżę :mrgreen:
Były: 80 B3 1.6 D
80 B3 1.8 S
100 C4 2.0 E
Są: A6 C4 2.5 TDI automat
SPRZEDAM Coupe V6 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=10880
80 B3 1.8 S
100 C4 2.0 E
Są: A6 C4 2.5 TDI automat
SPRZEDAM Coupe V6 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=10880
- karolpinkii
- Forum Audi 80
- Posty: 167
- Rejestracja: 17 cze 2007, 19:24
- Lokalizacja: Żukowo
Ładna ta twoja Niunia i na dodatek V-ka gratuluje.
Audi Competition , zapraszam do oceny https://audi80.pl/viewtopic.php?t=7189
Hej Kamil. Miło biło pooglądać ostatnio twoją (chyba) niunię w Krośnie koło Jubilata <ok>
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
Widzisz jakąś różnicę w osiągach po tych modach? Mam teraz dokładnie tak samo, autko chodzi trochę głośniej ale to w sumie dobrze, bo V-ka na seryjnym wydechu wg mnie jest trochę za bardzo przytłumiona (chodzi o dźwięk).kamilB4 pisze:8S3, no temat troche stary ,ale wyciąłem katy,i wstawiłem normalną rurke,i wymieniłem wydech końcowy.
Pozatym nic sie nie zmieniło.
Myślisz o wstawieniu strumienic? Ja myślę... i zbieram opinie
Były: 80 B3 1.6 D
80 B3 1.8 S
100 C4 2.0 E
Są: A6 C4 2.5 TDI automat
SPRZEDAM Coupe V6 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=10880
80 B3 1.8 S
100 C4 2.0 E
Są: A6 C4 2.5 TDI automat
SPRZEDAM Coupe V6 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=10880
8S3[/b w osiągach raczej nic nie zauważyłem,po wycięciu katów dzwięk był naprawde extra ,troche głośniejszy i bardziej taki rasowy,ale potem już sie przyzwyczaiłem było dalej za cicho wiec wyciołem końcowy tłumik i założylem km malon miniturbo 90,chodzi teraz fajnie,jescze głosniej , i na koniec ABC dostał stożkowy filtr powietrza wyraźnie go słychac w przedziale 3000-4000rpm.
A te strumienice to nie wiem czy coś naprawde dają kuzyn miał w hondzie to taki świst było słchać ale do V-ki nie wiem jak by to pasowało.
A te strumienice to nie wiem czy coś naprawde dają kuzyn miał w hondzie to taki świst było słchać ale do V-ki nie wiem jak by to pasowało.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 22 sty 2008, 17:54
- Lokalizacja: Kraków
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga