Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe Quattro 2,3 NG] vel poczwarka

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
jarzyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 01 lip 2008, 13:59

Post autor: jarzyn » 15 gru 2014, 18:06

spokojnie ją znajdziesz, może nie teraz i nie dzisiaj ale widać te dokładki czasem

strugar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 lis 2014, 12:03

Post autor: strugar » 15 gru 2014, 20:59

Aparat zapłonowy wyciągnięty
Uszkodzony mechanicznie czujnik Halla ktoś motał przy aparacie urwał wtyczkę która pokleił poxiliną.
Na samym czujniku widać ślady skrobania nożem albo śrubokrętem. oto polska właśnie :-x

Musze kupić nowy czujnik tylko jak rozebrać ten cholerny aparat??? :shock:

Już wiem co z aparatem teraz tylko kupić nowy czujnik poskładać dziadostwo, znalazłem sam naprawiam wiec poczytałem dokładnie jak ustawić zapłon w NG wcześniej ustawiałem na lampę bez blokowania kompa. teraz ustawie tak jak pisze mądra literatura. Powoli dochodzę do perfekcji w zdejmowaniu przodu.
Once Audi always Audi
było :
80 B3 1986r 1,8
A4 B5 1996r 1,8T quattro
A6 Avant C5 2000r 2,6

Jest
A4 Avant B5 2001r 1,9 TDI
Coupe Quattro 1990r 2,3

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 16 gru 2014, 08:23

jarzyn pisze:Panowie w Coupe b3 nie było żadnego color edition tylko kamei jak już
dokładnie, mój błąd
w sumie różnica prawie żadna, ale nazwa inna.

btw
w coupe nie ma czegoś takiego jak b3 czy b4 :-P

strugar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 lis 2014, 12:03

Post autor: strugar » 21 gru 2014, 23:44

Mimo usilnych starań silnik dalej nie pracuje tak jak powinien.
Problem zrobił się trochę bardziej skomplikowany, zapłonu nie udało się ustawić ( mimo bardzo dokładnej instrukcji otrzymanej od zukreator) ponieważ magiczne urządzenie zwane wtryskiem mechanicznym postanowiło lać paliwo z pod regulatora ciśnienia. 4 dni zajęło mi znalezienie odpowiednich oring na wymianę ( brak czasu), a jak już cholerstwo poskładałem i przygotowałem się na ustawienie zapłonu silnik odpalił pięknie jak zawsze ale po osiągnięciu temp 30 stopni zgasł i zapalić nie chciał, kolejna próba odpalenia powiodła się w dniu dzisiejszym (po 2 dniach postoju w zimnym garażu). Ponownie zapalił od strzała popracował może 5 min jak tylko złapał temperaturę zgasł. Świece suche - nie podaje paliwa.

Podejrzewam czujnik temperatury ale ze względu na święta ruszę ten temat dopiero przed nowym rokiem. Przemilczę fakt poklejonych kabli od czujników itp. modyfikacji pod maską

Ogólnie już zaczynają się pytania ze strony znajomych po jaką cholerę ja takiego gruza kupiłem przecież mogłem kupić E30

[ Dodano: 2014-12-27, 19:12 ]
Czujnik temperatury uszkodzony całkowicie. W poniedziałek będzie nowy wiec może w końcu odpalę silnik.

Całkiem przypadkiem rozwiązał się problem braku mocy. ktoś wsadził za długą linkę gazu linka ma ok 5 centymetrów luzu, lub brakuje jakiegoś elementu przy pedale.

Po wciśnięciu gazu do oporu przepustnica otwiera się max do 1/3. a ja bym kur... rozebrał cały silnik szukając przyczyny. :-x

[ Dodano: 2015-01-01, 10:49 ]
Dnia 30.12.2014 życie zakończył cud niemieckiej technologii - Wtrysk mechaniczny KE-Jetronic

Wtrysk nie podaje paliwa do tego leje paliwem z uszczelnień.

Z racji tego że ja nie mam już siły i pomysłu na reanimacje nieboszczyka
KE dostaje eksmisje jak tylko uzbieram kasę na elektroniczny wtrysk.

LPG działa wiec radość z jazdy jest.

Plan na silnik jest następujący:
-wtrysk elektroniczny
- dolot z blosem ze stożkiem
- wydech przelotowy ( większość już jest) tłumik końcowy z nierdzewki

Tak wiec plany się zmieniły miało być 100% zgodnie z VIN ale …. I tak będzie dobrze

Gdyby to bylo Ur-Quattro robił bym wszystko by zachować 100% oryginał ale nie jest wiec mam wolne pole do modyfikacji.

[ Dodano: 2015-01-05, 21:12 ]
Poczwarka dostała mały prezent

Obrazek

Obrazek

Producent Fondmetal felgi R15 szerokość 7" ET 28. Ranty do polerowania środki raczej do malowania jeszcze do przemyślenia kwestia koloru. opona już czeka 205/50
Z zawiasem -40 powinno się ładnie komponować.

[ Dodano: 2015-01-17, 20:48 ]
prace trwają

ty razem wnętrze, czas naprawić podsufitkę i wyprać tapicerkę.
boczki zdejęte.

Obrazek

podsufitka już demontowana

Obrazek

oczyszczona

Obrazek

materiał z boczków zdemontowany i wyprany

Obrazek

zerwana stara gąbka

Obrazek

Nowa gąbka docięta grubość 3 mm

Obrazek

Jutro podsufitka

[ Dodano: 2015-01-17, 20:55 ]
Obrazek

Nowy nabytek cięgno bowdena (drzwi kierowcy) niestety dostępne jedynie w ASO cena 49,80zł
Once Audi always Audi
było :
80 B3 1986r 1,8
A4 B5 1996r 1,8T quattro
A6 Avant C5 2000r 2,6

Jest
A4 Avant B5 2001r 1,9 TDI
Coupe Quattro 1990r 2,3

michalo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 28 maja 2012, 09:57

Post autor: michalo » 24 sty 2015, 08:51

Witam,
auto ma potencjał a jak widzę Twój zapał do pracy to nie mam wątpliwości że przywrócisz go do godnego stanu. Powodzenia w pracach, kasy i czasu życzę.

pozdrawiam

strugar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 lis 2014, 12:03

Post autor: strugar » 14 lut 2015, 19:07

z racji, że czekam na części wziąłem się za polerowanie tylnych lamp i wnęki za lampami.
Tego co wkleił lampy na 2 tuby sylikonu bym powiesił za ... 1,5h mordowałem się żeby je wyciągnąć.
Efekt pracy mistrza sylikonu jest taki ze otwory którymi powinna spływać woda były zawalone sylikonem i w bagażniku panowała wilgoć na szczęście niema rdzy tylko syf i smród
. ciekawe co jeszcze jest na sylikon.

Listwy progowe wewnętrzne również były wklejone na sylikon - paradoksalnie nie są uszkodzone nic nie jest wyłamane tylko jakiś idiota nie potrafił ich zamontować

Polerowanie felg traw może mi ktoś polecić dobrą pastę do polerowania aluminium - chodzi mi o lustrzany efekt.
Once Audi always Audi
było :
80 B3 1986r 1,8
A4 B5 1996r 1,8T quattro
A6 Avant C5 2000r 2,6

Jest
A4 Avant B5 2001r 1,9 TDI
Coupe Quattro 1990r 2,3

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 14 lut 2015, 19:54

podoba mi się twoje podejście do tematu, niestety wybrałeś trudniejszą drogę ale za to dającą więcej zadowolenia ;-)
Auto kompletne, fajnie wyposażone i jak go zrobisz będzie fajne. Powodzenia w projekcie, trzymam kciuki żeby wszystko poszło OK <ok>
A co do polerowania to polecam Autosol aluminium polish
http://www.autosol.com/ProductDetails.a ... tCode=1824
Niestety ostrzegam cię że polerka to ciężka praca i najlepiej zrobić to maszynowo. Ale praca się opłaca bo efekt jest super :mrgreen:
jest - Audi Cabriolet 2.0 ABK
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie :-)

było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant

strugar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 lis 2014, 12:03

Post autor: strugar » 14 cze 2015, 16:55

Dziękuję za dobre słowoö

Można powiedzieć ze w moim przypadku jest to samochód marzeń - kup i zrób

Lubię sam działać przy samochodach wiec jest to dla mnie przyjemne hobby. mam gdzie i czym wiedza też nie jest najmniejsza wiec radze sobie z większością problemów a jak sobie nie radze pytam :lol:

na Coupe mam wizje może trochę podobną do setki innych ale zrobioną po mojemu.
Auto ma raczej umie długi wyrok chyba że sytuacja życiowa mnie zmusi to sprzedam ale jedno marzenie już sprzedałem i niechętne zrobię to ponownie

Co do polerowania to audi nie posiada za wiele elementów na których mogę się uczyć ale wiedza zawsze się przyda.

[ Dodano: 2015-02-21, 16:50 ]
Obrazek

Jest róznica.

4 stare amortyzatory wyjechane, przenie brak tłumienia oryginalne Audi, Tył mokre sachs,
Zawita komplet TA Technix -40mm na moje potrzeby wystarczy,

Oczywiście dodatkowo kilka gratów z zawieszenia.

[ Dodano: 2015-05-31, 10:41 ]
więc czas na lekką aktualizacje

- zawieszenie -40 , nowe wszystkie gumy z przodu nowe tuleje tył ustawiona zbieżność
- wnętrze naprawione (wymieniona skóra na kierownicy , naprawione fotele, stare wygłuszenie podłogi wymienione ) całość czeka oczekuje na pranie
- wymieniony materiał podsufitki (efekt mnie nie zadowala więc będzie poprawa)
- silnik ogarnięty KE pracuje idealnie nie leje już paliwem (wyczyściłem wtryskiwacze, wymieniłem oring i wszystkie uszczelnienia wtrysków, wypłukałem cały układ z pompą paliwa włącznie, zmieniłem czujniki i poprawiłem wiązkę elektryczną do czujników)
- nadwozie po pierwszej polerce i gruntownych oględzinach, nie jest tak tragicznie jak pierwotnie sądziłem. ( do malowania jest zderzak przedni i drzwi lewe poza tym kilka zaprawek i kompleksowa polerka

po wielu dziwnych pomysłach zostaje jak najbliżej serii zgodnej z VIN tak mi się najbardziej podoba a do tego zestawienie kolorystyczne jak i wyposażeni nie jest typowe wiec szkoda niszczyć i modyfikować

Do zrobienia jeszcze sporo tematów ale jestem na dobrej drodze.
Felgi i opony jednak wylatują szukam fabrycznych 15&#8221; Speedline lub 16" competition

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W miedzy czasie kolekcja sie powiększyła Brat zakupił 90 2.2KV z wlepką klubu ktos zna

Obrazek

[ Dodano: 2015-06-14, 16:55 ]

Miały być 16" od Competition ale trafił sie kompet ABT wiec narazie tak zostanie
Obrazek

Polerowanie rantów trwa ( zaczynam mabierać wprawy :mrgreen: )
Obrazek

Speedline 15" już zakupione 5 szt czeka na piaskowanie i renowacje bedą na zime jak znalazł.
Drzwi kierowcy zakupione sprawny szyberdach również. zamówiona tapicerka na podsufitke ( poprzednia mi sie nie podoba) wiec zabawa trwa
Czas poszukać mieszalni i kupić lakier Z3T

A i najważniejsze zdobyłem pomarańczowe kierunki :mrgreen: i to mnie najbardziej cieszy
Once Audi always Audi
było :
80 B3 1986r 1,8
A4 B5 1996r 1,8T quattro
A6 Avant C5 2000r 2,6

Jest
A4 Avant B5 2001r 1,9 TDI
Coupe Quattro 1990r 2,3

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 16 cze 2015, 19:57

:arrow: Lakierek identyczny jak mój :), fajnie wygladał na tych złotych tylko dystans z tyłu i byłoby miodnie (sugeruje ten sam kolor dla 16ek:) ), powodzenia w działaniach
2.8 AAH >>> 4.2 AHC

strugar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 lis 2014, 12:03

Post autor: strugar » 18 cze 2015, 22:08

zawaias -40 felga R15 opona 205/50 i wyglądała jak deskorolka

Obrazek

A tak sie prezętuje na ABT R 16 z oponą 205/55

Obrazek

ładnie wypełniły nadkole, średnica koła jest identyczna jak fabryczne 205/60/15 wiec licznik prawde pokazuje i jedzie jak powinno

Obrazek

Co do koloru opcje są 2 albo czarne z rantem w polerce albo złote z rantem.
Once Audi always Audi
było :
80 B3 1986r 1,8
A4 B5 1996r 1,8T quattro
A6 Avant C5 2000r 2,6

Jest
A4 Avant B5 2001r 1,9 TDI
Coupe Quattro 1990r 2,3

Awatar użytkownika
topor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 417
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
Imię: Toporski
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ACE+lpg
Lokalizacja: Mielnik
Kontakt:

Post autor: topor » 18 cze 2015, 23:30

zdecydowanie najładniejsze srebrne, w czrnrnym kole rozmiar ucieknie, a złote bedzie wyglądało odpustowo IMO ;)
EX Coupe 20VT --->>> audi-80-coupe-by-topor-t90069.html
Audi A6 C5 Avant
Audi A6 C6 Avant
Audi S4 B5 Avant
Audi RS6 C5 Sedan

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 19 cze 2015, 11:14

17tka jest optymalną felgą do Coupe jeśli ją sadzamy więcej niż -40. Dorby profil dobrać i będzie zaje...fajnie. Poszukaj jakiejś klasycznej felgi - np. AVUS + dystans na 5x112 i srebreko.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

strugar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 lis 2014, 12:03

Post autor: strugar » 19 cze 2015, 14:56

Przy takim zestawie zawieszenia i kół nad oponą jest jeszcze ok 1 cm luzu do McPersona z kolei z przodu pomiędzy rant błotnika a oponę nie da się dłoni wsadzić. Jeśli felgi miały by większy rant lub mniejsze ET mogły by obcierać.
Tył nie siadł tak jak chciałem ale na standardowych sprężynach też przód był trochę niżej wiec nie wiem o co tu chodzi.

Co do 17" na znośnym dla mnie profilu mogą się nie zmieścić a wszystkie opony o profilu poniżej 50 jak dla mnie odpadają, nie jestem również zwolennikiem dystansów i pierścieni zmieniających rozstaw a tym bardziej naciągania opony 195 na felgę 10j albo szerszą, sceptycznie podchodzę do pierścieni centrujących jak już mam zakładać to toczone z aluminium a nie plastikowe. Jedynie jakbym miał zmieniać koła to całe piasty na 5 śrub i zakładać felgi od a8 D2 takie jak u &#8222;Topora&#8221; ale raczej do tego nie dojdzie ze względów finansowych mam inne ważne tematy do ogarnięcia jak felgi.
Do tego zestaw zawieszenia który zamontowałem to nie tylko krótsze ale też twardsze sprężyny i amortyzatory wiec opona musi mieć chociaż trochę gumy. Jazda taczka albo wozem drabiniastym mnie nie bawi

Jak widać mam trudne podejście do doboru felg. Akurat te ABT bardzo mi się podobają jedynie zastanawia mnie kolor. Podobają mi się czarne felgi z rantem ale nie wiem jak to będzie wyglądać i czy nie zginie na samochodzie, sprawdzałem złote i same w sobie takie koła są fajne ale na Audi już mi nie pasują co innego w Hondzie albo innym ryżowym wozidle
Ostatnio zmieniony 19 cze 2015, 15:04 przez strugar, łącznie zmieniany 1 raz.
Once Audi always Audi
było :
80 B3 1986r 1,8
A4 B5 1996r 1,8T quattro
A6 Avant C5 2000r 2,6

Jest
A4 Avant B5 2001r 1,9 TDI
Coupe Quattro 1990r 2,3

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 19 cze 2015, 15:01

215/50/17 przy 8 calach i ET25 wchodzi idealnie. Miałem u siebie z i bez dystansu.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

strugar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 lis 2014, 12:03

Post autor: strugar » 19 cze 2015, 15:29

bloku pisze:215/50/17 przy 8 calach i ET25 wchodzi idealnie. Miałem u siebie z i bez dystansu.
Jak ogarnę się z pracami pilnymi to pomyśle dzięki za info przynajmniej wiem do jakiego rozmiaru mogę szukać.

A tak z innej beczki orientuje się ktoś gdzie mogę kopić układ wydechowy z mierdzewki dedykowany do coupe quattro może być bez kolektora i dwururki potrzebuje rury i tłumiki.
niekoniecznie musi być super markowy wystarczy mi jakiś rzemieślniczy ale ładnie wykonany.
Zamienników brak w rozsądnej cenie a moje są tak połatane że nie da sie już ich uratować
Once Audi always Audi
było :
80 B3 1986r 1,8
A4 B5 1996r 1,8T quattro
A6 Avant C5 2000r 2,6

Jest
A4 Avant B5 2001r 1,9 TDI
Coupe Quattro 1990r 2,3

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga