Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK] sonda lambda

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1042
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 25 maja 2018, 22:41

lini pisze:Przy okazji, chciałbym zapytać czy sonda ma jakiekolwiek znaczenie przy instalacji gazowej sekwencyjnej. W przypadku zwykłego gazu wiem, że rzadko, o czym już wspomniał @PieterB. A w sekwencji?
Wiem tyle, że przynajmniej Stagi 4 czy 300 wzwyż uczą się z komputera silnika dawkowania gazu, więc jak najbardziej tak. Chyba, że chcesz się bawić w korygowanie zupełnie błędnych map, a nie tylko nanoszenie poprawek jak to ma miejsce ze sprawną sondą.

Ten element jest praktycznie podstawą w funkcjonowaniu układu wtryskowego, również z LPG IV generacji. O ile nie masz prościutkiej tej instalacji.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 maja 2018, 08:17

lini pisze:A w sekwencji?
tak ma znaczenie, jak już koledzy wyżej wspomnieli
WRC is for boys.
Group B was for men.

Audipod
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 30 paź 2017, 17:54
Lokalizacja: Podkarp.

Post autor: Audipod » 27 maja 2018, 09:17

Ok czyli kupię kabelek i zacznę się uczyć "VAG-a" :D Czy faktycznie potrzebne jest odłączenie aku przy montowaniu sondy? :D

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 maja 2018, 13:48

Audipod pisze:Czy faktycznie potrzebne jest odłączenie aku przy montowaniu sondy? :D
nie
WRC is for boys.
Group B was for men.

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1042
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 27 maja 2018, 21:45

Audipod, no to troszkę się nagimnastykujesz, ale za to autko przede wszystkim powinno mniej palić. Wymiana nie trwa długo, ale jest lekko żmudna (prowadzenie przewodów).
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

beast
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:00
Lokalizacja: malopolska

Post autor: beast » 28 maja 2018, 15:00

Wymiana nie trwa długo, ale jest lekko żmudna (prowadzenie przewodów).
sondy lambda ?? U mnie kabelki wisiały sobie , dwie osoby żeby jedna u góry złapała i to 5 minut roboty.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 maja 2018, 15:23

To nie takie proste wszystko zależy jak jest spieczony gwint czasem bywa i tak że się z gwintem wyrywa więc bez specjalnych narzędzi lepiej się za to nie brać.

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1042
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 28 maja 2018, 21:33

sondy lambda ?? U mnie kabelki wisiały sobie , dwie osoby żeby jedna u góry złapała i to 5 minut roboty.
W dwóch to tak, w pojedynkę to sporo gorzej. :-P Jak robiłem pierwszy raz to zajęło mi ok. 40 minut, ale walczyłem też, żeby było przypięte jak oryginał. Prawie się udało, bo w tym samym miejscu w okolicach góry skrzyni go spiąłem, tylko szkoda że na trytkę, a nie na kołek z obejmą (mało miejsca, a aku nie chciałem wyjmować).
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

beast
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:00
Lokalizacja: malopolska

Post autor: beast » 29 maja 2018, 12:44

To nie takie proste wszystko zależy jak jest spieczony gwint czasem bywa i tak że się z gwintem wyrywa
No to jest fakt , u mnie akurat odkręciłem bez problemu.

Audipod
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 30 paź 2017, 17:54
Lokalizacja: Podkarp.

Post autor: Audipod » 30 maja 2018, 19:15

Ja już to zrobiłem :D 5 minut samemu na kanale :D Obroty nie falują :D Ale teraz mam problem najprawdopodobniej z regulatorem ciśnienia paliwa :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga