Pomysł ciekawy ale tak jak koledzy wspominali te podłogi na 100% się różnią :
[b3q, b4q] Zdjecia plyty podlogowej od strony podwozia
Dokładnie, do tego dochodzi też inny tunel środkowy o ile dobrze pamiętam.GerB3 pisze:Pomysł ciekawy ale tak jak koledzy wspominali te podłogi na 100% się różnią :
[url=http://images37.fotosik.pl/47/ea035bc754621923m.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images34.fotosik.pl/434/4f33abe702e8d971m.jpg]Obrazek[/URL]
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
przegladajac schematy podlog (B4) z etki idzie wywnioskowac ze przynajmniej bez spawania sie nie obejdzie - poprostu tylna podluznica w quattro posiada dodatkowo mocowania, wsporniki oraz jakies ramy pomocnicze (w osce tylna podluznica jest "gola" ma tylko mocowanie belki) <osohozi>
Audi 80 B4 limo 2.0 ABT+CGT
A oto ona ---> https://audi80.pl/viewtopic.php?t=14739#14739
Audi A6 C6 limo 3.0 TDI BMK+GSZ
<quattro>
A oto ona ---> https://audi80.pl/viewtopic.php?t=14739#14739
Audi A6 C6 limo 3.0 TDI BMK+GSZ
<quattro>
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga