Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z]Niskie doładowanie turbiny

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 27 maja 2009, 18:25

Po pierwsze to zapoznaj się z regulaminem i nazywaj poprawnie tematy.
Po drugie to nie nadużywaj znaków interpunkcyjnych od wyrażania swoich emocji sa emotki. :evil:
Po trzecie jak masz w końcu silnik w swoim Audi. W opisie ABT w postach 1Z.
:?: :-/

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 27 maja 2009, 18:57

wydaje mi się że koledze chodzi o N75
dla rozwiania nieścisłości nagraj filmik ;-)

Awatar użytkownika
yaro666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 14 kwie 2009, 22:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: yaro666 » 28 maja 2009, 12:33

Sorki za temat i wogule..Pisałem w pracy na wariata.
YARO

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 18 cze 2009, 15:29

kolego, chcesz sobie kupić manometr to idź do sklepu hydraulicznego a zapłacisz ok 10zł <ok> ja taki zakupiłem i mam na bieżąco obraz tego co się dzieje w dolocie a turbina tak jak piszą koledzy pracuje cały czas a jedynie wkręca się na wyższe obroty jak dostanie odpowiednią ilość spalin
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 18 cze 2009, 18:34

UKI_XX, odkopałes temat z przed roku :-D
Zgodnie z teorią liczb zespolonych:
TD - moc rzeczywista
TDI - to (TD * i) czyli moc urojona :-D

Mój fur: https://audi80.pl/jungleMOC-vt32588.htm#345136

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 18 cze 2009, 19:09

no fakt, nie spojrzałem na datę, chyba kliknąłem na link który podałeś w swojej wypowiedzi na temat pompy wtryskowej :mrgreen: i tak przypadkiem mi się odpisało :mrgreen:

dobra, koniec OT
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana

LEOXL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:43

[B4 1,9TD AAZ] Turbosprężąrka

Post autor: LEOXL » 28 lip 2009, 01:37

Witam wszystkich i proszę o radę! Przy turbinie jest gruszka ciśnieniowa ze sztangą, która reguluje ciśnieniem doładowania. Przy dodawaniu gazu nawet na bardzo wysokie obroty sztanga się nie rusza a przez zaworek egr czasami lekko wylatuje dym - dodam że zaworek nie pracuje. W czym może tkwić problem? ja podejrzewałem brak sterowania elektrozaworkiem z którego wychodzą wężyki z powietrzem do egr-a, ale wymieniłem go na nowy i jest to samo. Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 28 lip 2009, 23:02 przez LEOXL, łącznie zmieniany 1 raz.
LEO

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 28 lip 2009, 08:27

EGR zaślepić :!: już o tym było pisane

a sztanga powinna się ruszyć dopiero jak w dolocie panuje ciśnienie 0.6 bara a skoro masz nieszczelny EGR to przez niego może uciekać, żeby sprawdzić czy sztanga się porusza to musiałbyś jechać na rolki (hamownia, itp.) lub stać na silniku a ktoś jechać z pedałem gazu w podłodze
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana

muniorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: muniorek » 28 lip 2009, 12:55

EGR zaślepić
Tak jak ci kolega radzi zaślep .Bo jak zawór EGR jest nieszczelny to powoduje więcej szkód niż pożytku .Jak jest dobry to pożytku silnikowi również nie przynosi zasyfiając dolot wyziewami z silnika.Rozkręć w miejscu gdzie karbowana rurka z wydechu łączy się z zaworem EGR i włóż tam jakąś blaszkę odpowiednich rozmiarów i grubości.

LEOXL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:43

Post autor: LEOXL » 28 lip 2009, 20:46

postaram się to zrobić-oczywiście oryginalne uszczelki mam zostawić? A czy warto przeczyścić dolot bo gdy raz rozebrałem egr otwór dolotu był na całej średnicy zapchany sadzą(nagarem)?
LEO

Awatar użytkownika
Spietyq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Spietyq » 28 lip 2009, 21:34

Lechu jak będziesz zaślepiał EGR to uszczelek nie zakładaj, wtedy nie będą Ci potrzebne. Dolot jak najbardziej przeczyścić w twoim przypadku tylko, że będziesz go musiał wyciągnąć. Jeżeli będziesz chciał pod wymiar blaszki kwasoodporne o gr. 1mm zapraszam. Zrobiłem kilka kompletów. Pozdrawiam




______________________

Audi 80 B4 1,9Tdi Avant 1z
Wybrałem - AUDI - bo piękne i solidne
Audi 80 B4 1.9TDI AVANT 1Z

muniorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: muniorek » 28 lip 2009, 21:36

LEOXL pisze:A czy warto przeczyścić dolot bo gdy raz rozebrałem egr otwór dolotu był na całej średnicy zapchany sadzą(nagarem)?
Warto,tylko trzeba to zrobić tak żeby to co wyczyścisz nie wpadło na zawory i dalej do cylindrów ,co bez odkręcenia kolektora jest trudną sprawą ,aczkolwiek możliwą

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 28 lip 2009, 23:14

powiem tak, jeśli chodzi o dolot to po zaślepieniu EGR sam się wyczyści po przejechaniu ponad 50tys.km przez olej wyciągany z odmy ale i tak najlepiej odkręcić kolektor ssący i spokojnie sobie wyczyścić (możesz mieć nawet kilo tej sadzy), pasowałoby też zeskrobać nagar z zaworów (tam jest dopiero masakra) tylko najlepiej kręcić wałem tak aby zawór się zamknął, delikatnie wyskrobać aby nie porysować zaworu i wydmuchać sprężarką (użyć cienkiego wężyka)
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana

LEOXL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:43

Post autor: LEOXL » 29 lip 2009, 09:21

[ Jeżeli będziesz chciał pod wymiar blaszki kwasoodporne o gr. 1mm zapraszam. Zrobiłem kilka kompletów. Pozdrawiam
Spietyq jak możesz to oczywiście prześlij mi kpl tych blaszek - na Twój nr gg wysłałem zapytanie - zajrzyj. Pozdrawiam!



______________________

Audi 80 B4 1,9Tdi Avant 1z[/quote]
LEO

Awatar użytkownika
Spietyq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Spietyq » 29 lip 2009, 23:44

Leo zajrzałem, wysłałem Ci link aukcji. Pozdrawiam.







______________________

Audi 80 B4 1,9Tdi Avant 1z
Wybrałem - AUDI - bo piękne i solidne
Audi 80 B4 1.9TDI AVANT 1Z

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga