Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 27 mar 2014, 18:54

są na poprzedniej stronie,
a Pucfikiem to coś zostanie, ponieważ znów go naszło na pokazywanie na focha jak kilka dni temu, się rozciekła maglownica na potęgę, są takie dni że żałuję że je robiłem...

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 27 mar 2014, 19:13

Ale masz niefart z tym samochodem kurna :roll:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 27 mar 2014, 19:46

a w dodatku znów zaczyna ginąć ładowanie, to już chyba 7-dmy alternator, i to przy wyłączonym graniu, przy włączonym jest tragedia, potrafi całkiem prąd odebrać, do tego stopnia że Ecu się wyłącza...

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 27 mar 2014, 20:40

arwam pisze:są na poprzedniej stronie,
a Pucfikiem to coś zostanie, ponieważ znów go naszło na pokazywanie na focha jak kilka dni temu, się rozciekła maglownica na potęgę, są takie dni że żałuję że je robiłem...
eee tam, co do maglownicy to ma swoje lata jakby nie było. Ma prawo.

Poza tym Twój swap na AAT jest raczej początkiem w obecności 2.5 TDI w B4 więc nigdy nie można być pewnym bo samemu się "przecierało" szlaki.

P.S.

Korci mnie ten kompreks ale trochę się tego boję. Przynajmniej do czasu aż będę miał działający plik taki jeden sobie :mrgreen: dla Winolsa 2.24.

Najtańszy znalazłem za 10 USD <ok> bo reszta jak makiem zasiał 8-) nabrała wody w usta czemu akurat się nie dziwię.

Chyba, że w ruch pójdą inne programy bo niedawno się jeden pojawił...


Poza tym póki nie walczysz z wadą konstrukcyjną silnika wszystko jest ok. Zresztą Audi takich nie ma <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 01 maja 2014, 16:28

z nowości:
auto dostało nowy magiel. na dniach dostanie nową pompę wspomagania, bo moja stara po zmianie magla się nagle rozciekła.

auto doczeka się regeneracji podsufitki, i wymiany plastików na szare.
a także myślę że "nowych starych" amortyzatorów KW tylnych

jeśli nowa pompa wspomagania okaże się zbyt mało wydajna, to mam jużtrick w zanadrzu który pozwoli na naprawdę szybkie kręcenie kierownicą, nawet przy przekładni od S2, jedynie trzeba będzie wtedy zastosować chłodnicę płynu wspomagania...
Patent już przetestowany. przy zastosowaniu mniejszego kółka pasowego, nie ma opcji żeby wydajność pompy wspomagania była ograniczona

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 01 maja 2014, 23:38

Ja tam bym nie wymieniał plastików na szare, czarne są ładniejsze :-)
W Passacie mam szare plastiki w środku i wolałbym aby były czarne, no ale skoro już są szare to takie pozostaną, bo źle to nie wygląda tylko mankament jest taki, że łatwo się syfią :evil:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 12 cze 2014, 21:42

no i czas na nowości,
auto dostało wtryskiwacze 260-tki.
i nowe koła:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

z rzeczy do zrobienia, odpowiednio wydajny filtr powietrza musi wlecieć ponieważ przy wyższych obrotach i większych obciążeniach jest zaciskany przewód od filtra do turbo, na skutek niewystarczającej przepustowości...
ponadto Intercooler będzie do zmiany na coświększego ponieważ nie obsługuje tak dużych przepływów.
nie pa problemu z temperaturą, ale jest spora różnica ciśnień przed IC i za nim.


po za tym auto dostało pełny przelot 60mm, jak dla mnie mnie ten dźwięk rozwala :food: :food:

w aucie nie jest głośno, może tylko trochę przy dużym obciążeniu



Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 13 cze 2014, 14:46

arwam pisze:auto dostało wtryskiwacze 260-tki.
To jest dobra wiadomość :-D I jak teraz odczucia na tak dużych wtryskach ? ;-) Właśnie też słyszałem że te IC od Frontery mają trochę słabą przepustowość :-/ Lipa bo ja też mam teki IC, chłodzi bardzo dobrze, na razie latam na ciśnieniu 1,35Bar ale przy większym ciśnieniu może trochę dławić :-/
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 13 cze 2014, 16:31

brabus124, ic od frontery do 1.9 jest jak znalazl, za to do 2.5 juz za male, a wrazenia slabe, bo najpierw musze ic zmienic i zrobic cos zeby nie zasysalo mi przewodu od filtra do turbo, no i sam filtr musze duzy zalozyc, ale zanim zassa przewod to zaczyna calkiem przyjemnie sobie poczynac.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 cze 2014, 16:40

Wymień ten przewód na sztywną rurę i po kłopocie <ok>

Awatar użytkownika
pkrr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 262
Rejestracja: 11 sie 2012, 23:33

Post autor: pkrr » 13 cze 2014, 16:56

elegancko <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 13 cze 2014, 22:07

pawelrybak15, jest tam troche aby za ciasno...
Nie bardzo byloby tez gdzie wcisnac przeplywke, a w tym sterowniku jest ona niezbedna.
Pomza,tym puki ic nie zmienie to nic nie da albo nie wiele.

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 13 cze 2014, 22:59

jak nie lubię diesli tak ten ładnie gra. Szczerze powiem - w szoku jestem :mrgreen:
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 13 cze 2014, 23:29

quattroBandit, cala przyjemnksc po mojej stronie <ok>

gaca

Post autor: gaca » 13 cze 2014, 23:32

No naprawdę piękny klang. Te R5 w tdi gra jedną z bardziej charakterystycznych nut w świecie diesli, łącznie ze starym 2.4 td z bmw e28.
Ostatnio zmieniony 27 lip 2014, 21:03 przez gaca, łącznie zmieniany 1 raz.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga