Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 21 mar 2010, 20:42

MUNIOR pisze:
M@rcus pisze:Czy zapodanie większego opornika będzie miało jakiś rezultat?
Wiekszy opornik =mniejsza dawka =mniejszy efekt
I takie pytanie zamiast opornika jak bym dał potencjometr i sobie płynnie regulował ustawienia?
Jak ty chcesz to regulować ?Bo chyba nie w czasie jazdy ;-) Ja mam 470ohm i tez lekko swiruje na wolnych ale jakie to ma znaczenie skoro używa się go w czasie jazdy a nie na wolnych.
Mam potencjometr 2kOhm i wpinam go zamiast opornika, podłączam sobie miernik i widzę jaką wartość mam, mogę swobodnie regulować wartość zamiast kilku oporników. Ale wolę się upewnić czy to spełni rolę owego opornika.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 22 mar 2010, 00:43

musisz wpiąć szeregowo z tym potencjometrem rezystor 300ohm bo jak skręcisz potencjometr do 0 to możesz uszkodzić nastawnik i będzie po zabawie :-( a najlepiej daj rezystor 300ohm i potencjometr 220ohm wtedy będziesz miał regulację między 300 a 520 ohm i będzie to o wiele bezpieczniejsze rozwiązanie

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 22 mar 2010, 08:20

UKI_XX pisze:musisz wpiąć szeregowo z tym potencjometrem rezystor 300ohm bo jak skręcisz potencjometr do 0 to możesz uszkodzić nastawnik i będzie po zabawie :-( a najlepiej daj rezystor 300ohm i potencjometr 220ohm wtedy będziesz miał regulację między 300 a 520 ohm i będzie to o wiele bezpieczniejsze rozwiązanie
I oto mi chodziło, dzięki wielkie <ok>

[ Dodano: 2010-03-23, 11:23 ]
I jeszcze jedno pytanie, w b4 '95r. jest okrągła wtyczka 8 pinowa z 7 przewodzikami, również wpinam się w pin 2 i 3?

[ Dodano: 2010-03-27, 09:06 ]
Zapodałem oporniczek 390Ohm i silniczek pracuje na biegu jałowym równo, jestem pod wrażeniem efektu, już zaczynam zbierać na wtryski i program, jazda automatem staje się jeszcze piękniejsza, nie redukuje juz tak biegów i od dołu się ładnie zbiera.
Pozdrawiam

klubasek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 26 maja 2008, 09:48
Kontakt:

Post autor: klubasek » 29 mar 2010, 11:02

W sobotę w koncu z chipowałem swoją niunię, 110 koników i 233Nm przy 2500 obrotów. Idzie jak szatan niby tylko 20 koni a różnica jest dość odczuwalna, wyprzedzanie mniej stresowe. Koszt to 600zł we Wrocku.

ManiekMazowsze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 29 cze 2010, 13:56
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: ManiekMazowsze » 18 lis 2011, 11:52

Witam

Też myślę nad dodaniem mojemu "czołgowi" 1Z paru koni więcej, nie chciałbym nic wymieniać na razie z części mechanicznych(ewentualnie turbo, jak kiedyś padnie i wtryski) a chciałbym tak przyrost do 120-130km czy da radę taki wynik uzyskać na sofcie? a może więcej? czy taki soft znacząco wpływa na żywotność silnika, oraz jak ze spalaniem?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 18 lis 2011, 15:46

ManiekMazowsze, taki przyrost mocy jaki planujesz ciężko będzie osiągnąć na samym programie... Jak dodasz do tego wtryski to już prędzej ;-) Więcej także można, zależy co kto woli :-P

Co do żywotności silnika to powiem tak: nie ma czegoś takiego jak: zapomniałem zmienić oleju 5tyś km temu, czy coś z tych rzeczy. Ja wymieniam olej wraz z filtrem oleju i powietrza co 7,5tyśkm, olej 10W40 obowiązkowo.

Oczywiście także na zimnym nie powinno się kręcić po obrotach, oraz po przyjeździe po mocnym dawaniu nie powinno się zaraz auta gasić aby dać turbinie się wyhamować trochę :-P

Odnośnie spalania to jeżeli jeździ się normalnie to zostaje na takim samym poziomie a nawet spada przy delikatnej jeździe. Przy pałowaniu oczywiście rośnie rzecz jasna :->

<piwo>

Awatar użytkownika
Dreamer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 cze 2011, 17:44

Post autor: Dreamer » 18 lis 2011, 17:07

Ma ktoś jakieś doświadczenia i poglądy na temat takiego czegoś?
http://allegro.pl/chip-tuning-audi-80-1 ... 08035.html

Awatar użytkownika
Tomiii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 362
Rejestracja: 28 maja 2007, 22:07
Lokalizacja: Cze-wa
Kontakt:

Post autor: Tomiii » 18 lis 2011, 18:08

Dreamer pisze:Ma ktoś jakieś doświadczenia i poglądy na temat takiego czegoś?
http://allegro.pl/chip-tuning-audi-80-1 ... 08035.html
"BOX" to zło :evil:
uderz do kolegi Kostrz :mrgreen:

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 18 lis 2011, 18:12

Kostrz już wyprzedaje ostanie sztuki i więcej na razie nie przewiduje chipsować kompów, więc jak jeszcze ma coś na stanie, to tylko brać :)
BOX to zło i jeszcze za taka kasę :shock:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 lis 2011, 18:34

misiekdzwon pisze:BOX to zło i jeszcze za taka kasę
Taaa...A jak się rekalamują "zajmujemy sie tuningiem "od 6 lat ... :roll: sprzedając boxy :-P ...taki tunig każdy sam sobie może zrobić za grosze ....Zajebista firma ''tjuningowa " :-P Ciekawe czy wiedzą jak wygląda prawdziwy tuning :?: bo na pewno nie na wpinaniu wynalazków pomiedzy kompa a pompę ...pewnie nawet nie wiedzą w których epromach się mapy wgrywa :mrgreen: Bierz od Kostrza ,nie kombinuj ,posłuchaj rad kolegów ,bo wiedzą co mówią ...

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 18 lis 2011, 20:28

Kolega Munior widzę, że też ma, tak więc i od niego można brać <ok> Tylko zalezy jaki komp jest potrzebny i na jaki osprzęt :-P

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 18 lis 2011, 20:50

ja mam od kostrza i jest zajebiscie spalanie na tym samym poziomie od 5 do 10l heheheh

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 19 lis 2011, 19:06

Ja dziś założyłem od Muniora i jest zajebiście :mrgreen: POLECAM Muniora.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lis 2011, 20:24

joint32 pisze:Ja dziś założyłem od Muniora i jest zajebiście :mrgreen: POLECAM Muniora.
Kompy moje ,ale softy Kostrza ;-) Bo zaraz ktoś pomyśli że ja robię softy :-P A że kilka ich mam ,to korzystać chłopaki ,bo Kostrz narazie zaprzestał chipowania :-/

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 19 lis 2011, 20:35

W takim razie polecam kompy Kostrza od Muniora <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga