[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?
Pawlik1993,
Tak, znam osobę którą wstawila turbo AWX. - 100pkt. Dla mnie
A osobiscie uważam, że znalazlem turbo z którym bedzie zdecydowanie mniej przeróbek, jest tansze niz gt1749va (AWX) strone goraca ma znacząco wieksza a zimna praktycznie taka jak AWX ( nieznacznie wieksza)
Osobiście bede pakować takie turbo tylko zimną strone zalozylem wieksza 36,4 mm / 49mm (ARL)
Tak, znam osobę którą wstawila turbo AWX. - 100pkt. Dla mnie
A osobiscie uważam, że znalazlem turbo z którym bedzie zdecydowanie mniej przeróbek, jest tansze niz gt1749va (AWX) strone goraca ma znacząco wieksza a zimna praktycznie taka jak AWX ( nieznacznie wieksza)
Osobiście bede pakować takie turbo tylko zimną strone zalozylem wieksza 36,4 mm / 49mm (ARL)
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
- meksykanineg
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
- Lokalizacja: LLB
Cos podziałałes w temacie tej turbinki czy chwilowo temat stoi ?brabus124 pisze:znalazlem turbo z którym bedzie zdecydowanie mniej przeróbek, jest tansze niz gt1749va (AWX)
1Z+ ... na słupku AFN ...
16 bit, wtryski 216, pompka 11mm, FMIC, GT1852v by brabus124 , ssacy Leon BLS, wałek 28E, chips Kostrz, skrzynia FHN...
Ogarniecie klekota do stanu obecnego MUNIOR
16 bit, wtryski 216, pompka 11mm, FMIC, GT1852v by brabus124 , ssacy Leon BLS, wałek 28E, chips Kostrz, skrzynia FHN...
Ogarniecie klekota do stanu obecnego MUNIOR
Bardzo bym prosił o jakieś rozwinięcie tematu.brabus124 pisze: Turbo od Mercedesa w210 2.2cdi -gt2052s one chodzą po 100-250zl - sa tanie i czesto w b.dobrym stanie, łatwość przerobienia pod montaz przedstawie w tym temacie, bo mam jedna przygotowaną do montażu.
Bo w tym momencie GT1549s są w tej samej cenie co AWX lub ASZ.
Doszukałem się
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=119446
Ale chyba za duże jak na moje potrzeby 140km/300nm.
I jeszcze ciasno w Ibizie z tyłu mogę mieć za silnikiem.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=119446
Ale chyba za duże jak na moje potrzeby 140km/300nm.
I jeszcze ciasno w Ibizie z tyłu mogę mieć za silnikiem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 20 mar 2016, 08:41
- Lokalizacja: ZSZ
z gt2052s można dmuchać 1.6 bar, przy wysokich rpm. można po woli zdejmować ciśnienia
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 20 mar 2016, 08:41
- Lokalizacja: ZSZ
Więcej dmuchać nie ma większego sensu, jeśli masz wydajny układ wtryskowy oraz wydajny FMIC to można jeszcze podnieść do 1.7 Bar, Turbosprężarka powinna spokojnie to wytrzymać, aby zmniejszać ciśnienie wraz ze wzrostem obrotów ( przy wyższych obrotach)
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 20 mar 2016, 08:41
- Lokalizacja: ZSZ
To graty masz mocne, można pokusić się o 1.7Barkrzysiek16.89 pisze:Mam pompę 11 z nastawnikiem Reni 253 i fala de 143, wtryski 216, ic z Megane. Warto zwiększyć średnicę dolotu do turbo bo teraz mam Ori z 1z?
Ty masz to w poprzeczniaku ? to i tak tam średnica dolotu jest spora, zobacz czy nie ma gdzieś zwężek - na wlocie do puszki filtra itp.
Jak są siateczki w przepływomierzu to wywalenie ich również poprawia przepływ powietrza.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 20 mar 2016, 08:41
- Lokalizacja: ZSZ
zamiast niszzczyc ori przeplywke zrob sobie flansze, z tego co pisza to te 1,5 - 1,6 ma jakies 65-70% itd, najlepiej do tunera, hamownie, zaraz widac co to daje.krzysiek16.89 pisze:Tak mam to w porzeczniaku a dokładnie w golfie 3 . Co do dolotu to turbo ma wyjście 60mm a ori rura z 1z 45mm bodajże i zastosowałem tam redukcje tymczasowo bo chcę to poprawić. Siateczki w przepływce jeszcze są więc można to wywalić ewentualnie wstawić rurę bo jest wyłączona w programie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 20 mar 2016, 08:41
- Lokalizacja: ZSZ
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga