Bagged Audi Cabriolet by Vitek
Problem rozwiazany , okazalo się ze reduktor od gazu nie dostawal wystarczajacej ilosci plynu i gaz był caly czas w postaci płynnej i tak dostawal sie do silnika . Dlatego też po chwili sie zalewał i nie mógł odpalic do czasu odparowania gazu z układu. Przy okazji tej usterki wymieniłem świece NGK oraz kable i palec z BERU
Amory już dotarły , do poniedziałku musze czekac za węzami do okuc. Kończe prace nad instalacją i w nastepnym tygodniu mam nadzieje skonczyc prace
[EDIT] Niestety z braku czasu Airride jeszcze nie założony , węze do okuc odebrałem więc wszystkie elementy układanki są. Miałem dzisiaj w planach dokończyc instalacje pod założenie amorów ale niestety trafiła sie okazja i zamiast grzebac pojechałem po.......
Carline CM6 9J i 10J :mrgreen:
Amory już dotarły , do poniedziałku musze czekac za węzami do okuc. Kończe prace nad instalacją i w nastepnym tygodniu mam nadzieje skonczyc prace
[EDIT] Niestety z braku czasu Airride jeszcze nie założony , węze do okuc odebrałem więc wszystkie elementy układanki są. Miałem dzisiaj w planach dokończyc instalacje pod założenie amorów ale niestety trafiła sie okazja i zamiast grzebac pojechałem po.......
Carline CM6 9J i 10J :mrgreen:
fajne koło , gratuluje
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"
Wkoncu po całodniowym boju zawias zawitał do auta
Wszystko pomieściło się bez problemów , poduszki 4,5" z tyłu pasują idealnie i nie obcieraja , co widać na zdjęciach:
Przód zejdzie jeszcze niżej , niestety musiałem wlozyc koła na adapterach żeby nie obcierały o wąs McPhersona i dlatego też przód siada na oponach.
Przy okazji został wyciągniety cały silnik , wymieniony króciec głowicy , rozrzad z paskami Contitech , pompa wody Ruville oraz koncówki drązka kierowniczego FEBI
Wszystko pomieściło się bez problemów , poduszki 4,5" z tyłu pasują idealnie i nie obcieraja , co widać na zdjęciach:
Przód zejdzie jeszcze niżej , niestety musiałem wlozyc koła na adapterach żeby nie obcierały o wąs McPhersona i dlatego też przód siada na oponach.
Przy okazji został wyciągniety cały silnik , wymieniony króciec głowicy , rozrzad z paskami Contitech , pompa wody Ruville oraz koncówki drązka kierowniczego FEBI
Ostatnio zmieniony 23 lut 2015, 16:51 przez Viteknt, łącznie zmieniany 1 raz.
A ja mam takie dwa małe pytanka odnośnie Air Ride, ile kosztował cię cały zestaw do takiego zawieszenia? I czy zestaw amortyzatorów z VW Golfa Mk1 lub Mk2 też by pasował do naszych Audiczek? Przyznam się że się zainteresowałem takim rozwiązaniem zamiast zakładaniem zestawu gwintowanego
Życzę również powodzenia w dalszych modach
Życzę również powodzenia w dalszych modach
krzys_33 Co do amortyzatorów to już kwestia pomiarów długości i mocowań , mi zawias robił Czesław Customizer na bazie ori McPhersonów oraz amortyzatorów MTS-a, co do kosztów 4tys+ trzeba liczyć jeżeli chcemy miec to zrobione porządnie ale jak wiadomo i za 3 też sie da
ATLAS Co do silnika mechanik musiał go wyciągnąc bo urwała sie szpilka mocująca kołnierz głowicy z tyłu , dlatego też przy okazji został zmieniony rozrzad i napędy. Czyścic bedę na pewno tylko pierw musiałem złożyc zawieszenie i teraz testuje jak sie sprawuje. Musze jeszcze poprawić mocowania węzy z tyłu i sprawdzić czy wszystko gra i wtedy też znajdzie sie czas na czyszczenie
ATLAS Co do silnika mechanik musiał go wyciągnąc bo urwała sie szpilka mocująca kołnierz głowicy z tyłu , dlatego też przy okazji został zmieniony rozrzad i napędy. Czyścic bedę na pewno tylko pierw musiałem złożyc zawieszenie i teraz testuje jak sie sprawuje. Musze jeszcze poprawić mocowania węzy z tyłu i sprawdzić czy wszystko gra i wtedy też znajdzie sie czas na czyszczenie
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Projekt naprawdę dobry:) Podoba mi się Twoje podejście, że na elegancko:) Ciekaw jestem jak będzie wyglądał nowy felunek:)
Coupe V8 projekt: viewtopic.php?t=15283
Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html
Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !
Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html
Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !
Koło myśle w Marcu już bedzie zalożone , musze przerobic piasty pod 5 śrub (Może ktoś wie z jakiego audi przypasują piasty 5x112, A4 B5 1.8 ADR? ) i do tego wymiana tarcz i klocków.
Dziś złożyłem finalnie bagażnik , w przyszłości będe robił podswietlenie ledami zaworów i bagażnika . Myśle ze pomysł mocowania butli na pasy przypadnie do gustu
Dziś złożyłem finalnie bagażnik , w przyszłości będe robił podswietlenie ledami zaworów i bagażnika . Myśle ze pomysł mocowania butli na pasy przypadnie do gustu
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Viteknt, napisz mi msg wrzucę Ci z piastami jedno z rozwiązań jakie mam u siebie. Napewno tył od a6 c4 ośka pasuje P&P jedynie wystają o jakieś 4-5mm do zewnątrz bardziej. Na przód jest kilka rozwiązań:)
Coupe V8 projekt: viewtopic.php?t=15283
Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html
Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !
Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html
Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !
Viteknt, nie byłeś czasem rok temu na targach Motor Show w Poznaniu, bo widziałem twoje Cabrio na jednym z parkingów, nawet zdjęcie zrobiłem :mrgreen: Wtedy jeszcze na tych czarnych falach Szczerze mówiąc napatrzeć się nie mogłem <ok>
Moje LaSSerowe Toczydło
JEST: Simson SCHWALBE '85
JEST: Audi 80 B4 2.0 ABK '12/92 :mrgreen:
JEST: Audi 80 B4 1.9 TDI '10/93 (ojca)
*WAUZZZ8CZPA0165124
JEST: Simson SCHWALBE '85
JEST: Audi 80 B4 2.0 ABK '12/92 :mrgreen:
JEST: Audi 80 B4 1.9 TDI '10/93 (ojca)
*WAUZZZ8CZPA0165124
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga