[ACOQ 7A] Pantera
Jakiś czas temu auto zgasło mi na podwórku. Przestało pracować z wolnych obrotów.
Pierwsze co to podejrzewałem prąd i nie myliłem się.
Po ściągnięciu kopułki mogłem palcem obracać jak chciałem.
Z braku czasu do aparatu dobrałem się dopiero dzisiaj, ale też ściągnąłem pokrywę aby wyczyścić pozostałości po zębatce.
A tutaj parę fotek jak to wygląda:
Także czekam na zębatkę (mam nadzieję, że się doczekam <ok> ) i muszę skończyć z robotą do świąt, bo brak auta przyprawia mnie o nerwobóle :mrgreen:
Ps. Chyba nie będzie tak ciężko z wymianą tej zębatki, co?
Pierwsze co to podejrzewałem prąd i nie myliłem się.
Po ściągnięciu kopułki mogłem palcem obracać jak chciałem.
Z braku czasu do aparatu dobrałem się dopiero dzisiaj, ale też ściągnąłem pokrywę aby wyczyścić pozostałości po zębatce.
A tutaj parę fotek jak to wygląda:
Także czekam na zębatkę (mam nadzieję, że się doczekam <ok> ) i muszę skończyć z robotą do świąt, bo brak auta przyprawia mnie o nerwobóle :mrgreen:
Ps. Chyba nie będzie tak ciężko z wymianą tej zębatki, co?
Ostatnio zmieniony 12 gru 2007, 22:07 przez zserty, łącznie zmieniany 2 razy.
No jasne, że będzie ciężko :mrgreen:
A czy ktoś mówił, że życie to bajka :lol:
Problem polega na tym, że jak ktoś zrobi Ci taką zębatkę to poproś go żeby ją założył na wałek. Musi być wszystko wspłśrodkowo czyli:
otwór na klin w zębatce powinien być jeden, a dopiero póżniej przełożone wiertło przez jeden otwór i wałek aparatu i wiercenie drugiego otworu w zębatce :mrgreen:
Ktoś kto się zna, na pewno będzie miał pojęcie o panujących tam obrotach i tak to właśnie zrobi :mrgreen:
No chyba, że zakupisz drugi aparacik z oryginalną metalową
Miłej zabawy, ja na szczęście już mam to za sobą :shock:
A czy ktoś mówił, że życie to bajka :lol:
Problem polega na tym, że jak ktoś zrobi Ci taką zębatkę to poproś go żeby ją założył na wałek. Musi być wszystko wspłśrodkowo czyli:
otwór na klin w zębatce powinien być jeden, a dopiero póżniej przełożone wiertło przez jeden otwór i wałek aparatu i wiercenie drugiego otworu w zębatce :mrgreen:
Ktoś kto się zna, na pewno będzie miał pojęcie o panujących tam obrotach i tak to właśnie zrobi :mrgreen:
No chyba, że zakupisz drugi aparacik z oryginalną metalową
Miłej zabawy, ja na szczęście już mam to za sobą :shock:
audi 90 było
audi coupe 7a Quattro Blos było
audi S4 2.2T jest
audi coupe 7a Quattro Blos było
audi S4 2.2T jest
No mam nadzieje, że dziadek nie da ciała i na jutro będzie :mrgreen:
Ivo też na nią czeka
Ivo też na nią czeka
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
JMM powinieneś zacząć handlować tymi zębatkami na allegro. Wiesz ilu w kraju jest teraz ludzi, którzy cierpią i mają nieodpartą chęć posiadania takiej zębatki. A nowy aparacik w ASO 850zł , czyli aukcja przypuśćmy 100zł Kup Teraz :mrgreen:
audi 90 było
audi coupe 7a Quattro Blos było
audi S4 2.2T jest
audi coupe 7a Quattro Blos było
audi S4 2.2T jest
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
czy ja wiem czy problem, 30zł i tydzień czekaniamarianb pisze:Poważnie z tymi zębatkami to taki problem :?:pajak100 pisze:No jasne, że będzie ciężko :mrgreen:
A czy ktoś mówił, że życie to bajka :lol:
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
<ok> Hihi. Dziś pojechałem po całości. :mrgreen:
Z racji tego, ze robota dobrze mi dziś poszła, wymieniłem również tuleję na podporze dyferencjału.
Urządziłem sobie pracującą niedzielę.
Oto kilka następnych fotek:
Nie zdążyłem tylko zrobić foty już założonej, bo jak tylko zakręciłem ostatnią śrubę to mi prąd zabrali na 3h, ledwo z kanału wylazłem :lol: . No i nie zrobiłem jazdy testowej, bo przy robocie troszkę sie piwa opiłem. Jutro jazda i myjnia, bo umorusany ten mój kocór jak nieboskie stworzenie.
Życzę miłej nocki.
Z racji tego, ze robota dobrze mi dziś poszła, wymieniłem również tuleję na podporze dyferencjału.
Urządziłem sobie pracującą niedzielę.
Oto kilka następnych fotek:
Nie zdążyłem tylko zrobić foty już założonej, bo jak tylko zakręciłem ostatnią śrubę to mi prąd zabrali na 3h, ledwo z kanału wylazłem :lol: . No i nie zrobiłem jazdy testowej, bo przy robocie troszkę sie piwa opiłem. Jutro jazda i myjnia, bo umorusany ten mój kocór jak nieboskie stworzenie.
Życzę miłej nocki.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga