Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] ze 108x4 na 112x5

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 21 mar 2014, 19:25

Seryjne piasty mają za mały obwód, by nabić szpile na 5x112. Próbowałem :)

t1omek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 09 mar 2007, 16:31
Imię: Tomek
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Doziny

Post autor: t1omek » 25 kwie 2014, 13:12

Hej ATLAS a moglbys powiedzieć z czego pochodzą te piasty które masz na zdjęciu? Sa gladkie od strony łożyska, a wszystkie jakie widziałem miały wgłębienia po drugiej stronie i nie ma możliwości ich nawiertu bo piasta posiada tylko nadlewy zgodnie z rozstawem 4x108. Pozdro

Awatar użytkownika
VinCe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 263
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:07
Lokalizacja: Marki
Kontakt:

Post autor: VinCe » 26 kwie 2014, 11:24

gładkie piasty chyba są w oryginale, zamienniki mają wgłebienia. Leżą mi takie miałem wyrzucić na złom więc jakbyś chciał to daj znać.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 26 kwie 2014, 14:13

Ja piasty wyciągnąłem ze swojego audi i oddałem do tokarza. Audi stał wtedy na cegłach w garażu :)

To były oryginalne piasty audi cabrio v6 2.6.

t1omek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 09 mar 2007, 16:31
Imię: Tomek
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Doziny

Post autor: t1omek » 26 kwie 2014, 17:13

To wychodzi na to że widziałem same podróby, a może tylko Cabrio takie ma? No cóż coraz bardziej rozważam wykonanie piasty Custom na wzór tej z S2. Ale na razie trzeba coś tymczasowego wymyślić na bazie piast z Coupe, żeby spasować dobrze adapter do Brembo ;-)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 26 kwie 2014, 17:52

Można jeszcze zrobić kombinowany dystans, taki jak ten:
Obrazek
Żeby zrobić taki dystans kupiłem pręt fi30 ze stali 40HM, ale można i z gorszej.

Można też zrobić podobnie, ale bardziej kombinatorsko:
Obrazek
Ostatnia śruba ma wytłoczony otwór nie będący w osi.

Obie opcje rozważałem, nawet materiały kupiłem, ale finalnie wybrałem nawiert piast i tarcz na 5x108, a dystans wykonałem normalny bo uznałem to za pewniejsze rozwiązanie.

Awatar użytkownika
binekbnk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 05 wrz 2012, 22:48
Lokalizacja: Sidra BSK

Post autor: binekbnk » 09 lip 2014, 09:03

Odgrzewam kotleta :)
Auto: Audi Coupe typ89 2.3NG --> 2.2T 10v lecz skrzynia przeguby itp z NG
Powiedzcie mi co potrzebuje na kompletny swap na 5x112 wszystkie elementy jakie będa mi potrzebne aby przejść z 4x108 w moim aucie, myślałem o adapterach, ale trochę się obawiam.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 lip 2014, 10:16

przod:
piasty od s2, przeguby od s2, tarcze 5x112 ze srednica i et taka jak obecne, lozyska do piast z s2
tyl:
piasty a6c4 ośka, łozyska do tych piast, tarcze 5x112 ze srednica i et taka jaka obecne

Awatar użytkownika
binekbnk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 05 wrz 2012, 22:48
Lokalizacja: Sidra BSK

Post autor: binekbnk » 09 lip 2014, 11:32

Pewnie nie do znalezienia? Piasty sa na tablicy za 350zł ale co z resztą? :/

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 lip 2014, 11:45

nie no piasty musisz kupic uzywki, 350 za pare? jak tak to okazja, jak za sztuke to raczej normlana cena, reszta to nowki z byle motoryzacyjnego, firmy wg uznania, mozna oczywiscie w miate pewnosci kupic kilka z reszty elementow tez jakies uzywki, przy okazji np rozebranej na potrzeby piast S2-ki

Awatar użytkownika
binekbnk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 05 wrz 2012, 22:48
Lokalizacja: Sidra BSK

Post autor: binekbnk » 09 lip 2014, 12:00

Kumpel sprawdzał w etce i nic niema ani piast ani tarcz ani przegubów

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 lip 2014, 12:05

2.8V6 tez mialo takie same przeguby i tarcze, o ile byly z girlingami (ale raczej wszystkie posiadaly fabrycznie ten zacisk hamulcowy) moze sprobuj po takim silniku, a nie S2, bo niestety zeby znalezc w etce np. rs2 to w moim aso meczyli sie nie jednokrotnie i nic nie potrafilem kupic

Awatar użytkownika
binekbnk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 05 wrz 2012, 22:48
Lokalizacja: Sidra BSK

Post autor: binekbnk » 09 lip 2014, 12:16

A przeguby do moich półosiek podejdą?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 lip 2014, 12:19

kiedy ja sie interesowalem tematem to mowiono mi ze jak najbardziej podejda

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 09 lip 2014, 12:31

Przeguby od 2.3 20V podejdą na 100% a 2.3 NG ma taki same? ja zastosowałem półośki z 2.8 i przeguby z 7a. pozdrawiam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga