Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Dodatkowe zegary w 1Z. Jak to rozgryźć?

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 13 paź 2007, 09:29

Wiec tak, od czego jest ta brazowa zlaczka : z biało-niebieskim i czarno zielonym kablem.


Jeszcze jedno po podlaczeniu na szybko pod prostownik, dziala czesciowo podswietlenie, i wskaznik od cisnienia, reszta ani drgnie. Co to oznacza :-?


minon1:

A co to ma znaczyc:
"niebieski z czarnym(woltomierz) do +12 po stacyjce (jak przekręcisz)
niebiesko czarny z dwóch pozostałych chyba+12 po stacyjce "

maslo maslane , hiehie :mrgreen:

[ Dodano: 2007-10-13, 20:16 ]
Uffff... no to poskladane. :lol: . Powiem najpierw co dziala :-P , dziala podswietlenie, dziala zapalniczka, dziala woltomierz. Teraz powiem co prawi dziala, wiec: temperatura oleju - niemam czunika narazie, ale po zapodaniu masy do kabelka czujnika wychyla sie wskazowka na maksa, czyli powinno byc ok. Teraz powiem coo niedziala :-/ : wskaznik od cisnienia, niemam czujnika narazie, ale po podlaczeniu go do instalacji, wskazowka wychyla sie na maksa, a po podpieciu do wyjscia na czunik chyba masy wraca na zero. Niewiem czy tak ma byc :-/

Podlaczeni wtyczki ma byc tak:

- czerwono- niebieski - +12 do zapalniczki
- brazowy - masa
- szaro-niebieski - + podswietlenie na zegary
-szaro -brazowy - + uruchamia zegary
czujnkiki:
- zielono - brazowy - czujnik temperatury
- bialo- niebieski - czyujnik cisnienia
Ostatnio zmieniony 04 lut 2008, 15:14 przez pilocik69, łącznie zmieniany 1 raz.
...............TDI POWER................

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 13 paź 2007, 21:11

Czyli kolego podłączyłeś jak trzeba :!:
GRATULUJĘ :!:
Tak powinno być. Żeby nie urwać :lol: wskazówki od oleju zewrzyj go narazie póki nie masz czujnika do masy. Będzie ok.

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 14 paź 2007, 11:33

hehe . dziekuje dziekuje dziekuje :-D

czujnik cisnienia tymczasowow odlaczylem, dziala tylko podswietlenie.

Teraz sie dopiero zacznie: chcialbym zalozyc ten czujnik do cisnienia, zgodnie z informacjami ktore posiadam, to wystarczy w 1Z wymienic stary jednostykowy, na dwustykowy. Ale gdzie sie znajduje ten czujnik, podejrzewam okolice filtra oleju. Czy ma ktos numery tego czujnika?


Niezly bajer z tymi zegarami, wieczorem po wlaczeniu podswietlenia czuja sie jak w kokpicie conajmniej b737 :mrgreen: :-P
...............TDI POWER................

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 14 paź 2007, 11:58

pilocik69 pisze:hehe . dziekuje dziekuje dziekuje :-D

czujnik cisnienia tymczasowow odlaczylem, dziala tylko podswietlenie.

Teraz sie dopiero zacznie: chcialbym zalozyc ten czujnik do cisnienia, zgodnie z informacjami ktore posiadam, to wystarczy w 1Z wymienic stary jednostykowy, na dwustykowy. Ale gdzie sie znajduje ten czujnik, podejrzewam okolice filtra oleju. Czy ma ktos numery tego czujnika?


Niezly bajer z tymi zegarami, wieczorem po wlaczeniu podswietlenia czuja sie jak w kokpicie conajmniej b737 :mrgreen: :-P
Czujnik:
http://allegro.pl/item256259477_czujnik ... _polo.html

A wkręcić trzeba: przy filtrze oleju jest wymiennik ciepła, ale czy Ci podejdzie tam, czy się zmieści :?:

Obrazek

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 14 paź 2007, 23:03

Nie mieści się tam. Trzeba wymieniać podstawę filtra oleju na taką z dodatkowym wejściem w 1z jest ono zaślepione na stałe lub zrobić trójnik, w który od razu można wkręcić czujnik temp. oleju. Ja zrobiłem to pierwsze

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 14 paź 2007, 23:15

Hej chips, moglbys naswitlic nieco sprawe, jak to dokladnie wyglada, co trzbea zmienic na co. gdzie itd..........?
...............TDI POWER................

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 14 paź 2007, 23:21

Było to już kiedyś wałkowane. Ja zmieniłem podstawę filtra oleju, tzn. tę aluminiową część do której przykręca się chłodniczkę oleju. Musi ona mieć miejsce na czujnik prawie na samym końcu, bo w tym miejscu gdzie jest ori czujnik jest za mało miejsca i czujnik dwubiegunowy nie mieści się (jest to dosyć duża puszka). Jeżeli masz szczęście to twoja podstawa może mieć ten otwór zaślepiony śrubą, ale w 1z żadko ona występowała. Mam jedynie problem z zamontowaniem czujnika temp. oleju, ale chyba zamontuję go w korek spustowy miski olejowej.

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 15 paź 2007, 11:59

chips pisze:Było to już kiedyś wałkowane. Ja zmieniłem podstawę filtra oleju, tzn. tę aluminiową część do której przykręca się chłodniczkę oleju. Musi ona mieć miejsce na czujnik prawie na samym końcu, bo w tym miejscu gdzie jest ori czujnik jest za mało miejsca i czujnik dwubiegunowy nie mieści się (jest to dosyć duża puszka). Jeżeli masz szczęście to twoja podstawa może mieć ten otwór zaślepiony śrubą, ale w 1z żadko ona występowała. Mam jedynie problem z zamontowaniem czujnika temp. oleju, ale chyba zamontuję go w korek spustowy miski olejowej.
Zobacz to
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a73 ... bed40.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd6 ... 246f2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a0f ... 0e265.html

viewtopic.php?t=3418&start=30

to taki spam w moim temacie :mrgreen: ale przydatny 8-)

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 15 paź 2007, 20:58

minon1 pisze:
chips pisze:Było to już kiedyś wałkowane. Ja zmieniłem podstawę filtra oleju, tzn. tę aluminiową część do której przykręca się chłodniczkę oleju. Musi ona mieć miejsce na czujnik prawie na samym końcu, bo w tym miejscu gdzie jest ori czujnik jest za mało miejsca i czujnik dwubiegunowy nie mieści się (jest to dosyć duża puszka). Jeżeli masz szczęście to twoja podstawa może mieć ten otwór zaślepiony śrubą, ale w 1z żadko ona występowała. Mam jedynie problem z zamontowaniem czujnika temp. oleju, ale chyba zamontuję go w korek spustowy miski olejowej.
Zobacz to
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a73 ... bed40.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd6 ... 246f2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a0f ... 0e265.html

viewtopic.php?t=3418&start=30

to taki spam w moim temacie :mrgreen: ale przydatny 8-)

Wielkie dzięki kolego. Jeżeli się kiedyś spotkamy to masz u mnie duży browar ;-)

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 15 paź 2007, 21:05

chips pisze:
Wielkie dzięki kolego. Jeżeli się kiedyś spotkamy to masz u mnie duży browar ;-)

;-)
Tylko jeden :?: ;-)
;-)

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 15 paź 2007, 21:09

Nie pytaj czy jeden, tylko jakiej wielkości :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga