Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Coupe Quattro 2.0 20v

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 07 sty 2013, 18:40

Szkoda bo nie mam quattro ale jak jest gdzie to i moją ośką poćwiczę nagły atak zimy :mrgreen: .W Nowym Sączu jest jojo i mam jeszcze dwa miejsca.Jedno ma mi pokazać kolega z pracy.U Ciebie dochodzą jeszcze piękne okoliczności przyrody bo są :-) Może prawie na pewno we ferie zajedziemy.Dokup sobie dywaniki gumowe PETEX pasują idealnie,ładnie wyglądają swietna jakość za 77zł w moim przypadku :-)
http://allegro.pl/audi-80-b4-86-95-dywa ... 74397.html
Dywaniki PETEX
Moje sunia:
Audi COUPE 2.8 AAH+Blos

Audi COUPE

Awatar użytkownika
MACREC
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 22 lip 2012, 14:50
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: MACREC » 07 sty 2013, 21:07

dzięki , faktycznie trzeba w takie zainwestować

Kajman202
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 30 sty 2013, 20:22

Post autor: Kajman202 » 01 lut 2013, 15:19

Jaki motor siedział wczeniej?
2,0 daje rade w quattro?
A i jet sens montować w tym gaz?
Zastanawiał się nad kupnem :)

LU CASH

Post autor: LU CASH » 01 lut 2013, 17:09

Siedział i siedzi 2.0 NM .rzadki silnik .Mało tego było z NM .

Na poczatkującego napewno wystarczy :-)



Kupuj .

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 01 lut 2013, 21:09

Podoba mi się ogólna koncepcja samochodu... auto ma potencjał. Nawet jeżeli padnie ci kiedyś ten motor który wymaga dużej opieki to będzie to świetna baza do swapa... powodzenia w modach <ok>
jest - Audi Cabriolet 2.0 ABK
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie :-)

było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant

Kajman202
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 30 sty 2013, 20:22

Post autor: Kajman202 » 02 lut 2013, 17:01

da się tam wsadzić 2.8 bez większych problemów?
i jak tak to jakie to są koszty? pomijając silnik ok 1400 zł
Nie ważne jakie, ważne, że Audi :)

LU CASH

Post autor: LU CASH » 02 lut 2013, 18:21

ale po co?Ten silnik to legenda .

koszty napewno będą.Czy to będziesz robił sam ,czy ktoś.zawsze coś doleci przy swapie.z 1400 zł moze się zrobić 2400 zł.Uszczeleczki,pierdułeczki itp.

Jak 2.8 to ACK .

Ale... Ja bym nie ruszał. :-)

Awatar użytkownika
MACREC
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 22 lip 2012, 14:50
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: MACREC » 05 lut 2013, 08:39

jak dla mnie 2.0 idzie na prawde fajnie, wiadomo nie mam porównania z np 2.6 czy 2.8 ale nawet mnie nie kusi żeby zamienić na inny silnik.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 05 lut 2013, 08:44

Jak każda 20V chodzi górą a Vki jednak dołem. Mi osobiście NM lepiej pasował niż 7A. Charakterystyczny gang więc jeśli zmiana to tylko na 20VT.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2461
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 05 lut 2013, 08:54

Ktoś w końcu wyjaśni tajemnicę tego auta ? Bo jestem ciekaw, że NM jest w aucie z 93 roku gdy faktycznie montowano je do 91 ?

Awatar użytkownika
MACREC
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 22 lip 2012, 14:50
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: MACREC » 05 lut 2013, 08:55

tak tutaj jest swap na 2.0NM

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2461
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 05 lut 2013, 09:00

A co było oryginalnie? Tak z ciekawości pytam.

Awatar użytkownika
MACREC
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 22 lip 2012, 14:50
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: MACREC » 05 lut 2013, 09:01

2.3 20v silnik poprzedni był zatarty , a te dwa sa identyczne , dlatego ze swapem nie było najmniejszych problemów

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 05 lut 2013, 09:05

To Ci sprzedający bajkę sprzedał. Ja jak robiłem wywiad to niby V6 (wersja osoby, która ściągała go z Kołobrzegu na handel) a prawda jest taka, że nie wiadomo dokładnie co było wcześniej.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2461
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 05 lut 2013, 09:15

A co na nalepce w bagażniku jest?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga