Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Black audi,KW, Porsche 8.5j i 10j 19" 122km,322Nm, Bi-x

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Ka1230
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 175
Rejestracja: 11 maja 2009, 10:01
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Ka1230 » 04 mar 2010, 07:01

No to jeszcze dojdzie spora kwota za regeneracje wtreyskow chyba ze bedziesz wymienial na uzywki ale sa tez plusy tego jak juz wszystko zrobisz audika bedzie mniej palic i nie bedzie dymcyc:D

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 04 mar 2010, 13:29

Ka1230 pisze: ale sa tez plusy tego jak juz wszystko zrobisz audika bedzie mniej palic i nie bedzie dymcyc:D

mam nadzieje bo póki co inno kase ładuje w nią w trysków regenerował nie będę juz mam zamówione wtryski z afn-a :) tylko niestety dopiero po niedzieli :/ do tego czasu na orginałach będę jeździł
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",RS4 4x8,5 18", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm


DIESEL MUSI DYMIĆ!!!

Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie

Audi S4 B6 :-D

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 07 mar 2010, 18:46

Kolejna porcja niespodzianke świece żarowe odmówiły posłuszeństwa, wtryski z 1z też powiedziały nie :/ nie wiem czy to moja wina czy wina auta wszystko siada :/ ale jest też druga strona medalu, zamówiłem wtryski 0.216 :D w tygodniu powinienem je dostać :) może wtedy uda mi się wkońcu pojeździć nią troche :P
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",RS4 4x8,5 18", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm


DIESEL MUSI DYMIĆ!!!

Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie

Audi S4 B6 :-D

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 15 kwie 2010, 21:49

Audiczka wkońcu wstała, okazało się że komp był padnięty i cały czas przełanczał na tryb awaryjny, narazie jest ori z 1z ale mysle że na dniach będzie jakiś wirusik :)
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",RS4 4x8,5 18", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm


DIESEL MUSI DYMIĆ!!!

Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie

Audi S4 B6 :-D

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 16 kwie 2010, 11:02

czyli zdobyles kompa? ja wlasnie dzis odbieram auto i mialem Ci dac znac ze moglbys wpasc podmienic...
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 16 kwie 2010, 22:43

kolczat, tak kompa kupiłem :) i narazie smigam na serii i powiem że na 216 cłakiem nieźle się zbiera ale jak wspominałem wirusik się tworzy i po niedzieli powqinno być już ciekawie, tylko porzebuje wskaźnik doładowania :P ma ktoś na zbyciu ?
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",RS4 4x8,5 18", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm


DIESEL MUSI DYMIĆ!!!

Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie

Audi S4 B6 :-D

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 17 kwie 2010, 02:34

a gdzie robisz wirusa?
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 17 kwie 2010, 09:32

kolczat pisze:a gdzie robisz wirusa?

wira kumpel mi pisze po znajomości :) jak byś był zainteresowany to możemy sie zgadać :)
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",RS4 4x8,5 18", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm


DIESEL MUSI DYMIĆ!!!

Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie

Audi S4 B6 :-D

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 17 kwie 2010, 11:19

tak bardzo chetnie, problem w tym ze jak widziales poszlo mi troche kasiory na auto, a jeszcze to nie koniec i dopiero po majowej a juz na pewno poczerwcowej wyplacie bym sie z tym bawil bo trzeba wtryski zmaowic zalozyc i dopiero jechac z programem... chyba ze mozna go uruchomic na seryjnych wtryskach?
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 17 kwie 2010, 12:15

kolczat pisze:chyba ze mozna go uruchomic na seryjnych wtryskach?

no wira możesz mieć na seryjnych wtryskach ale to nic Ci nie da, pierwszy krok do programu to właśnie wtryski i wszytsko zależy od tego w ile celujesz, jeśli np wymienisz wtryski na AFN + wirus i reszta seria to możesz uzyskać koło 130-140 kucy jak ja miałem teraz wtryski mam 216 i zobaczymy ile wyciśnie z niego tylko nie mam wskaźnika doładowania żeby jeszcze turbinke podkręcić, do tego dochodzi Ci jeszcze wydech jakiś większy zrobić niż seria no i IC pomoże trubince lepszy oddech złapać :) wersji jest tyle że można referat pisać ale wszytsko się rozbija jak pisałeś o kasy, jak piosałem na wtryskach z AFN pod 140 koni a takie wtryski używki od 350 tak do 450 zł + wir i tak w tysiaku się mieścisz :)
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",RS4 4x8,5 18", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm


DIESEL MUSI DYMIĆ!!!

Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie

Audi S4 B6 :-D

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 17 kwie 2010, 14:11

no to ja sobie to na lajcie wezme, ogolnie chcialem miec moc zeby utrzec nosa Atlas'owi z v-ka ;p
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 17 kwie 2010, 16:58

chłopaki zgłoście się do Kostrza od mnie z miasta,on swoim byłym 1z utarł by nosa nie jednej V-ce
Zdjęcie w avatarze to przeszłość tak jak i cały temat

Kliknij żeby zobaczyć moje czerwone toczydło

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 13 lip 2010, 18:36

Ja chyba nie mam szczęścia do czterech kółek, audica znowu w warsztacie, jade sobie autobaną na blacie 160 i cisne pomału, nagle silnik zaczyna dziwnie pracować nie reaguje na gaz wrzucam na luz silnik gaśnie po chwili przy 150 na lewym pasie :/ znalazłem miejsce żeby zjechać na pobocze hamuje podnosze mache i nic, odpalam nic, sprawdzam czy paliwo dochodzi, dochodzi kręci normalnie ale nie chce zaskoczyć ręce rozłożyłem i zadzowniłem po znajomego z lawetą dodam że byłem jeszcze przed bramkami w krakowie na banie a jechałem na śląsk ani jak zjechać ani zepchnąć, 3 godzinki czekałem na lawete mając nadzieje że wcześniej mnie pałki nie zczapią i każą ściągać auto z bany ale udało mi się, laweta przyjechała z drugim autem przepakowałem bagaże psa i pojechałem do domu a audica wróciła na lawecie, następnego dnia mechanik do mnie dzwoni żebym przyjechał, zajeżdżam pokazuje mi tłok pierwszy od kabiny a w tłoku miazga poszatkowany, pokazuje mi głowice a tam grzybek od zaworu wbity w poprzek gniazda, grzybek od zaworu sie oderwał i wpadł do komory spalania jaką masakre zrobił możecie sobie wyobrazić dodam że głowica po remoncie :/ teraz czekam aż założą "nowy" silnik i czekam czy odpali czy znowu coś wyskoczy :/
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",RS4 4x8,5 18", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm


DIESEL MUSI DYMIĆ!!!

Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie

Audi S4 B6 :-D

Awatar użytkownika
Piotr_Audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Piotr_Audi » 14 lip 2010, 16:33

a jak nie odpali to życzymy powodzenia we wkładaniu AWX/AVF <ok>
A80 Sprzedane..

A3 AGN i A6 ALF :D

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 19 lip 2010, 20:54

Silnik na miejscu, audiczka na chodzie :) zobaczymy na jak długo :P znajdę chwile czasu to wrzucę fotkę co zostało z tłoka :D
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",RS4 4x8,5 18", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm


DIESEL MUSI DYMIĆ!!!

Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie

Audi S4 B6 :-D

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga