Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDI] Czy to objawy pompy wtryskowej?

dawid9494
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 20 lut 2013, 16:34

Post autor: dawid9494 » 16 maja 2013, 14:48

Panowie jednak dzisiaj podpiąłem auto pod VAG.

za pierwszym razem komputer pokazał 2 błedy: czujnik położenia pedału przyspieszenia a drugi błąd to był coś z dawką paliwa ale za każdym następnym razem sprawdzenia komputer pokazywał tylko ten pierwszy błąd. Czy to może coś dotyczyć moich problemów czy raczej nie???

aha..... gościu mi powiedział że samochód jak mi nie chce palic jak jest rozgrzany to najlepiej założyć jakiś akumulator żeby podgrzewał świece i wtedy będzie ok... nie wiem czy to jakaś ściema czy co.....

jak był rozgrzany silnik to polałem pompę zimną woda i faktycznie odpalił lepiej.

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 16 maja 2013, 15:25

dawid9494 pisze: aha..... gościu mi powiedział że samochód jak mi nie chce palic jak jest rozgrzany to najlepiej założyć jakiś akumulator żeby podgrzewał świece i wtedy będzie ok... nie wiem czy to jakaś ściema czy co.....
Co to znaczy jakiś? ;d

widzę mechanik też jakiś od 7 boleści... Pomyśl logicznie jest 20+ to będzie Ci grzał świece no chyba, że pobawisz się z czujnikami coś. Ale jak się chce szybciej świece wykończyć to fakt jest to dobre rozwiązanie :D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 maja 2013, 15:40

dawid9494 pisze:aha..... gościu mi powiedział że samochód jak mi nie chce palic jak jest rozgrzany to najlepiej założyć jakiś akumulator żeby podgrzewał świece i wtedy będzie ok...
Widać że się Gościu zna na rzeczy <haha>

[ Dodano: 2013-05-16, 15:42 ]
dawid9494 pisze:jak był rozgrzany silnik to polałem pompę zimną woda i faktycznie odpalił lepiej.
W takim razie ,faktycznie wygląda że tłlokorozdzielacz w stanie agonalnym

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 16 maja 2013, 16:31

ja swoją pompe z Niemiec sciagałem :) 150 euro :) pali od strzala :) musiałem tylko uszczelke pod nastawnikiem zmienic ... ale to juz ...
moze i ty poszukaj tam ? a jak bedzisz szukał to moze od razu z indukcyjnym nastawnikiem :) pytaj chłopaków Oni powiedzą co i jak :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 maja 2013, 19:21

szymon_xd2 pisze:ja swoją pompe z Niemiec sciagałem :) 150 euro :) pali od strzala :) musiałem tylko uszczelke pod nastawnikiem zmienic ... ale to juz ...
moze i ty poszukaj tam ? a jak bedzisz szukał to moze od razu z indukcyjnym nastawnikiem :) pytaj chłopaków Oni powiedzą co i jak :)


jak chce pozostac przy starym osprzecie to z potencjometrem pompa musi być, ale mimo wszystko najlepsze lekarstwo to przekładka osprzętu.

Awatar użytkownika
Rastaman25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: Rastaman25 » 16 maja 2013, 20:45

dawid9494 pisze:wpadł bym ale nie da rady bo ja z małopolski.
Ja też jestem z małopolski i Muniora odwiedziłem;) i to nawet dwa razy. Kawał polski zwiedziłem ;-) i w razie problemów z zetorem napewno jeszcze pojadę <piwo>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 maja 2013, 21:10

Rastaman25 pisze:Ja też jestem z małopolski i Muniora odwiedziłem;) i to nawet dwa razy. Kawał polski zwiedziłem ;-) i w razie problemów z zetorem napewno jeszcze pojadę <piwo>
:mrgreen: hehe ,fakt ...chłopaki czasem jadą do mnie po 400km w jedną stronę :roll: i mam nadzieję że nikt nie żałował 8-) ,bo miał zawsze zrobione to z czym przyjechał , więc jazda z powrotem , była już znacznie przyjemniejsza :mrgreen:

dawid9494
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 20 lut 2013, 16:34

Post autor: dawid9494 » 16 maja 2013, 21:40

w takim razie Panowie, myślę że najlepsze wyjście do będzie kupić dobrą używkę wraz z nastawnikem oczywiscie. Macie może jakieś namiary a może ktoś z Was ma sprzedać pompe wtryskową?


znalazłem takie:
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi- ... 93767.html
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi- ... 39856.html


a te dwie nie wiem czy się nadadzą bo wyglądają trochę inaczej:
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-paliw ... 44740.html
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi- ... 46620.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 maja 2013, 23:54

dawid9494 pisze:w takim razie Panowie, myślę że najlepsze wyjście do będzie kupić dobrą używkę wraz z nastawnikem oczywiscie. Macie może jakieś namiary a może ktoś z Was ma sprzedać pompe wtryskową?


znalazłem takie:
http://allegro.pl/pompa-w...3185393767.html
http://allegro.pl/pompa-w...3186839856.html


a te dwie nie wiem czy się nadadzą bo wyglądają trochę inaczej:
http://allegro.pl/pompa-w...3250244740.html
http://allegro.pl/pompa-w...3236946620.html
Tak czytam ten twój post i się zastanawiam <hmm> czy naprawdę nie zauważyłeś że twoja pompa ma zupełnie inny nastawnik ,niż te z linku :?: :roll: Czy po prostu niezrozumiałeś i nie widzisz różnicy ....No chyba że chcesz kupić tylko jako dawcę dołu ,bo nastawnik indukcyjny z tych pomp ci się na tą chwilę ,na pewno nie przyda :-/ ...I te ceny :roll: kosmiczne ,jak na dawcę dołu <uhh> Z objawów które opisałeś ,wynika że potrzebujesz i dołu i nastawnika ...wymiana samego dołu raczej na pewno nie rozwiaże problemu 8-) Poszukaj jakiegoś zdrowego dołu pompy i oddaj nastawnik do regeneracji ...to jest najtańsza opcja,co nie znaczy że najlepsza i na dłuzszą metę ...szczególnie jeśli chodzi o zregenerowany nastawnik ;-)

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 17 maja 2013, 07:29

Krzysiek 84 pisze:
szymon_xd2 pisze:ja swoją pompe z Niemiec sciagałem :) 150 euro :) pali od strzala :) musiałem tylko uszczelke pod nastawnikiem zmienic ... ale to juz ...
moze i ty poszukaj tam ? a jak bedzisz szukał to moze od razu z indukcyjnym nastawnikiem :) pytaj chłopaków Oni powiedzą co i jak :)


jak chce pozostac przy starym osprzecie to z potencjometrem pompa musi być, ale mimo wszystko najlepsze lekarstwo to przekładka osprzętu.

Narazie zostaje przy starym osprzecie ale sam wiesz jakie ja mam plany :) uzbieram kase to robimy wycieczke do Lublina -okolice :) heee

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 17 maja 2013, 07:53

Jakby ktos cos potrzebowal to dol pompy zdrowy mam na sprzedaz :-P

dawid9494
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 20 lut 2013, 16:34

Post autor: dawid9494 » 17 maja 2013, 08:48

Tak czytam ten twój post i się zastanawiam <hmm> czy naprawdę nie zauważyłeś że twoja pompa ma zupełnie inny nastawnik ,niż te z linku :?: :roll: Czy po prostu niezrozumiałeś i nie widzisz różnicy
no faktycznie są inne te nastawniki- szybko szukałem i to dlatego...
Poszukaj jakiegoś zdrowego dołu pompy i oddaj nastawnik do regeneracji ...to jest najtańsza opcja,co nie znaczy że najlepsza i na dłuzszą metę ...szczególnie jeśli chodzi o zregenerowany nastawnik ;-)
poszukam tego dołu napisałem już do kolegi który tutaj się oferował..... a ile może kosztować regeneracja nastawnika? bo tak myślę czy nie kupić zdrowego używanego lepiej.

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 17 maja 2013, 09:31

Jak kupisz to tylko teoretycznie może być sprawny albo trafisz naprawdę dobry... wszystko zależy od szczęścia heh.

dawid9494
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 20 lut 2013, 16:34

Post autor: dawid9494 » 17 maja 2013, 09:39

Ganimadeus pisze:Jak kupisz to tylko teoretycznie może być sprawny albo trafisz naprawdę dobry... wszystko zależy od szczęścia heh.

więc co zrobic żeby pojeździć na tym przynajmniej rok?? regeneracja wystarczy? bo coś mi się wydaje że regeneracja wystarczy na poł roku i problemy powrócą

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 maja 2013, 10:49

więc co zrobic żeby pojeździć na tym przynajmniej rok?? regeneracja wystarczy? bo coś mi się wydaje że regeneracja wystarczy na poł roku i problemy powrócą
Zwykle wytrzymuje te pół roku ,choć nie zawsze ...zależy czy regeneracja z prawdziwego zdarzenia ,czy pic na wodę 8-) Pytaj kolegów którzy regenerowali,bo regeneracja ,regeneracji nie równa.Pytanie ile chcesz przeznaczyć na doprowadzenie tego do ładu :?: bo jedna z pomp z linku ,kosztowała 900zł ...skoro chcesz wydać okolice tej kwoty ,to można zrobić przekładkę na nastawnik indukcyjny i mieć problem ze starym ,szwankującym i ciężkim do diagnozy osprzętem,z głowy raz na zawsze 8-)
Ostatnio zmieniony 17 maja 2013, 11:13 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga