A podczas regulacji same wartości na sondzie ci nie zmieniały się same bez ingerencji? Bo jeśli miałbyś sprawny podłączony regulator ciśnienia i sprawną podłączoną sondę to ECU powinno samo zmieniać dawki dając zmienny odczyt na sondzie 0,2 do 0,8V (to jest poprawna praca). Chyba że tak skręciłeś dawkę że zabrakło regulacji.
Bo dawkę powinno się regulować we w miarę poprawny sposób tak aby na nastawnik był w okolicy 0mA. A najłatwiej to zrobić bez rozcinania układu i wpinania się amperomierzem przez odłączenie nastawnika i ustawienia dawki aby była na pograniczu 0,5V. Wtedy nastawnik po podłączeniu będzie wykonywał bardzo małą korektę na plus czy minus po podłączeniu.
[B3 2.3 NG] Przekroczenie obrotów silnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [B3 2.3 NG] Przekroczenie obrotów silnika.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga