Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupé 8B] Colour Edition

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 18 lis 2012, 13:31

za 500zł kupi kota w worku, ostatnio były dwa ABK na forum i jeden chyba za 700zł, a drugi za nie cały 1000zł, więc nie widze, żadnego sensu w swapie, wsadzić "nowy" silnik, zalać olejem, zrobić rozrząd i dalej to samo wyjdzie, a nie wiadomo ile pohula, tu wie co ma, zrobi i może jeździć 500.000tyś km nie sztuką jest kupić coś za 500zł tylko trzeba to potem wsadzić i ogarnąć podstawy
"AudiPodkarpacie"

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
Kontakt:

Post autor: Kelis.Zx145 » 18 lis 2012, 14:36

rozrząd mam wymieniony paręset km temu, kompresja wyszła bardzo dobra więc nawet jeśli to ma być zasługa własnie oleju mineralnego to myślę, że na półsyntetyku dużej różnicy by nie było, pomiar był robiony na rozgrzanym do ok 90 st. silniku więc olej nie ma większego znaczenia. Przy zimnym a pewno mineralny jest dużo gęstszy ale wtedy pomiarów się nie robi...
wg. mnie wystarczy remont głowicy w takiej sytuacji, tym bardziej, że pakować 1500 zł to też nie jest mały wydatek..

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 18 lis 2012, 16:12

Kelis.Zx145, no tak wiadomo, taki urok auta, tylko co masz konkretnie namyśli przez remont głowicy? :-P
"AudiPodkarpacie"

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
Kontakt:

koniec historii..

Post autor: Kelis.Zx145 » 18 lis 2012, 16:30

Długo tu nic nie pisałem a w sumie sporo się działo z Audi, lecz nic co mogłoby cieszyć oko bo działałem z mechaniką a nie z wyglądem więc suche fakty pewnie nie są zbyt interesujące.

M.in. powymieniałem takie rzeczy jak klocki, tarcze z przodu przetoczone, uszczelka pokrywy zaworów, simering skrzyni biegów, przeczyszczone i przejrzane hamulce, paski, tuleja wahacza, uszczelniacze zaworowe (i tu dzięki dla alus'a ), strumiennica, filtry i parę innych pierdół..

I niedługo po tych pracach nadarzyła mi się okazja kupić w świetnym stanie od znajomego mechanika jego prywatne BMW 520i Touring e34 tak samo jak Audi z 1993r. w bardzo dobrych pieniądzach ;-)

Kilkanaście dni jeżdżenia tą "bawarką" w sumie wystarczyło żeby podjąć decyzję, że niestety moje ukochane Audi idzie pod młotek... jednak 6 cylindrów i świetny stan samochodu z działająca klimą przeważył.
Audi na szczęście trafiła w dobre ręce kolegi ze studiów.

Jak ktoś jest zainteresowany jakimiś szczegółami czy to o Audi czy o BMW to chętnie odpowiem, jak nie to temat będzie można powoli zamykać..

Tak czy inaczej z forum nie znikam i będę zaglądał co u Was słychać ;-)

pozdrawiam !!

[ Dodano: 2013-10-21, 20:17 ]
poglądowe foto marnej jakości ;-)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da6 ... 8362e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1fd ... 21620.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b23 ... 71e17.html

teraz czekam na zimę :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga