[All] Schemat dodadkowych zegarów s2
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
A gdzie podłączyłeś plus po zapłonie? Najbliższym miejscem jest podświetlanie przycisków nad radiem na przewodzie czarno-niebieskim który jest też zabezpieczony bezpiecznikiem 12.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Po zapłonie mam przy radiu. Podaje prąd po przekręceniu na zapłon.
Mase i oświetlenie z regulacją mam z podświetlenia zapalniczki. Może mase przepiąć?
[ Dodano: 2018-12-16, 18:52 ]
;Masa podpięta pod pin 3 (jak w schemacie) +pod pin 1 działa podświetlenie
;Masa pin 3 ; + pin 4 działa voltomierz
Voltomierz nie dostaje masy z pinu 3
Coś tu nie gra
[ Dodano: 2018-12-22, 20:24 ]
Problem rozwiązany. Znalazłem na forum korektę schematu.
Zamieniłem pin4 z pinem 6 i działa.
Mase i oświetlenie z regulacją mam z podświetlenia zapalniczki. Może mase przepiąć?
[ Dodano: 2018-12-16, 18:52 ]
;Masa podpięta pod pin 3 (jak w schemacie) +pod pin 1 działa podświetlenie
;Masa pin 3 ; + pin 4 działa voltomierz
Voltomierz nie dostaje masy z pinu 3
Coś tu nie gra
[ Dodano: 2018-12-22, 20:24 ]
Problem rozwiązany. Znalazłem na forum korektę schematu.
Zamieniłem pin4 z pinem 6 i działa.
Nie jeżdżę szybciej niż lata mój Anioł Stróż
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga