Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 24 sty 2014, 23:18

vigo1984sz pisze:Dokładnie, teraz A6 na tapecie jak najszybciej. 90tka lata na codzień na ostrym wałku;) a co do V8 to tylko drobne sprawy i jak narazie, nic ciekawego stąd dawno tu nic nie uzupełniałem. Zima idzie, więc na pewno trochę czasu w garażu się spędzi;)

Pozdrawiam!

Kiedy bedziesz dumał cos nad V8 bo z tego co widze mało ci zostało aby na wiosne zrobil odpał tego mocarza....

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 24 sty 2014, 23:33

No właśnie Tomku, że tak powiem robię porządki z autami u siebie. A6 już ogarnąłem więc teraz pozostaje mi ogarnąć 90tkę do przyzwoitego stanu i wystawić ją do sprzedania a potem ostro!! ruszam z dokończeniem V8 bo trochę mi się to zaniedbało:(
Coupe V8 projekt: viewtopic.php?t=15283

Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html

Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 25 sty 2014, 17:08

a kompresor wpadł do 90 :?: :?: :?: :?:

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 25 sty 2014, 19:30

Kompresor poleciał dalej w świat bo jednak padla decyzja o zakupie A6 TDI i 90tka będzie szła na wiosnę do ludzi...
Coupe V8 projekt: viewtopic.php?t=15283

Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html

Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 16 lut 2014, 21:52

Panowie a co ja mogę powiedzieć, wziąłem ori lagi, ściąłem miseczkę, kupiłem tuleje stalowe w leroy merlin, dałem koledze, aby mi je całe nagwintował i od razu dorobił talerzyki pod sprężyny, później tulejki obciąłem na odpowiednią długość, dorobiłem ząbki na rozstaw klucza do gwintu i pospawałem tulejki do lagi:) i to taki mój przepis:)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Pozdrawiam!
Coupe V8 projekt: viewtopic.php?t=15283

Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html

Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !

Awatar użytkownika
Daniel Choros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 744
Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
Lokalizacja: Kamionka/Chełm

Post autor: Daniel Choros » 16 lut 2014, 21:59

a gdzie kontra :mrgreen:

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 16 lut 2014, 22:02

Na aucie jest na dwóch na przymiarkę było na jednym talerzyku;) a co do tyłu to wcześniej opisywałem z gofra III bez problemu podeszło;)
Coupe V8 projekt: viewtopic.php?t=15283

Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html

Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !

Awatar użytkownika
Daniel Choros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 744
Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
Lokalizacja: Kamionka/Chełm

Post autor: Daniel Choros » 16 lut 2014, 22:10

to elegancko, trzeba sobie radzić w życiu <ok>

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 16 lut 2014, 22:12

bardzo znajomy sposób na gwint :-P

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 16 lut 2014, 22:49

Ten patent jest znany już x czasu w różnych autach i działa przez długi czas:) Są odważniejsi co jeszcze przenoszą niżej mocowanie drążka kierowniczego aby zjechać jeszcze niżej:)
Coupe V8 projekt: viewtopic.php?t=15283

Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html

Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 17 lut 2014, 15:24

Maroonio to, że na zdjęciu przy składaniu były helpery nie znaczy, że tak zostały:P to stare zdjęcia, na wcześniejszych stronach widać co i jak potem zaszło ze zmian... na chwilę obecną i tak sprężyny 200mm z niskimi talerzykami leżą zbyt wysoko;)

[ Dodano: 2014-02-17, 16:25 ]
A tak nawiasem mówiąć chcę sprzedać fele Azev A z mojego coupe, z oponkami lub bez, może ktoś byłby chętny? niedługo zrobię ogłoszenie na allegro i wrzucę tu do giełdy;)

Pozdrawiam!
Coupe V8 projekt: viewtopic.php?t=15283

Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html

Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !

LU CASH

Post autor: LU CASH » 26 lut 2014, 13:54

A czego helpery niektórzy wywalają? nizej to napewno ;-) .A jaki komfort ? czy już nie ma to znaczenia?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 26 lut 2014, 17:24

Przy markowych gwintach można mówić o namistce komfortu w naszych tanich home made raczej bez różnicy no może poza wysokoscia

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 26 lut 2014, 18:04

Skoti ma rację, przy sztywnych amorach o skróconym skoku heplery mijają się z celem, jedyne co dają to wysokość zbędną:P

PS Robię konwersję Audi na 5x112 bo przypadkiem udało mi się dorwać przednie piasty:D

Obrazek Obrazek

Przy okazji zmobilizuję się do wypiaskowania zwrotnic i wsadzenia nowych łożysk 82mm:D

No i zdecydowałem się jednak na zmianę hebli z przodu bo wpadł mi w ręce taki fajny komplet:)

Obrazek Obrazek Obrazek

Na pewno w związku z tym, dystanse 20mm przykręcane 4x108 idą na handel.
Obrazek

Do tego nie wiem co zrobić z tymi tarczami z Porsche 330x32 może ktoś byłby chętny na nie, no i pod wielkim znakiem zapytania stoi przyszłość Azev A z hydrografiką i nowiutkimi Toyo:( tylko szkoda mi jak cholera bo wyjechały tylko dwa razy przed garaż:(

Ewentualność jaka zostaje to zmiana felg na 18x8 ET35 bo mam na garażu komplet co kupiłem do A6, albo kupić poszerzenia nadkoli do Coupe... ale jakoś mi się do słabo widzi...
Coupe V8 projekt: viewtopic.php?t=15283

Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html

Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 26 lut 2014, 18:24

teraz będzie hamować lepiej a jakie kółka na 5x112 dasz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga