[B4 1Z]Niskie doładowanie turbiny
kolego, chcesz sobie kupić manometr to idź do sklepu hydraulicznego a zapłacisz ok 10zł <ok> ja taki zakupiłem i mam na bieżąco obraz tego co się dzieje w dolocie a turbina tak jak piszą koledzy pracuje cały czas a jedynie wkręca się na wyższe obroty jak dostanie odpowiednią ilość spalin
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
UKI_XX, odkopałes temat z przed roku
Zgodnie z teorią liczb zespolonych:
TD - moc rzeczywista
TDI - to (TD * i) czyli moc urojona
Mój fur: https://audi80.pl/jungleMOC-vt32588.htm#345136
TD - moc rzeczywista
TDI - to (TD * i) czyli moc urojona
Mój fur: https://audi80.pl/jungleMOC-vt32588.htm#345136
no fakt, nie spojrzałem na datę, chyba kliknąłem na link który podałeś w swojej wypowiedzi na temat pompy wtryskowej :mrgreen: i tak przypadkiem mi się odpisało :mrgreen:
dobra, koniec OT
dobra, koniec OT
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
[B4 1,9TD AAZ] Turbosprężąrka
Witam wszystkich i proszę o radę! Przy turbinie jest gruszka ciśnieniowa ze sztangą, która reguluje ciśnieniem doładowania. Przy dodawaniu gazu nawet na bardzo wysokie obroty sztanga się nie rusza a przez zaworek egr czasami lekko wylatuje dym - dodam że zaworek nie pracuje. W czym może tkwić problem? ja podejrzewałem brak sterowania elektrozaworkiem z którego wychodzą wężyki z powietrzem do egr-a, ale wymieniłem go na nowy i jest to samo. Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 28 lip 2009, 23:02 przez LEOXL, łącznie zmieniany 1 raz.
LEO
EGR zaślepić :!: już o tym było pisane
a sztanga powinna się ruszyć dopiero jak w dolocie panuje ciśnienie 0.6 bara a skoro masz nieszczelny EGR to przez niego może uciekać, żeby sprawdzić czy sztanga się porusza to musiałbyś jechać na rolki (hamownia, itp.) lub stać na silniku a ktoś jechać z pedałem gazu w podłodze
a sztanga powinna się ruszyć dopiero jak w dolocie panuje ciśnienie 0.6 bara a skoro masz nieszczelny EGR to przez niego może uciekać, żeby sprawdzić czy sztanga się porusza to musiałbyś jechać na rolki (hamownia, itp.) lub stać na silniku a ktoś jechać z pedałem gazu w podłodze
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
Tak jak ci kolega radzi zaślep .Bo jak zawór EGR jest nieszczelny to powoduje więcej szkód niż pożytku .Jak jest dobry to pożytku silnikowi również nie przynosi zasyfiając dolot wyziewami z silnika.Rozkręć w miejscu gdzie karbowana rurka z wydechu łączy się z zaworem EGR i włóż tam jakąś blaszkę odpowiednich rozmiarów i grubości.EGR zaślepić
- Spietyq
- Forum Audi 80
- Posty: 344
- Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Tczew
Lechu jak będziesz zaślepiał EGR to uszczelek nie zakładaj, wtedy nie będą Ci potrzebne. Dolot jak najbardziej przeczyścić w twoim przypadku tylko, że będziesz go musiał wyciągnąć. Jeżeli będziesz chciał pod wymiar blaszki kwasoodporne o gr. 1mm zapraszam. Zrobiłem kilka kompletów. Pozdrawiam
______________________
Audi 80 B4 1,9Tdi Avant 1z
______________________
Audi 80 B4 1,9Tdi Avant 1z
Wybrałem - AUDI - bo piękne i solidne
Audi 80 B4 1.9TDI AVANT 1Z
Audi 80 B4 1.9TDI AVANT 1Z
powiem tak, jeśli chodzi o dolot to po zaślepieniu EGR sam się wyczyści po przejechaniu ponad 50tys.km przez olej wyciągany z odmy ale i tak najlepiej odkręcić kolektor ssący i spokojnie sobie wyczyścić (możesz mieć nawet kilo tej sadzy), pasowałoby też zeskrobać nagar z zaworów (tam jest dopiero masakra) tylko najlepiej kręcić wałem tak aby zawór się zamknął, delikatnie wyskrobać aby nie porysować zaworu i wydmuchać sprężarką (użyć cienkiego wężyka)
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga