Irek nie tylko Ciebie. Mnie zastanawia jaki będzie przyrost...a raczej poprawa rekacji silnik na otwarcie przepustnicy. Mój jest mocno przelany w górnej partii obrotów i może taka przepustnica by polepszyłą dynamikę...
Możesz podać parametry rozwiertu?
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Irek nie tylko Ciebie. Mnie zastanawia jaki będzie przyrost...a raczej poprawa rekacji silnik na otwarcie przepustnicy. Mój jest mocno przelany w górnej partii obrotów i może taka przepustnica by polepszyłą dynamikę...
Możesz podać parametry rozwiertu?
niestety nie jestem w stanie tego podać, było to robione przez pracowników firmy w której pracuje znajomy i oni to wszystko mierzyli i robili tak żeby było dobrze, samo rozwiercenie to nic, przede wszystkim, nadspawanie materiału, gdyż w 1-2 miejscach przebija się ścianke przepustnicy, później to wszystko zalane specjalnym klejem i wsadzone do pieca, efekt myśle, że będzie znaczny w dolnej partii w połączeniu z większym dolotem i wydechem, ale wszystko okaże się na wiosne na hamownii
oczywiście rozwiercony został tylko mały otwór
dla lepszego porównania
rozwiercona:
oryginalna:
[ Dodano: 2014-02-22, 11:24 ] mały up
takie tam nieoficjalne zdjęcie ze stłuczki
Z racji sponsora taki oto zakup:
Sorki za jakość ale padła bateria w aparacie i robiłem telefonem <ok>
A to dobrze zrobiłeś, bo pogoda nie dopisała i frekwencja też bez szału... a co do auta to mam już skompletowane niższe zawieszenie do Coupety, leży i czeka na lepsze czasy :mrgreen: Lampy soczewkowe zostały założone oraz letnie i od tygodnia Audi stoi rozebrane w oczekiwaniu na nowy lakier, pare fotek niżej
Porządna sesja będzie po odebraniu auta od lakiernika
Ale naked car Audi po nabrzeżach miasta śmigasz cha cha,to dobrze <ok> Wiesz może szkoda że nie pojechałem.Z resztą wszystko zależy od ludzi i towarzystwa bo nie zawsze mało znaczy.......Nie zrażaj się. Pozdrawiam
WIdziałem na Dynówce tylko nie wiem czemu nie zrobiliśmy sobie wspólnego zdjęcia ... szkoda może następnym razem
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"
duo, trzeba było dać znać że wybierasz się stawsz, widziałem twojego caba, za dużo się woziłeś i dlatego nie było kiedy pogadać myśle, że za rok będzie kolejna okazja
hehe troche sie jeżdziło ale bez przesady , ogólnie auto stało w słabej alejce wiec trzeba było pojeżdzić trochę ... a tak miedzy nami to po piątkowych wygibasach bolały nas nogi i do kibla jeżdzilismy cabem
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"
Borbety są na sprzedaż, także pisać na PW jak ktoś zainteresowany, możliwa zamiana z dopłatą, wszystko do dogadania, najlepiej 17 ale mogą być też 18 cali
[ Dodano: 2014-11-01, 10:59 ]
jakieś lepsze zdjęcia z Audi Meet w Rzeszowie
Jestem żyje, witam kolege nem0, przespałem trochę temat w tym roku, a w Audi troszkę się pozmieniało, a więc co nieco opisze.
A więc wleciały nowe kółka:
17 cali 4x100 8J z szerokim rantem i bardzo dobrze wykonanymi atrapami śrubek(ala skręcane), koła były po regeneracji więc prawie jak nówki :-> wleciały dystanse zmieniające rozstaw, przód 20mm, tył 23mm, od razu jest dużo lepiej, przód równo z błotnikiem, tył wystaje jakieś 3-4mm nowy zawias na przód-amorki o skróconym skoku i sprężyny bardziej obniżające, tył założony nowy gwint dedykowany do golfa 3 który siada bez przeróbek
Całe wakacje przejeżdżone bez problemów, ostatnio trzeba było wymienić nagrzewnice, gdyż leciały już dymy z wlotów powietrza i ubywało płynu. Nie chciałem ryzykować zalaniem auta... praca z wymianą dość mozolna, cała deska do wywalenia i trochę osprzętu po maską, żeby odkręcić 1 śrubkę trzymającą nagrzewnice... :roll: Nie mniej jednak operacja udana, wszystko złożone, nie została żadna śrubka i nagrzewnica grzeje jak należy, oby to był pierwszy i ostatni raz z wymianą nagrzewnicy w tym aucie A na koniec został poprawiony wydech, bo już dość pierdziało oraz zerwał się wieszak przez co wydech uderzał cały czas o belke. Zdjęcia zaraz po złożeniu zawiasu i na nowych kołach Wymiana nagrzewnicy z pomocą dziewczyny Zdjęcie z imprezy Audi Meet
Haalllooo
Temat z Audi powoli leci do przodu, małe komplikacje wynikły z powodu wypadku w pracy i ręki w gipsie xD ale coś tam udało się zrobić, z dużą pomocą mojej kobiety, bo ja to tylko stałem, pilnowałem i dogadywałem :lol: Co prawda nie jest jeszcze wszystko ogarnięte ale po Dynóvwce temat będzie dalej uaktualniany :mrgreen:
Parę fotek z wymiany węży układu chłodzenia, wentylatorów chłodnicy, polerki rantów i zmiany frontu zderzak S2 ze spryskami i ori atrapa maski:
W garażu czeka na założenie zapowiadany gwint, a później zostanie do ogarnięcia środek :roll: