Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 16V ACE] Falowanie obrotów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cysztof » 29 gru 2006, 19:47

moim zdaniem uszczelka puszcza-nie musi byc wcale duzo...Planowales glowice podczas poprzedniej wymiany ??

Condi

Post autor: Condi » 29 gru 2006, 19:49

Oj nie wiem czy byla planowana.

Byla robiona glowica bo puscil pasek rozrzadu, ale co z nia robili to nie wiem.
Mechanik powiedzial ze oddal ja do regeneracji.
Moze zareklamowac to.

Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cysztof » 29 gru 2006, 19:52

mozesz sprobowac...moze ja zle dokrecili albo cos..nie widze innej szansy- w wypadku przegrzania moglajeszcze popekac miedzy kanalami...wydaje mi sie ze trzeba od nowa rozbierac :-x

Condi

Post autor: Condi » 29 gru 2006, 19:53

Podjade moze jutro albo po nowym roku.
Ojciec mowi ze moze jakies syfy po naprawie wyplukalo.

[ Dodano: 2006-12-29, 19:58 ]
Czy jest to wogole mozliwe zeby dostal sie olej inna droga niz uszczelka pod glowica?

Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cysztof » 29 gru 2006, 20:16

moim zdaniem po robocie lowicy nie moglo za bardzo olejowego syfu wyplukac chlodniczymi kanalami,zalezy jeszcze jakie bylo wczesniej uszkodzenie..Mozesz albo spuscic plyn i zalac kontrolnie woda jak masz graz i pojezdzicc tak pare dni albo plynem nowym i zobczyc czy znowu zasyfi... A inna droga to chyba tylko pekniecie glowicy ...

Condi

Post autor: Condi » 29 gru 2006, 20:22

Tak pomyslalem ze moze jak skladali to moze sie cos dostalo tam.
Bo przejechalem juz jakies 300km od remontu i nic sie nie dzialo.
Ostatnio po tym nagrzaniu tak sie zrobilo

Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cysztof » 29 gru 2006, 20:29

to na bank cos strzelilo...bardzo przegrzales??ile stopni zlapal silnik ??plynu brakowalo?? jak to sie stalo ??z ace troche kicha bo zadki silnik...moim zdaniemwyklucz opcje ze cos zostawili jak po przegrzaniu tak sie stalo...poprostu uszczela nie zdazyla sie dolozyc i za duzo ognia dostala...musisz pamoetac ze po takich remontach powinno sie troche lajtowo pojezdzic zeby wszystko ze soa sie zgralo...

Condi

Post autor: Condi » 29 gru 2006, 20:32

ok 100 stopni
Ale wogole go nie katowalem . Stalem w korku, i sie nagrzal.

Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cysztof » 29 gru 2006, 20:51

no to nie jest to przegrzanie raczej...moze na poczatek zrob tak jak mowie z tym plynem-jesli sie powtorzy to koniecznie reklamuj wczesniejsza robote...

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 29 gru 2006, 20:55

głowica mogła byc lekko skrecona pod temp. sie rozszezyła i poszło puszcza po troszku,niby po jakimś czasie powinno sie ja dokrecic

Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cysztof » 29 gru 2006, 20:57

tylko takie opcje sa... ale zazwyczaj tepe mechaniory dokrecaja opor odrazu :/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga