Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[coupe 2.3 ng lpg]silnik kaput!!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
hakanos007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: hakanos007 » 29 wrz 2009, 21:39

hehe ja do Ciebie nie mam jak przyjechac.A Twoja cewka jak wygląda??na górze masz zdjęcia mojej(i wtyczki)a poniżej róznych z allegro

[ Dodano: 2009-09-29, 22:07 ]
teraz nawet gdybym kupił tantą cewke z zintegrowanym modułem to pojawia się problem ponieważ zostaje mi jeszcze kabel od lpg który w starej cewce przykręcałem pod plus a tu?podczepić go pod któryś pin od wtyczki??ale to już nie bedzie to samo(chyba) bo wczesniejten kabel był podpięty pod cewke a nie przed wtyczką tak jak by to trzeba było zrobić tu

[ Dodano: 2009-09-29, 23:03 ]
a jak sądzicie z doświadczenia jak juz sie dzieja takie cuda to pada cewka czy ten 3 pinowy moduł?moge kupić samą cewke a moduł zostawić stary..ale jak nie zatrybi..

[ Dodano: 2009-09-30, 07:34 ]
okazał się wczoraj po długim przeszukiwaniu katalogów z czesciami ze cewka którą miałem to cewka z golfa II gti 1.8 16v.A moduł chyba od audi...jest mozliwośc sprawdzenia czy to padła cewka czy moduł?

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 30 wrz 2009, 13:42

hakanos007 pisze:jest mozliwośc sprawdzenia czy to padła cewka czy moduł?
Spróbuj podłączyć żarówkę pod oba wejścia cewki (za modułem) i sprawdzić czy przy odpalaniu będzie migać. Najlepiej jakbyś zdobył cewkę od elektronicznego zapłonu z jakiegokolwiek auta nawet Poloneza i podłączył tylko uzwojenie pierwotne a do wyjścia jakąś świecę żeby sprawdzić czy będzie iskra. Jeśli będzie to prawdopodobnie moduł masz dobry. Sprawdź też czy czujnik Halla nie zawiódł. Zdejmujesz wtyczkę przy aparacie zapłonowym i w środkowy pin we wtyczce podajesz na chwilę minus, przy zaprzestaniu jego podawania cewka powinna wyzwolić iskrę.
Możesz też spróbować sprawdzić czy z Halla wychodzi sygnał masy na środkowym pinie (boczne to plus i minus które go zasilają). Ale używaj do tego tylko miernika bo jeśli podłączysz do niego żarówkę (nawet małą) z plusem to możesz go uszkodzić.
Pamiętaj żeby cewka nie pracowała bez świecy albo z wyjściem nie połączonym z masą bo w ten sposób można uszkodzić moduł.

[ Dodano: 2009-09-30, 13:48 ]
hakanos007 pisze:[...]pojawia się problem ponieważ zostaje mi jeszcze kabel od lpg który w starej cewce przykręcałem pod plus a tu?podczepić go pod któryś pin od wtyczki??
Plus dla LPG możesz podłączyć do wtyczki która idzie do modułu.
Ciekawi mnie skąd centralka LPG bierze impuls pracy cewki (silnika) bo przecież musi wiedzieć kiedy silnik pracuje. Na pewno ten jeden kabel do LPG to plus? Chyba że LPG jest podłączone jeszcze gdzieś pod sygnał prosto z Halla. Ale jestem pewien czy w centralkach od LPG jest stosowane takie rozwiązanie :?:
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
hakanos007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: hakanos007 » 01 paź 2009, 10:17

wielkie dzięki koledzy.Okazało sie ze padła cewka,moduł był ok.Kupiłem nową za 120zł więc tragedii nie ma:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga