Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Sztanga turbiny.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 05 maja 2009, 21:47

a zaślepiłeś EGR :?: może przez niego ucieka duch z turbinki.. a te logi to robiłeś z ominiętym N75 czy podłączonym :?:
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 05 maja 2009, 22:05

EGR nie jest zaślepiony
Co do N75 to raczej jest podłączony. Przynajmniej wtyczka jest wetknięta. Ale czy działa jak należy tego nie wiem.
A możecie napisać co sądzicie o logach? w jakiej kondycji jest silnik - co przedstawiaja wyniki i czego mu brakuje?

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 06 maja 2009, 10:48

Jelly

W ukladzie dolotowym caly czas panuje niedoładowanie... moze to byc wynikiem:
- nieszczelnosci
- niedomykajacego sie zaworu upustowego
- swirujacego zaworu N75
- zle wyregulowanej sztangi zaworu WG
- zmeczenia zyciem samej turbiny
Widac w logach ze samochod nie osiaga pelnej mocy.
Jesli chcesz cos wiecej wiedziec o kondycji silnika zamiesc kmpl. logów - jakie grupy zrobic znajdziesz tutaj :
https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm

Pozdrawiam
B3 Limo ...SB...
B5 Avant ...AFN... plus quattro
Była : B3 Limo SF
Była : B5 TDi Avant AFN
Była : B5 TDi Limo AFN
Była : B4 TDi Avant

Lukaszek_33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 05 wrz 2009, 15:24
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Lukaszek_33 » 06 wrz 2009, 15:30

Witam. Tak czytam wszędzie że po skróceniu sztangi turbiny będzie większe ciśnienie doładowania. I mam 2 pytania.
1) jak się skraca tą sztangę?
2) i co to jest i gdzie się znajduje ten N75?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 06 wrz 2009, 18:14

sztanga to taki kawałek pręta z gwintem idący od gruszki do części gorącej turbiny a skraca się wkręcając mocniej w drugą część (nakrętkę) a zawór N75 występuje w TDI a nie w TD
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga