Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 80] pytanie o ET ???

Awatar użytkownika
waldik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 27 paź 2010, 18:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: waldik » 23 sty 2012, 21:11

no b3 ma strasznie ciasne błotniki:P 2 cm wystaje 9 cali przy et 25 a w b4 10 cali et 15 jest na równo z błotnikiem.

Niki20, znasz jakiegoś tokarza w naszej okolicy, który wiedziałby o co chodzi?
części b3- info PW, pytaj!!

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 23 sty 2012, 21:40

waldik, jeśli chodzi o toczenie bębnów to zwykły tokarz temu zaradzi. Co do felg to w Rzeszowie gdzieś są dobrzy goście co spawają felgi itd więc do nich się proponuję udać ;-)
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 23 sty 2012, 22:39

waldik pisze:b4 10 cali et 15 jest na równo z błotnikiem
Nie ma szans nawet w cabrio, gdyż w nim trochę wystaje nawet przy ET30 :)

Dodatkowo ciężej jest upchać szerokie koło w quattro.

Gdy zrobisz 9x16" ET35 będzie w sam raz.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 24 sty 2012, 08:10

fajnie panowie, ja tez myslalem o tym zeby stoczyc ten rotor od wewnatrz, ale spojrzcie jaka on ma odleglosc do wahacza belki! jezeli to jest na grubosc palca to moze byc 1cm, to go nie bedzie ratowac, podobnie jak u mnie, a jak stoczy za duzo to felga sie w koncu oprze na tym wahaczu, a nawet jesli sie nie oprze to wydaje mi sie ze ta odleglosc grubosci palca, jest dobrym zabezpieczeniem przed zblokowaniem kola podczas skrajnej sytuacji zgiecia felgi od wewnatrz, Atlas wiesz o czym mowie bo sam mnie o tym uswiadamiales, wydaje mi sie ze kolega powinnien o tym wiedziec, zanim zacznie kombinowac...
jezeli chodzi o schowanie szerokiego kola, to ja w tej chwili rozwazam comber (tak to sie pisze? :-P ) tylko nie przyuczylem sie budowy piasty, wiec jak tylko skonczy sie sesja bedzie trzeba zaczac sie z tym bawic, bo kol chyba nie sprzedam
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
waldik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 27 paź 2010, 18:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: waldik » 24 sty 2012, 11:30

Nie ma szans
wyślę Ci kiedyś fotę przy okazji
części b3- info PW, pytaj!!

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 24 sty 2012, 13:02

waldik, ale tu nie ma co udowaniadniac, chyba ze ktos naginal blotniki, albo wycinal dziure w wahaczu belki, 10J w et15 wystaje 27mm w cabrio, gdzie buda ma najbardziej pojemne blotniki z gamy audi80, wiec albo felga jest wezsza, albo et inne albo ma nagiete blotniki
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 24 sty 2012, 18:39

waldik pisze:wyślę Ci kiedyś fotę przy okazji
Zmieścić można, bo sam to zrobiłem na przymiarkę.

10x18" ET15 gdy stoi na bardzo krzywym podjeździe (nad prawym kołem jest dziura między błotnikiem na pięść):
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ale to nie jest na równo z błotnikiem na postoju (wystawało jakiś cal na wyciągniętych błotnikach!), bo na równo nie było nawet po zdemontowaniu dystansu 22mm. Chyba, że masz na myśli cabrio z poszerzonymi błotnikami.

Awatar użytkownika
Maverick147
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 paź 2011, 18:44
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: Maverick147 » 05 lut 2012, 14:54

na polskie drogi w sam raz, ale fakt robi robotę !!!!
___
Maverick147

jest :)
80 B4 AVANTurnik
https://audi80.pl/b4-ada-avant-moj-n ... 92401.html

Moja EX :)
80 B3 1,8 Sport Edition
https://audi80.pl/moja-niunia-b3-spo ... 61197.html

Awatar użytkownika
waldik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 27 paź 2010, 18:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: waldik » 09 lut 2012, 10:42

Maverick147, trzeba być twardym a nie miętkim:D
części b3- info PW, pytaj!!

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 09 lut 2012, 12:39

Maverick147, a co Ty uważasz, ze każdy kto jeździ na takich kołach i z takim profilem opony jeździ jak pała? Trzeba myśleć jak się jeździ to i takie koła nie będą problemem...

Jak niektórzy jeżdżą czy dziura czy nie tylko sruu do przodu to później 15stki na balonie pozaginane są :shock: Osobiście już dwa lata jeżdżę na profilu max 45 i jeszcze ani razu nie zagiąłem felgi a nie mieszkam w mieście :!:
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
waldik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 27 paź 2010, 18:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: waldik » 09 lut 2012, 13:11

dobra odkopuję temat. przymierzyłem 9 cali tylko z oponą 225/50 albo 55 już nie pamiętam, byłem u magików itd z felgi nie da się nic zebrać bo jest tam dosłownie 3-4mm "mięsa" czyli jedyne co mogę zrobić to stoczyć bębny o te 5 mm tylko pytanie czy gra warta świeczki? jak zostawię te felgi to będzie tam oczywiście dużo mniejsza opona ale to nie zmienia faktu, że i tak wystaje w ch**. tak sobie myślę pojeździć sezon i zmienić na coś bardziej cywilizowanego może?:P
ObrazekObrazekObrazek
części b3- info PW, pytaj!!

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 09 lut 2012, 14:38

waldik, Ty mierzysz tylko z jednej strony? Spróbuj z drugiej, bo ja na przykład miałem belkę o 5mm w jedną stronę przestawioną...
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
waldik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 27 paź 2010, 18:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: waldik » 09 lut 2012, 14:57

nie nie raz z jednej raz z drugiej i na to samo wychodzi, jak mogłeś mieć belkę przesuniętą?
części b3- info PW, pytaj!!

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 09 lut 2012, 15:07

Aha czyli z nią wszystko ok.

Nie wiem jak ale była przesunięta na mocowaniach, bo w b4 jest regulacja ;-)
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 09 lut 2012, 16:13

U mnie tez jest przesunięta bo od lewej strony wystaje mi bardziej <ok>
Jest B4 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=24006 Zender front,black Hella,black Soczewki,black halogeny ,S-Line,Carline/Dynatech CM6 8,5J i 10Jx 17" Gril home made RS2, Gwint FK, Zender rear, środek skóra+alcantara
http://www.youtube.com/watch?v=_VKttPOERYU

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga