[Audi 80 B4] zielone limo od orsa_83
Też się nad tym zastanawiałem, tylko myślałem o srebrnym kolorze. Poza tym tam chyba nie trzeba stosować niczego "żaroodpornego"? Temperatura z tarczy i łożyska nie jest w stanie zbytnio podgrzać piasty, no chyba że jestem w błędzie :roll:Przemas80 pisze:Wczoraj zapomniałem dopisać żebyś pomalował też tą część tarczy co szpilki kół przechodzą <ok> Lepszy wygląd będzie to mieć ja mam motip niebieski w sprayu może coś dziś uda się psiknąć ,pod warunkiem że Pan Bócek pozwoli hyhy <ok>
Zamontowałem je na oryginalne amory i powiem Ci, że jest elegancko, dużo lepiej prowadzi się auto na łukach, zakrętach, a po wjechaniu na jakąś nierówność jest charakterystyczny "ping-pong" czyli mega szybki powrót amortyzatora do pozycji wyjściowej. Na pewno jest sztywniej niż na seryjnych sprężynach, ale nie jest to żaden beton jak to niektórzy koledzy opisują przy swoich kit'ach. Generalnie jeśli zależy Ci na komforcie jazdy i poprawie wyglądu, to szczerze polecam spręzyny Eibach'a.pitazz pisze:Ładnie wygląda.Właśnie też zastanawiam się nad tymi sprężynami eibach....powiedz mi jak w porównaniu z ori sprężynami się jedzie?Dużo twardziej?druga sprawa nie wiem czy nie doczytałem na seryjnych amorkach masz te sprężyny??
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga