Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Dodatkowe zegary w 1Z. Jak to rozgryźć?

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 26 wrz 2007, 16:48

pilocik69 pisze:A co to za typ dwójnika, gdzie takie cos dorwac. Czy trzeba spuszczac olej zeby to zamontowac( wydaje mi sie ze nie) :lol:
no mi dorabiał na tokarni ojciec, potem troszkę spawania, szlifowania, rzeżba jest, ale..... :-)

oleju nie trzeba spuszczać


Apropo`s po niżej wymiennika ciepła jest jeszcze jeden czujnik, łod czego łon :?: może tam lepiej by było bo miejsca jest tam więcej.

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 26 wrz 2007, 21:56

WOOOOOWWW!! To niezle rezanie sie szykuje ;D :D



A jak jest z tunelem pod zegary, wystwrczy tylko wykrecic stary i wkrecic nowy?
...............TDI POWER................

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 27 wrz 2007, 18:22

pilocik69 pisze:A jak jest z tunelem pod zegary, wystwrczy tylko wykrecic stary i wkrecic nowy?
No wyciągasz stary i montujesz właściwy do tych zegarów. Zwróć uwagę, że jeśli masz tylko przednią część to pozbędziesz się zapalniczki :!: :lol:

Powodzenia. Dasz radę

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 27 wrz 2007, 21:40

Za[alniczka to chyba nie problem. Wystarczy wywiercic dziure i wsadzic ja spowrotem. Jeszcze jedno , jak sie dobrac do tego tunelu i czy to ze mam automat powduje ze ten tunel nie podejdzie?
...............TDI POWER................

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 28 wrz 2007, 13:21

pilocik69 pisze:Za[alniczka to chyba nie problem. Wystarczy wywiercic dziure i wsadzic ja spowrotem. Jeszcze jedno , jak sie dobrac do tego tunelu i czy to ze mam automat powduje ze ten tunel nie podejdzie?
co do automatu to nie jestem pewien, ale znając markę to pewnie bedzie pasowało :-P

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 01 paź 2007, 17:04

A jak zabrac sie do wymiany tego tunelu?
...............TDI POWER................

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 02 paź 2007, 19:05

pilocik69 pisze:A jak zabrac sie do wymiany tego tunelu?
no to już było :oops: , szukaj :!:

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 03 paź 2007, 13:48

UPSS :lol: .


Dobra. To mam juz zegary. Yupii :mrgreen: Mam nadzieje ze dzialaja.......
ich numery to:

893 919 541
893 919 551
893 919 531

Teraz jest problem z elektryka :-/ Niewiem jak to podlaczyc

Jest tak. Dlugi cienki kabelek z dwoma zaroweczkami i jedna kostka dwustykowa. Domyslam sie ze jdena zarowka jest do podswietlenia popielniczki a druga zarowka i kostka sa do podlaczenia zapalniczki. :lol: Mam nadzieje ze sie nie myle ;-)

Jest jeszcze jakis przekaznik

I jest jeszcze biala kostka 5-cio stykowa i brazowa dwu stykowa.

Rozkminilem tez ze brazowy(to chyba masa) i szary z czerwonym paskiem sluza do podswietlenia zegarow.

- czarny z niebieskim paskiem - sluzy do podlaczenia napiecia +12 do kazdego z zegarow

-niebieski z bialym paskiem - niewiem
-czarny z zielonym paskiem - niewiem


do kostki wchodza:

brazowy
czerwony z nieb paskiem
szary z brazowym paskiem
czarny z niebieskim paskiem
szary z niebieskim paskiem

I tu prosze o pmoc Was drodzy forumowicze :lol:
Co i jak polaczyc?
...............TDI POWER................

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 03 paź 2007, 17:52

Gdybym miał to w ręku bym powiedział, ale tak nic nie pomogę.
U siebie podłączałem patrząc po ścieżkach na płytce.

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 04 paź 2007, 08:15

heh. To mam chyba latwiej, bo u mnie tej plytki niemma :mrgreen: . Kable sa beposrednio podlaczone do zegarow, te zegary sa chyba z b3. czym te zegary roznia sie z zewnatrz? Zakupilem tez na allegro zegary chyba od rs2, bo sa oryginalne z bialymi tarczami ;-). Mam dylemat ktore zalozyc.
...............TDI POWER................

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 04 paź 2007, 17:57

pilocik69 pisze:heh. To mam chyba latwiej, bo u mnie tej plytki niemma :mrgreen: . Kable sa beposrednio podlaczone do zegarow, te zegary sa chyba z b3. czym te zegary roznia sie z zewnatrz? Zakupilem tez na allegro zegary chyba od rs2, bo sa oryginalne z bialymi tarczami ;-). Mam dylemat ktore zalozyc.
jak nie masz płytki to nie powinienieś mieś problemu z podłaczeniem.

Pokazuj chłopaku na zdjęciach te zegary to Ci powiemy ;-)

ja też kupiłem białe, ale oklejone ;-)

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 08 paź 2007, 10:57

Witam . I oto zdjeciaL

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
...............TDI POWER................

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 08 paź 2007, 14:15

pilocik69 pisze:Witam . I oto zdjeciaL

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Coś nie widać :-/

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 09 paź 2007, 12:57

Damn it.......... :mrgreen: . Juz poprawiam.

Tutaj mamy wglad na wszystkie wtyczki:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Teraz wyglad woltomierza od tylu :lol:

Obrazek

A teraz cisnieniomierz:

Obrazek Obrazek



A teraz temperatura :lol:


Obrazek Obrazek Obrazek

Noi tu prosze o pomoc Forumowicze. Co gdzie jak......????? :mrgreen: :mrgreen:
...............TDI POWER................

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 09 paź 2007, 21:09

U mnie inaczej było i bez tego przekaźnika, nawet nie wiem po co on tam.
Jak bym miał w łapce to w 5 min bym Ci powiedział, ale tak przez net na zdjęciach to
brązowy - "masa" (zawsze u helmuta tak było)
niebieski z czarnym(woltomierz) do +12 po stacyjce (jak przekręcisz)
niebiesko czarny z dwóch pozostałych chyba+12 po stacyjce

niebiesko - biały od ciśnenia oleju do czujnika ciśnienia (po zwarciu do masy pełne wychylenie wskazówki)

zielono czarny od temperatury oleju do czujnika (po zwarciu do masy pełne wychylenie wskazówki)

tak bym to widział ale ręki nie dam

Podświetlanie chyba wiesz to nie piszę

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga