Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9 TDI 1Z] ciśnienie sprężania

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 mar 2013, 21:28

Tak sobie to wygląda.Ciśnienie ok ale różnica między cylindrami nie powinna przekraczać 1bar i tu jest problem.A o co chodzi to poczytaj na forum bo już było...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 mar 2013, 21:30

bozmek pisze:Witam koledzy wczoraj brat mierzył ciśnienie u siebie w zetorku silnik miał około 50 stopni zmierzył tylko 3 cylindry bo w 4 nie odkręcali rurki :mrgreen:
1-26.5
2-27
3-24
4-
i jak myślicie w jakiej kondycji jest silnik 340 na blacie raczej nie kręcony <ok>
Minimalne ciśnienie spręzania dla tdi to 19 barów . Są lepsze wyniki i gorsze ...także jak na ten przebieg nie jest żle .Jak nie chleje litrami oleju ,to jeżdzić i się nie przejmować 8-) Mój dla porównania 1-29 /2 -28,5 /3-28/4-27,5 na liczniku 250 tys ...ale kto to wie ile naprawdę ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 27 mar 2013, 21:32

U brata niby nie czuć osłabienie niby tylko na mrozach ciężej pali musi obrócić chwile żeby zapaliła oleju nie pobiera odpycha się też ładnie dzisiaj z Niemiec nią wrócił :-D
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 mar 2013, 21:35

To jeździć i nie zawracać głowy zbędnymi pomiarami... :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 27 mar 2013, 21:38 przez hudy, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 27 mar 2013, 21:37

Oleju praktycznie to mało co dolewa max 0.5l na 10 tyś

[ Dodano: 2013-03-27, 21:39 ]
a zmierzył tak tylko :lol: dla wiadomości swojej hehe
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 mar 2013, 21:39

a o tej różnicy co pisałem to chyba nie 1bar tylko róznica nie może przekraczać 10% najwyższego wyniku <ok>

[ Dodano: 2013-03-27, 21:40 ]
a u niego jest więcej niż 10%

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 mar 2013, 23:22

hudy pisze:a o tej różnicy co pisałem to chyba nie 1bar tylko róznica nie może przekraczać 10% najwyższego wyniku <ok>

[ Dodano: 2013-03-27, 21:40 ]
a u niego jest więcej niż 10%
I dalej bedzie jeżdził ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 28 mar 2013, 16:27

Oczywiście że będzie ale takie nierównomierne zużycie niezbyt dobrze świadczy o silniku....

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 28 mar 2013, 18:14

Być może już trzeba głowice zrobić bo nie ściągana jeszcze :lol:
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 mar 2013, 18:52

bozmek pisze:Być może już trzeba głowice zrobić bo nie ściągana jeszcze :lol:
Czy słabsza kompresja jest z winy głowicy ,a raczej zaworów ,czy z winy pierścieni ,sprawdza się robiąc próbę olejową 8-) a nie zrzucając głowicę ;-) A tak poza tym ,to przy takim ciśnieniu spręzania zostawcie ten silnik w spokoju ,bo podejrzewam że do końca swoich dni ,ten silnik nie osiągnie dopuszczalnie minimalnego ciśnienia spręzania ,czyli 19 barów . Nadgorliwość jest tak samo szkodliwa jak niedbalstwo ,czasem nawet bardziej :-P
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 28 mar 2013, 23:17

Nie no Munior nikt nie ma zamiarów jak na razie puki co w babci nic grzebać :-D dopiero ten silnik jest dobrze dotarty po takim przebiegu <ok>
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 29 mar 2013, 09:05

MUNIOR pisze:bo podejrzewam że do końca swoich dni ,ten silnik nie osiągnie dopuszczalnie minimalnego ciśnienia spręzania ,czyli 19 barów
Ja pierwszy raz robiłem pomiar ciśnienia w 2007 roku przy przebiegu niecałe 200tys i miałem 1 - 25 , 2- 26 , 3 - 24 , 4 - 26 a po prawie 120tys które przejechałem kompresja jest identyczna także bozmek, nie masz się czym martwić.Przebieg oczywiście w 100% autentyczny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga