Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4]Quattro Avant od eSPe

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 25 cze 2015, 21:42

k3llys pisze:jeszcze progi S2 i będzie <ok>
No muszę się zebrać i je zamontować w końcu bo leżą i kwitną.
k3llys pisze:eSPe, powiedz mi jeszcze czy ja dobrze widzę że masz zwykłe wahacze na przodzie?
Normalne takie jakie szły do Audi 80 Avant 2.8 Quattro. :-)

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 26 cze 2015, 22:37

no właśnie szły kute a te wyglądają jak zwykłe i trochę mnie to dziwi, dla tego pytam ;-)

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 26 cze 2015, 22:45

k3llys pisze:no właśnie szły kute
To co, u mnie też je ktoś podmienił? Pierwszy raz słyszę, że przy AAH, kute wahacze wychodziły w serii.

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 27 cze 2015, 06:00

Kute wahacze wychodzi w opcji po dopłacie niemałej w AAH ;-) dlatego jest mało AAH z kutymi u mnie w coupe tez były blaszaki
Fuck The New car.I'm driving oldschool

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 27 cze 2015, 09:07

Nie każde auto musi być na maksymalnej glebie z naciągami. Opona siadła tak jak należy, prześwit między nadkolem na oponą jest równy na całej długości. Jak na mój gust wygląda teraz optymalnie i na pewno da się jeździć po ludzku, a to jest chyba w tym wszystkim najważniejsze!
B4 quattro 4.2 BiTurbo :D <--- 80-b4-quattro-42-abz-t71946.html
V8 D11 4.2 ABH
B3 quattro 2.3 NG

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 27 cze 2015, 09:46

Kolczat pisze:
eSPe pisze:Zaciski dla Porsche robi Brembo.
lepiej wygląda napis porszu niż brembo ;-)
Nieprawda, bo wajper <zly>
S2 Coupe, Coupe quattro B2, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 27 cze 2015, 11:05

kuba411vm pisze:Nie każde auto musi być na maksymalnej glebie z naciągami. Opona siadła tak jak należy, prześwit między nadkolem na oponą jest równy na całej długości.
Cieszę się ze chociaż jedna osoba uważa tak jak ja.
Teraz trochę jak patrze można by pomyśleć kiedyś o większej glebie spasy srasy naciągi ale czy ja wiem?
Jakiś tam trochę jest urok tego ze mam obniżenie i oponę na feldze jak bozia przykazała a nie szatan podpowiadał.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2015, 15:09 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 27 cze 2015, 11:17

Ja bym nie ruszał :)
B4 quattro 4.2 BiTurbo :D <--- 80-b4-quattro-42-abz-t71946.html
V8 D11 4.2 ABH
B3 quattro 2.3 NG

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 27 cze 2015, 11:47

gleba jest dobra ale przy zdrowym rozsądku ;-) u eSPe, jest prawie idealnie wiec po co zmieniać
Fuck The New car.I'm driving oldschool

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 27 cze 2015, 12:13

Mi też się tak podoba , wygląda schludnie i będzie dobrze się jeździło :-) . Napis zamiast brembo mógłby być quattro ale jak tak są, ładnie pomalowane to nie warto niczego ruszać . Fajnie też by wyglądał na tych nowszych felgach jak ma sagem .

Widzę że chyba ci zaczyna brać przedni błotni ;-)
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 27 cze 2015, 15:07

Na przednim błotniku to odprysk lakieru tylko jest i powierzchownych nalot. Ocynk nie ruszony. Jak pisałem ryj do malowania jest (maska i błotniki mają odpryski poza tym jeden błotnik nad rantem ktoś mi obił na parkingu a maska na spawie coś gnije).

Avus akurat jest specjalnie I a nie II jak u sagema bo mi się po prostu bardziej podoba poza tym jest starszy (bardziej z epoki) niż dwójka czy trójka.

Ostatnio trafiły się znowu jedynki praktycznie w cenie surowca to kupiłem wiec mam 2 komplety. Dumam czy tych drugich nie machnąć na biało.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2015, 15:10 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Maciek_B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 10 sie 2013, 22:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Maciek_B4 » 27 cze 2015, 15:09

nie białe nie będą pasowały :-P tak jest git <ok>
Róbmy Audi, nie samymi golfami człowiek żyje :)
https://audi80.pl/topics127/audi-80- ... t82418.htm

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 27 cze 2015, 15:11

Maciek_B4, mówię o drugim komplecie bo mam dwa wiec jak będzie lipa to założę z powrotem te.
ewentualnie polerka wibracyjna tylko dekielki trzeba by wtedy dać do metalizacji.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 28 cze 2015, 19:04

A w a6 c5 przypadkiem tarcza nie jest 30mm a nie 25?

Btw jakbys wziol tarcze z c6 to bys nie kombinowal z dystansami pod tarcze
FUCK 1.8T
BLACK BERTA

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 cze 2015, 19:29

A w a6 c5 przypadkiem tarcza nie jest 30mm a nie 25?
Tu jest założona X30mm.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga