to bardzo dobra informacja. Dzięki za pomocpawelrybak15 pisze:Ten plastik pod szmatką także można zdjąć Sam tak robiłem przy renowacji <ok>
Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
U mnie tez idzie w miare płunnie wystarczy szybko biegi zmieniac :mrgreen:
http://www.youtube.com/user/matt1988ful ... ZZ5YIcaFOQ
http://www.youtube.com/user/matt1988ful ... ZZ5YIcaFOQ
Audi 80 b3 Sport Edition
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Po 1 biegi zmieniane były bardzo szybko
Po 2 dawka była tak ustawiona że silnik bardzo wolno schodził z obrotów
Po 3 nie filmowałem obrotomierza więc po co te dyskusje na temat zmiany biegów ?
Po 4 gdyby było filmowane na rolkach to obraz byłby nie ruchomy tak więc troche się zastanów co piszesz :roll:
P.S. Słychać zmianę biegów, wystarczy podkręcić głośność i bez problemu to słychać.
Po 2 dawka była tak ustawiona że silnik bardzo wolno schodził z obrotów
Po 3 nie filmowałem obrotomierza więc po co te dyskusje na temat zmiany biegów ?
Po 4 gdyby było filmowane na rolkach to obraz byłby nie ruchomy tak więc troche się zastanów co piszesz :roll:
P.S. Słychać zmianę biegów, wystarczy podkręcić głośność i bez problemu to słychać.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Hehe ja nie zmieniam biegów z butem w podłodze :mrgreen:GerB3 pisze:Musisz mieć dużo NM, na pewno więcej od benzyny. I musisz mieć bardzo dobre opony skoro nie słychać jak piszczą przy zmianie biegów, np z 1 na 2, u mnie na filmiku przy moich marnych 145NM i lekko mokrej jezdni wskazówka zamula przy redukcji 1na2 z butem w podłodze...
Wciskając sprzęgło puszczam gaz, zmieniam bieg i puszczając sprzęgło znowu cisnę gaz <ok>
Gdybym trzymając gaz w podłodze zmienił bieg to bym przekręcił silnik bo mam Gov i Advance Timming Moda <rotfl>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga