[80 B4 2.0 ABK] aparat zapłonowy
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
witam a u mnie zmieniałem palec rozdzielacza i niechciał się nałożyć, jak wszedł to tak mocno ze teraz go nie zdejmę. Po zmianie jak go pale rano to nie pali mi od razu na wszystkie cylindry. powiedzcie czy to może być przez palec,może źle go włożyłem. Ale wydaję mi się że inaczej się go nie włoży bo nie zaskoczy w otwory.
jak wyciągniesz aparat to głęboko w dziurze jest taka płetwa która wchodzi w dolączęść aparatu. Jesli ona jest poziomo a atwór w aparacie np. pionowo to aparat niestety nie wejdze dlatego musisz sobie ustawić jakimś pręcikiem tą płetwe tak żeby dało się włożyć aparat w odpowiedniej pozycji. powodzenia
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
Witam.
Grabon ,kolego,czytaj dokładnie,davidpolska wymieniał palec rozdzielacza a nie aparat!
[ Dodano: 2008-01-14, 20:11 ]
Zdejmij go jeszcze raz,przeczyść wałek leciutko papierem ściernym i dokładnie załóż go,dociskając do konca.
Ot i cała filozofia.Dokładnie załóż kopułkę aparatu, to może być przyczyną Twojego niepowodzenia.
Grabon ,kolego,czytaj dokładnie,davidpolska wymieniał palec rozdzielacza a nie aparat!
[ Dodano: 2008-01-14, 20:11 ]
Zdejmij go jeszcze raz,przeczyść wałek leciutko papierem ściernym i dokładnie załóż go,dociskając do konca.
Ot i cała filozofia.Dokładnie załóż kopułkę aparatu, to może być przyczyną Twojego niepowodzenia.
Audi 80 the best !
Koledzy, czy macie jakiś sposób na sciągnięcie palca rozdzielacza? Niestety nie mogę sobie z tym poradzić. Wymieniłem kopułkę i chciałem od razu wymienić palec, bo jest uszkodzony i nie mogę go ściągnąć. Na ośce jest trochę luzu i tyle go podniosę do góry, więcej nie pójdzie. Nie chcę ciągnąć na siłę, żeby czegoś nie uszkodzić.
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
Ten ebonit jest dosyć twardy i nie chciałbym przez przypadek uszkodzić trzpienia, na którym zamontowany jest palec.
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga