Audi 80 B3 2.0E Sport Edition
A jaka jest średnica wewnetrzna na wlocie do seryjnych tłumników ? Nie dławia wylotu?
Daje radę?
Daje radę?
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Wiesz chyba jest 50mm, są to oryginalne tłumniki, nic nie kombinowałem żeby nie było za głośno , po za tym audi jak na razie wyczerpało mój budżet :mrgreen:, powiem ci tak silnik chodzi ładnie, cichutko, różnicy raczej nie odczuwam. Dopiero jak się go wkręci pow 4tys. Gwizda jak by miał turbo <ok> , aż chce się cały czas jeżdżić na pełnym gazie..
Było 3A ale padło:(:(
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM
1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM
1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)
Odswierzę temacik :mrgreen:
Interesują mnie poduchy jakie masz zamontowane, bo miales zmieniac na wytrzymalsze.
Interesują mnie poduchy jakie masz zamontowane, bo miales zmieniac na wytrzymalsze.
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Słuchaj z tymi poduszkami miałem problem ale, rozwiązałem go w prosty sposób. Pojechałem na szrot i kupiłem poduszki z forda transita 2,5d. Podchodzą bez problemów, a są dużo wytrzymalsze, szarpanie i bicie o maskę się skończyło <ok>
Było 3A ale padło:(:(
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM
1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM
1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)
Mialbyś jakieś fotki tych poduch?
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Z tego co się orientuję to były też wyższe , takie jak w sierrce, jeszcze mocniejsze, ale u mnie dzwignęło by to drastycznie silnik. Te poduszki spokojnie utrzymują ABF-a na miejscu, zaznaczając że są one ze szrtotu hehe <ok>
Było 3A ale padło:(:(
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM
1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM
1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)
Wygląda na całkiem solidna, jak podniosę boost w moim G60 to będę musiał zalozyć coś takiego
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Planuję coś kolo 200 kucy :mrgreen:
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Boski;), dobrze poleciałeś z tym abeefem w B3 Fajnie już to musi jeździć
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
Wiesz taki akurat silnik pod ręką. Nie powiem że naprawdę odpycha się zacnie. Niektórzy już się przekonali jak to jeżdzi.. Pod odpowiednią nogą, pali sobie średnio 10l lpg, a jak trzeba to TDIki zamiata:D:D. Niedawno zjadłem kumpla w A3 130KM.. <ok>
Było 3A ale padło:(:(
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM
1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM
1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga