Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Cabrio Nogaro Blue

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 22 sty 2015, 13:03

Kolczat pisze:cabrio_blue80, zmiana wtryskow na 0.230, wymiana pompy na 11mm, turbo i kolektor z silnika AWX, wiekszy centralny intercooler no i program na ktorym da sie dojsc nawet pod 200KM po w/w modyfikacjach, jednak wtedy zaczynac sie moga problemy ze sprzeglem i napedami, bezpieczne jest 150-160KM
Na 200 koni spokojnie wydadzą 216

Koszta proszę :
Pompa ok 1500
fmic- 600 - 1500
wtryski - 900- 1300
Turbo - 1200 - 2500
Program / wystrojem ie - 600 - 1200
Sprzęgło jednomas wraz z zamachem ok 1500 - 1800
czujnik doładowania na 3 bary - 100 zł
większy kolektor ssący ok 300 zł
dolot ok 300 zł
Wałek rozrządu od si (konkretne kody silnika) 360 zł
Mniej więcej takie koszty w zależności gdzie będziesz robił co kupował i ile umiesz sam zrobić

Ja juz zrobiłem 2 takie projektu obecnie posiadam golf 4 alh 90 zrobionego na właśnie 200KM ale z racji tego że żona jejeździ moc w okolicach 160 km

Awatar użytkownika
Boberro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 246
Rejestracja: 10 lut 2014, 22:44
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Boberro » 22 sty 2015, 13:20

Wtryski są od AFN -a
Soft zrobiony pod te wtryski
Nie ma egra i wyczyszczony dolot
I juz prawie 4 sekundy do 100 był szybszy ;-)

Pamiętaj ze to cabriolet i nie wypada jak mu przywalisz do podłogi zeby sadza leciała z rury tak myśle.

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 22 sty 2015, 13:58

Boberro pisze:Wtryski są od AFN -a
Soft zrobiony pod te wtryski
Nie ma egra i wyczyszczony dolot
I juz prawie 4 sekundy do 100 był szybszy ;-)

Pamiętaj ze to cabriolet i nie wypada jak mu przywalisz do podłogi zeby sadza leciała z rury tak myśle.
Sądza i Batory robią się wtedy jak jest za mocny program w stosunku do gratów które są w aucie . Jak przeprowadzi mody jak powyżej i program będzie dobrze zrobiony to je ma takiej opcji żeby auto "baka" puszczało, choć przy ostrym bucie i każdy gnojowoz puszcza Batorego nawet seria.
Dlatego do cabriolet ów kupuje się PB i to najlepiej duże pojemności <ok>

cabrio_blue80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2014, 14:16

Post autor: cabrio_blue80 » 22 sty 2015, 15:36

W moim jest niestety 1.9 TDI i z nim muszę walczyć.

Awatar użytkownika
hexman
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 785
Rejestracja: 29 sie 2009, 20:04
Lokalizacja: SBI

Post autor: hexman » 22 sty 2015, 15:55

cabrio_blue80 pisze:W moim jest niestety 1.9 TDI
Za chwilę będzie kolejny już wywód na temat "niższości" diesla w cabrio :lol:
Jak dla mnie to silnik jak każdy inny - i dodatkowo z potencjałem, dlatego nie patrz na to "co wypada", co pomyślą inni - oni za Ciebie życia nie przeżyją ;-)

Także modź i nie patrz za bardzo na to co mówią inni (zwłaszcza jak im się coś nie podoba, bo na pewno się nie znają :mrgreen: ).
A tak poważnie to Cab jest świetny! Rzadko kiedy jakieś auto wpada mi tak w oko jak on.

cabrio_blue80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2014, 14:16

Post autor: cabrio_blue80 » 22 sty 2015, 19:43

Lubie mieć nietuzinkowe rzeczy, zmodyfikowanych cabów v6 jest sporo, TDI niewiele :-P

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 22 sty 2015, 21:56

Diesel Power rządzi :)

Marudzą :P Ciśnij dalej mody, ten motor ma potencjał, objedziesz później niejedną szlachetną PB :)

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 23 sty 2015, 08:17

cabrio_blue80 pisze:Lubie mieć nietuzinkowe rzeczy, zmodyfikowanych cabów v6 jest sporo, TDI niewiele :-P
Fakt jeden , że cabrio w dieslu po modach jeśli chodzi o 1.9 Tdi nie ma więc działaj ;-)

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 23 sty 2015, 21:33

powodzenia w modach <ok> oprócz słabego brzmienia (4 cyl.) diesel-a które mi się nie widzi to diesel świetnie jeździ szczególnie zmodowany od dołu a także w zakresie najbardziej użytecznym dla kierowcy ;-) Sam mam lekko dłubnięte A4 1,9tdi to wiem co mówię <ok> Zresztą słaby gang silnika można zagłuszyć świetną muzą <pijaczek>

Awatar użytkownika
topor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 417
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
Imię: Toporski
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ACE+lpg
Lokalizacja: Mielnik
Kontakt:

Post autor: topor » 24 sty 2015, 01:18

po mojemu TDI w cabrio to zadna ujma;) raczej szacun dla inzynierów, że juz w tamtych czasach zdecydowali sie na wlozenie silnika ZS do Cabrio;)

cabrio_blue80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2014, 14:16

Post autor: cabrio_blue80 » 24 sty 2015, 08:50

Decyzja jest, pozostaje obecny oryginalny silnik którego poddamy modyfikacją. Kogo polecicie, aby się nim zajął??

Awatar użytkownika
Boberro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 246
Rejestracja: 10 lut 2014, 22:44
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Boberro » 24 sty 2015, 21:55

kurde dobrze, że zostawiasz silnik szkoda serii bo fajna wersja, wywal kata , może większy cooler, może turbo jakieś hybrydowe większe, ale jak dla mni eto nie będzie nigdy wyścigówka tylko bulwarowe wozdło cabrio jest za ciężkie i za wiotką ma budę do wyścigów, przy czym czuć że wcześniejsze wersje są delikatnie mniej sztywne jak się przesiadłem z polifta na obecne auto to od razu czuć mi to nie przeszkadza bo to auto do bujanki po mieście dla mnie <ok>

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 24 sty 2015, 23:01

Boberro pisze:kurde dobrze, że zostawiasz silnik szkoda serii bo fajna wersja, wywal kata , może większy cooler, może turbo jakieś hybrydowe większe, ale jak dla mni eto nie będzie nigdy wyścigówka tylko bulwarowe wozdło cabrio jest za ciężkie i za wiotką ma budę do wyścigów, przy czym czuć że wcześniejsze wersje są delikatnie mniej sztywne jak się przesiadłem z polifta na obecne auto to od razu czuć mi to nie przeszkadza bo to auto do bujanki po mieście dla mnie <ok>
to że jest mniej sztywne to nie jest wina przedliftowej wersji... konstrukcyjnie wszystkie są takie same.
Każdy egzemplarz ma swoje "wady" i jedno bez względu na rok bedzie mniej sztywne albo bardziej sztywne.
Jeździłem różnymi cabami, poliftami i przedlitami , w jednych "dupa" jest miękka i przy skręcie to czuć (dodatkowo skrzypią elem wnętrza), w innych nie.
Mój po mimo tego że jest przedlift i 94 rok jest bardzo sztywny i nic nie trzeszczy w środku (bez wzgledu czy dach otwarty czy zamknięty i zapięty) , mogę śmiało powiedzieć że nie czuć różnicy miedzy "normalną" 80 z dachem.

cabrio_blue80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2014, 14:16

Post autor: cabrio_blue80 » 30 sty 2015, 20:42

Boberro pisze:kurde dobrze, że zostawiasz silnik szkoda serii bo fajna wersja, wywal kata , może większy cooler, może turbo jakieś hybrydowe większe, ale jak dla mni eto nie będzie nigdy wyścigówka tylko bulwarowe wozdło cabrio jest za ciężkie i za wiotką ma budę do wyścigów, przy czym czuć że wcześniejsze wersje są delikatnie mniej sztywne jak się przesiadłem z polifta na obecne auto to od razu czuć mi to nie przeszkadza bo to auto do bujanki po mieście dla mnie <ok>
co do wywalenia kata, to wstawić w jego miejsce rurkę, czy go wybebeszyć??

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 30 sty 2015, 23:23

Wybebeszyc i w środek rurkę ... coby nie straszyło pana od przeglądów i co byś nie miał rezonansu .. ja tak robię w większości diesli ... aha i środek jak go wydlubiesz jeźdz i sprzedaj zwróci ci się robocizna i kupisz nieźle perfumy :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga