1. Lakier zapewne jakiś żaroodporny? Inaczej chyba zrobi się nieco nieprzyjemnego zapachu.
2. Tam na zdjęciu widać płaskie przy smarowaniu turbiny. Nie powinno być to na dole? U mnie spływ jest na dole. Wiadomo jak przyjdzie ciśnienie to grawitacja i tak nie działa.
Choć nie powiem ładnie to wygląda <ok>
1Z+1.4 bar+0.205+11mm na 021BD
Było 2.0 ABK+Stag300
Francis1982 pisze:Mam 2 pytanka. W sumie nie znam się a bardzo.
1. Lakier zapewne jakiś żaroodporny? Inaczej chyba zrobi się nieco nieprzyjemnego zapachu.
2. Tam na zdjęciu widać płaskie przy smarowaniu turbiny. Nie powinno być to na dole? U mnie spływ jest na dole. Wiadomo jak przyjdzie ciśnienie to grawitacja i tak nie działa.
Choć nie powiem ładnie to wygląda <ok>
Jak najbardziej żaroodporny:)
Na dole tez jest płaskie, tylko większy otwór:) także ustawiona jest dobrze:)
[ Dodano: 2015-03-04, 18:17 ]
Downpipe już gotowy, teraz tylko złożenie dolotu do kupy i gotowe
Wydech gotowy downpipe 2,5" + bandaż termiczny.
Dorobiona podstawka pod czujnik doładowania, dorobione podejście pod kolektor dolotowy oraz złożony dolot w całość.
Jeszcze tylko wystroić turbo i mniej więcej gotowe.
[ Dodano: 2015-03-22, 18:43 ]
Po przygodach z WG w k24 wróciła na pokład k16, a to taki krótkometrażowy filmik z przejażdżki po przekładce.
Zaczyna to jakoś sie poruszać, także teraz bierzemy sie za ECU i odpowiedni sofcik do tej maszyny
[ Dodano: 2015-04-15, 19:57 ]
Pogoda w pełni to zrobiliśmy mala przejażdżkę w plener.
Aktualny setup
W następnej kolejności auto zostanie trochę zglebione, ale bez przesady.
Zrobi się zabudowa bagażnika, oraz środek zostanie dopieszczony, czyli dopasowanie kanapy z audi TT, oraz zmiana obicia boczków drzwi, jeśli finanse pozwolą to wpadnie jeszcze audio lepsze.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi