Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Coupe 8B][SWAP AEB] Sucza Rudość

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1673
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 28 maja 2013, 00:30

dzisiaj po ogledzinach dopatrzylem sie nieszczelosci w zatyczkach w otworach po DV. poprawione, uszcelnione. nie moglem sie przejechac aby to sprawdzic. dodatkowo, chyba, IC puszcza gdzies na lewo albo to z wiskozy tak powietrze naparzalo. nie wiem, okaze sie na dniach. Wgniota w tylnym blotniu juz zniwelowana :mrgreen: to tyle z takich ogolnych...
shellah pisze:Maszu coś tak wolno się spowrotem toczył
ja to mam juz jakiegos schiza... caly czas mi sie wydawalo ze zawory mi 'graja'... nie wiem... oszaleje :-x :-x
sagem pisze:Wszystko jest dobrze, nie rozumiem paniki, po co na sile szukać problemu ?
nie jest dobrze. mowilem Ci o tym ze auto wg mnie nie jedzie tak jak powinno :mrgreen: nie szukam problemu tylko jego rozwiazania. gdzies te 10 ps i 30 nm sie podzialo :mrgreen:

eSPe pisze:Maszu, myślę że nie ma co się łamać. AGMY wyniki są często co najmniej dziwne. Mają rzadkie próbkowanie i często na wykresach nie widać fal, załamań itp.
tez tak sobie to tlumacze jednak troszke podlamalem sie tym wynikiem... nie wiem czy to tak jak pisalem wczesniej, schiza jakas czy nie wiem co... musze ogarnac, posprawdzać wszystko, uszczelnic, ogarnac wdech i wydech tak jak bog przykazal a poazniej dac na wstrzymanie... szlaban na auto na jakis czas... moze to moje wrazenie to tylko kwestia przyzwyczajenia do osiagow, stad takie wrazenia. nie wiem...

jestem dobrej mysli... c.d.n.
[center]
SUCZA RUDOŚĆ
[/center]

Awatar użytkownika
Radek_ER19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
Lokalizacja: WOT

Post autor: Radek_ER19 » 28 maja 2013, 07:12

Maszu, będzie dobrze , ogarniemy to Autko <ok>

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2461
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 28 maja 2013, 07:19

Przesadzasz. Ja też mam takiego świra już, że każdy pisk czy skrzyp to dla mnie już się silnik rozlatuje albo pół auta :-P Nie ma co się przejmować, to tylko samochody :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 maja 2013, 07:21

Nadal jestem zdania że na siłę szukasz problemu. Po co sprawdzać nie szczelność skoro jest zadane dooadowanie? Zmieni wydech z dwóch seryjnych puszek i wróci 8km i 25nm.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 28 maja 2013, 08:46

Ja bym zmienił AEB na ABT - będzie pan zadowolony :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2461
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 28 maja 2013, 08:51

sagem pisze:Nadal jestem zdania że na siłę szukasz problemu. Po co sprawdzać nie szczelność skoro jest zadane dooadowanie? Zmieni wydech z dwóch seryjnych puszek i wróci 8km i 25nm.
Dokładnie, wyziew tutaj dużą rolę pełni.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 28 maja 2013, 09:42

To tak jak byś biegał i łapał pełny wdech a wydychał przez słomkę. Daleko nie pobiegniesz. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1673
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 28 maja 2013, 11:57

sagem pisze:Po co sprawdzać nie szczelność skoro jest zadane dooadowanie
0,7 bara? no cos chyba nie bardzo, ale ok
aprops wydechu to i owszem, puchy ida do zmiany...
zobaczymy co bedzie...
Mabrothrax pisze:Przesadzasz. Ja też mam takiego świra już, że każdy pisk czy skrzyp to dla mnie już się silnik rozlatuje albo pół auta Nie ma co się przejmować, to tylko samochody
wiec wiesz jak to jest :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
a to ze zdechniemy z tymi autami to bardziej niz pewne :lol: :lol: :lol:
[center]
SUCZA RUDOŚĆ
[/center]

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 28 maja 2013, 12:19

0,7bara zdecydowanie za mało, powino trzymac 1 bar. Albo wydech jest na tyle restrykcyjny albo cos nie dziala jak powinno.
Nigdy w tej budzie nie pompowalo 1 bar?
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 28 maja 2013, 12:24

czyli błotnika mam nie wycinać?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 maja 2013, 12:46

Słonik, jakoś jak jechałem z maszu na manowce widziałem 0.9bara, i na tyle jacek pisał program..
Po drugie ta turbiny nie utrzyma takiego doladowania wyżej jak do 5.5k rpm. Gdyby pasowało 0.7, wyszło by ze 165km.

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1673
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 28 maja 2013, 16:56

sagem pisze:Słonik, jakoś jak jechałem z maszu na manowce widziałem 0.9bara
jak jechalem na trzezwo, to mi max 0,7 pokazalo... :mrgreen: :mrgreen: a wtedy kamilek bylismy w transie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
shellah pisze:czyli błotnika mam nie wycinać?
nie jeden a dwa ziom :mrgreen: :mrgreen:
Słonik pisze:Nigdy w tej budzie nie pompowalo 1 bar?
pompowalo... na samym poczatku z dziurawym tlumikiem :mrgreen:
[center]
SUCZA RUDOŚĆ
[/center]

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 28 maja 2013, 17:08

dziurawym tlumikiem tzn. dokladniej gdzie byla dziura :?:
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1673
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 28 maja 2013, 20:54

przed pierwsza puszka... tak czy siak wydech idzie do modyfikacji.
temat poki co umiera. zobaczymy co bedzie pozniej.
elo i dzieki za slowa krytyki... <piwo>

btw, poli juz na swoim miejscu :mrgreen:
roznicy poki co jakos tam wielkiej nei czuje, ale mysle ze jak wszystko bedzie pozamieniane na poli to odczuje roznice...

ObrazekObrazekObrazek

[ Dodano: 2013-06-07, 22:31 ]
i aktualne foto, bo nadarzyła sie okazYja :mrgreen:

ObrazekObrazek
[center]
SUCZA RUDOŚĆ
[/center]

Awatar użytkownika
Radek_ER19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
Lokalizacja: WOT

Post autor: Radek_ER19 » 09 cze 2013, 01:48

Konkretnie wygląda na tych fotkach <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga