Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 18 sie 2011, 17:43

pawelrybak15 pisze:Ten plastik pod szmatką także można zdjąć :-) Sam tak robiłem przy renowacji <ok>
to bardzo dobra informacja. Dzięki za pomoc :)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 19 sie 2011, 12:45

10sek ale zastanawia mnie jedno nie widać zmiany biegów tak jak by jej nie było, zbyt płynnie idzie ta wskazówka

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 19 sie 2011, 12:49

Bo to na rolkach film kręcony <lol>
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 19 sie 2011, 13:47

U mnie tez idzie w miare płunnie wystarczy szybko biegi zmieniac :mrgreen:

http://www.youtube.com/user/matt1988ful ... ZZ5YIcaFOQ
Audi 80 b3 Sport Edition :)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 19 sie 2011, 13:58

Ale u Ciebie widać i słychać kiedy następuje zmiana biegów a u pawła ni huhuuhuh

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 19 sie 2011, 15:10

Po 1 biegi zmieniane były bardzo szybko
Po 2 dawka była tak ustawiona że silnik bardzo wolno schodził z obrotów
Po 3 nie filmowałem obrotomierza więc po co te dyskusje na temat zmiany biegów ?
Po 4 gdyby było filmowane na rolkach to obraz byłby nie ruchomy tak więc troche się zastanów co piszesz :roll:

P.S. Słychać zmianę biegów, wystarczy podkręcić głośność i bez problemu to słychać.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 19 sie 2011, 15:34

Bo Paweł ma DSG ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 19 sie 2011, 16:18

Za dopłatą bym takiej skrzyni i jakiegokolwiek innego automata nie wziął :mrgreen:

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 19 sie 2011, 19:21

Musisz mieć dużo NM, na pewno więcej od benzyny. I musisz mieć bardzo dobre opony skoro nie słychać jak piszczą przy zmianie biegów, np z 1 na 2, u mnie na filmiku przy moich marnych 145NM i lekko mokrej jezdni wskazówka zamula przy redukcji 1na2 z butem w podłodze...

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 19 sie 2011, 20:13

Opony to Conti Premium Contact 2 <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 20 sie 2011, 00:50

GerB3 pisze:Musisz mieć dużo NM, na pewno więcej od benzyny. I musisz mieć bardzo dobre opony skoro nie słychać jak piszczą przy zmianie biegów, np z 1 na 2, u mnie na filmiku przy moich marnych 145NM i lekko mokrej jezdni wskazówka zamula przy redukcji 1na2 z butem w podłodze...
Hehe ja nie zmieniam biegów z butem w podłodze :mrgreen:
Wciskając sprzęgło puszczam gaz, zmieniam bieg i puszczając sprzęgło znowu cisnę gaz <ok>
Gdybym trzymając gaz w podłodze zmienił bieg to bym przekręcił silnik bo mam Gov i Advance Timming Moda <rotfl>

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 20 sie 2011, 17:16

pawelrybak15 pisze:Gdybym trzymając gaz w podłodze zmienił bieg to bym przekręcił silnik bo mam Gov i Advance Timming Moda <rotfl>
to kiepsko kiepsko :-P Nie pościga się za bardzo :-P
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 20 sie 2011, 18:28

Bo co ? :->
To nie jest problem odpuścić nieco gaz do zmiany biegu :-P

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 20 sie 2011, 18:30

pawelrybak15 pisze:Bo co ?
strata czasu...
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 20 sie 2011, 18:55

Bo to trzeba umiec zmieniac biegi spuszczajac noge z gazu i nie tracac czasu :mrgreen:
Audi 80 b3 Sport Edition :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga