Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] problem z ogrzewaniem

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 wrz 2016, 19:48

Gąpki masz w porządku, winna jest zablokowana klapka kratki/nogi,szyba

Pan_Q
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 11 wrz 2016, 00:55
Lokalizacja: WWL

Post autor: Pan_Q » 27 wrz 2016, 20:06

Jarewa pisze:Gąpki masz w porządku, winna jest zablokowana klapka kratki/nogi,szyba
Czyli tak jak pisałeś wcześniej, tylko środek wybebeszyć i jest dostęp?
No w weekend będę miał czas, to będę walczył, bo niby wieje i na szybę i z kratek jednocześnie, ale na szybe ciepłe a z kratek zimne, i to mnie dziwi najbardziej...
A jak o 4:45 wyjeżdzam do roboty, to jest już blisko zera, więc jest serio zimno :|
Musze to ogarnąć puki w dzień wmiarę ciepło..
W sobote sprawdzę tą klapkę, jak nie zacznie grzać, to tak myśle, jakbym w podszybiu wlot zimnego powietrza zatkał (ten pod plastikiem od wycieraczek), to chyba już by musiało grzać? Bo z kąt by zimne zaciągnął?
I -2001-citroen berlingo multispace 1.8 LPG
II -1997-skoda felicia 1,3mpi ROSTstyle :)
III-1992-mazda mx-3 1.8 V6 USA
IV-1989-audi 80 b3 1.9diesel

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 wrz 2016, 21:11

Tak czy siak nie ma dostępu a bez rozbiórki masz tylko dostęp do ciegien i dzwigni. Dajesz niejedno znaczne odpowiedzi raz piszesz że na szybę i nogi grzeje raz że nie wiec się zdecyduj. Bo nie masz prawa marznąć skoro grzeje na szybę. A ja już zgłupiałem to w końcu grzeje czy nie?

Bo jak grzeje to tylko zostaje problem z zablokowaną klapką lub coś z linką albo samym pokrętłem.

Pan_Q
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 11 wrz 2016, 00:55
Lokalizacja: WWL

Post autor: Pan_Q » 27 wrz 2016, 22:13

No to dla sprostowania.
Grzeje.
Ale nie dokońca...
Ustawiając na maksa w prawo środkowe pokrętło, czyli max ciepło. A prawe na szybę, to w tym samym czasie, na szybe leci ciepłe a z kratek z całej deski zimne. (jednocześnie) Oczywiście im większy bieg dmuchawy, tym mniej tego ciepłego trafia na szybę, a z kratek wieje tak samo zimne...
Analogiczna sytuacja jak ustawie ciepłe na nogi, to wieje po nogach ciepłym a z kratek z deski, wieje zimnym, z prawie tą samą mocą co tam ciepłym...


No sory nie potrafie tego jaśniej przedstawić... bezradny_
Zdejme deskę i się okaże...
I -2001-citroen berlingo multispace 1.8 LPG
II -1997-skoda felicia 1,3mpi ROSTstyle :)
III-1992-mazda mx-3 1.8 V6 USA
IV-1989-audi 80 b3 1.9diesel

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 wrz 2016, 22:33

No to nie grzeje bo grzanie to około 1-1 temperatura silnika słuchaj kolegi macka bo masz klapkę uszkodzona mieszalnika wiec gąbki do regeneracji.

Pan_Q
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 11 wrz 2016, 00:55
Lokalizacja: WWL

Post autor: Pan_Q » 02 paź 2016, 10:57

Wczoraj zdjąłęm deskę, zajeło mi to dosłownie godzinkę :)
Jak w 80-tce się pięknie deskę ściąga, w felicii wcześniej ściągałem jest to znacznie bardziej upierdliwe.
Oczywiście tak jak mówiliście, gąbki nie istniały

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ale już są nowe, przy okazji, wszystkie kanały powietrzne pomyłem sobie i jest elegancko, dzisiaj kończe składać, straszną rzeźbe jakichś poprzednik zrobił w kablach, nie podłączonych do niczego, mas odchodzących od karoserii to mam z 10 XD
Muszę to ogarnąć...

Nowe gąbki :D
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Dziękuję wszystkim za pomoc
piwoa80 okok
I -2001-citroen berlingo multispace 1.8 LPG
II -1997-skoda felicia 1,3mpi ROSTstyle :)
III-1992-mazda mx-3 1.8 V6 USA
IV-1989-audi 80 b3 1.9diesel

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 paź 2016, 18:43

Trochę takie "drutem"

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 02 paź 2016, 19:20

Zastanawia mnie po co te otwory w klapach?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 paź 2016, 19:41

Z dziurami jest bardziej odporna na wyginanie jak i bardziej odporna na rozszerzalność cieplną. Z drugiej strony nie znajdziesz kleju który by mógł trzymać gąpkę do blachy w takich warunkach 0-90stC z zmianą w 10s. No może teraz taki klej by był ale 20lat wstecz ciężko by było. A w dziurze gąbka gąbki sie trzymała.

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 02 paź 2016, 20:02

To gąbka jest z dwóch stron naklejana?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 paź 2016, 20:33

Oryginalnie tak. I w jednym kawałku gdzie początek i koniec był po środku któreś strony ale nie na brzegu.

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 02 paź 2016, 20:45

Jasne Dzięki za wyjaśnienie.Trzeba będzie u siebie tak zrobić.

Pan_Q
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 11 wrz 2016, 00:55
Lokalizacja: WWL

Post autor: Pan_Q » 02 paź 2016, 21:08

Jarewa pisze:Trochę takie "drutem"
Przyklejone na taśme dwustronną, piankową o wytrzymałości od -30 do +80stopni. Pianka pod panele 3mm. A boki zakleiłem power tapem żeby się dwie warstwy nie rozeszły przy otwieraniu i zamykaniu. Bo pianke nakleiłem z dwuch stron klapki ale w dwóch osobnych kawałkach.
Myśle że lepiej tak, niż ćpać opary rozgrzanego butaprenu albo kropelki.... rotfl



Ale luuudzie!!!! Problem, założyłem dzisiaj deche i wwszystko (półka pod kierą to jest masakra jakaś poprostu...), i straciłem nawiew... W sensie, biegi dmuchawy, nie kręci wogóle wiatrak, ciepełko mi wali z nawiewów pięknie, ale dmuchawa nie chodzi... a bez deski sprawdzałem chodziła jeszcze, co może być przyczyną??
Bezpiecznik cały...
Mogłem zakładając dechę, wyrwać jakiś kabel czy coś? za schowkiem, abie wtyczki przy wiatraku są podłączone... nie wiem czego szukać, proszę o szybką pomoc, siędze z latarką i dłubie XD
A cały weekend robie to grzanie, no i już chodziło, a tu wentylator zly_
I -2001-citroen berlingo multispace 1.8 LPG
II -1997-skoda felicia 1,3mpi ROSTstyle :)
III-1992-mazda mx-3 1.8 V6 USA
IV-1989-audi 80 b3 1.9diesel

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 paź 2016, 21:23

Wtyczki nad pedałem gazu sprawdż czy w tej siwej 3 pin jest prąd, potem wtyczk do pokręteł i wtyczka do rezystora.

[ Dodano: 2016-10-02, 21:23 ]
Jasne Dzięki za wyjaśnienie.Trzeba będzie u siebie tak zrobić.
Są do kupienia pianki akustyczne czy gąpki 2-3mm samoprzylepne szukaj w działach caraudio. Lub gdy nie ma się klimy filce 2mm samoprzylepne. Ale ja przy regeneracji rozbieram cały nadmuch na części wtedy klapki mamy na wierzchu i ładnie można je zrobić przyciąć.

Pan_Q
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 11 wrz 2016, 00:55
Lokalizacja: WWL

Post autor: Pan_Q » 02 paź 2016, 21:43

Nie mam pojęcia co się stało się... Ehhh.... na dzisiaj chyb koniec, nie mogę tej wtyczki co mówisz ogarnąć :/
Za to odpiąłem wtyczkę od wentylatora i go kablem pod aku na krótki, i chodzi, więc wykluczam zjaranie wiatraka... może te pokrętła popierdo..ło, bo jakoś lekko się kręci te od prędkości nawiewu...
I -2001-citroen berlingo multispace 1.8 LPG
II -1997-skoda felicia 1,3mpi ROSTstyle :)
III-1992-mazda mx-3 1.8 V6 USA
IV-1989-audi 80 b3 1.9diesel

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga