[B4 1Z Avant] Biały Avant
-
- Forum Audi 80
- Posty: 143
- Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
- Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz
[B4 1Z Avant] Biały Avant
Przedstawiam wreszcie swoje auto
Swoją audi kupiłem na początku maja 2010 r, wyposażenie raczej standard, na ten silnik, czyli:
- elektryczne lusterka,
- elektryczny szyberdach,
- centralny zamek,
- ABS,
- wspomaganie kierownicy,
- hak,
- Airbag,
Na razie mało zdjęć, w dodatku z pomiaru prędkości, ktόry z kolegą przeprowadzaliśmy jesienią tego roku. Od momentu nabycia wymienione:
227 tys. – olej Mobil 1 15W40 turbodiesel
231 tys. – wymiana łożyska prawego koła przedniego SNR,
231 tys. – wymiana przednich opon Michelin
232 tys. – wymiana oleju w skrzyni biegów
235 tys. – olej ELF 10W40, filtr oleju
235 tys. – wymiana łożyska koła lewego przedniego OPTIMAL
235 tys. – wymiana klocków hamulcowych TRW – tył
238 tys. – wymiana tylnych opon continental
240 tys. – zakup alufelg speedline, z oponami zimowymi
241 tys. – lakierowanie tylnego zderzaka, tylnej klapy bagażnika, tylnych nadkoli, przedniej pokrywy, obu przednich błotników, wraz z polerowaniem całości
244 tys. – wymiana końcówek drążków kierowniczych – 2 strony – MOOG
245 tys. – wymiana tulei w przednim prawym wahaczu - LEMFOERDER
245 tys. – wymiana poduszki przedniego amortyzatora - LEMFOERDER
246 tys. – wymiana kompletnego rozrządu – rolki INA, pasek INA, wymiana pompy wody i płynu chłodniczego, wymiana oleju ELF COMPETITION 10W40 TURBODIESEL, filtr oleju filtron
248 tys. – wymiana paska alternatora
Jak doczekamy razem ładniejszej pogody to będą kolejne zdjęcia, również środka
Pozdrawiam
Swoją audi kupiłem na początku maja 2010 r, wyposażenie raczej standard, na ten silnik, czyli:
- elektryczne lusterka,
- elektryczny szyberdach,
- centralny zamek,
- ABS,
- wspomaganie kierownicy,
- hak,
- Airbag,
Na razie mało zdjęć, w dodatku z pomiaru prędkości, ktόry z kolegą przeprowadzaliśmy jesienią tego roku. Od momentu nabycia wymienione:
227 tys. – olej Mobil 1 15W40 turbodiesel
231 tys. – wymiana łożyska prawego koła przedniego SNR,
231 tys. – wymiana przednich opon Michelin
232 tys. – wymiana oleju w skrzyni biegów
235 tys. – olej ELF 10W40, filtr oleju
235 tys. – wymiana łożyska koła lewego przedniego OPTIMAL
235 tys. – wymiana klocków hamulcowych TRW – tył
238 tys. – wymiana tylnych opon continental
240 tys. – zakup alufelg speedline, z oponami zimowymi
241 tys. – lakierowanie tylnego zderzaka, tylnej klapy bagażnika, tylnych nadkoli, przedniej pokrywy, obu przednich błotników, wraz z polerowaniem całości
244 tys. – wymiana końcówek drążków kierowniczych – 2 strony – MOOG
245 tys. – wymiana tulei w przednim prawym wahaczu - LEMFOERDER
245 tys. – wymiana poduszki przedniego amortyzatora - LEMFOERDER
246 tys. – wymiana kompletnego rozrządu – rolki INA, pasek INA, wymiana pompy wody i płynu chłodniczego, wymiana oleju ELF COMPETITION 10W40 TURBODIESEL, filtr oleju filtron
248 tys. – wymiana paska alternatora
Jak doczekamy razem ładniejszej pogody to będą kolejne zdjęcia, również środka
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 07 sty 2012, 19:45 przez krzysiek21_01_1989, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 143
- Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
- Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 143
- Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
- Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz
Niki 20, wiem, co prawdopodobnie masz na myśli Nad chipem myśle od wiosny, ale jakoś mnie nie przekonuje, mam tylko Boscha, wiem, że podnieść jakoś można, tylko nie chce żadnego BOX’a, a jeśli chodzi o chipa, to nie ma u mnie w okolicy żadnego „forumowego” specjalisty, co by ocenił, jak ten silnik ewentualnie zniesie ten chip, a byle majstrowi nie oddam, zwłaszcza, że od razu wtryski od AFN bym zapodał:) Chociaż na te swoje 90 KM nie narzekam, idzie jako tako, chociaż na tym 4-5 biegu przydałoby się troche więcej mocy. A co do planów na wiosnę planuje wymianę tulei tylnej belki – Lemfoerdery już czekają, hamulce z tyłu muszę przejrzeć, bo ręczny nie odbija do końca, przednie tarcze i klocki prawdopodobnie do wymiany. Na dniach wymieniam tuleje stabilizatora i prawy łącznik, Febi już czeka na założenie Także planów trochę jest, ale lubię mieć pewne auto, mimo że takie „pospolite” dla niektórych moich kumpli, którzy przerabianymi Hondami i Golfami jeżdżą:P
-
- Forum Audi 80
- Posty: 143
- Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
- Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz
Wizualnie to czysta seria praktycznie, żadnych dokładek, zderzakόw od S, ani nic w ten deseń, brakuje tylko prawej kratki w zderzaku, gdzieś ją zgubiłem na mieście, a może ktoś mi „pomόgł”:/ Lakiernik w maju się przyłożył, żeby to naprawdę dobrze wyglądało, wszędzie jeszcze był oryginalny lakier, także poobijany nie był, wiadomo, jakieś otarcia były, ale nic poważnego, to już ogarnięte, na tych zdjęciach był już zakurzony, po umyciu fajnie się prezentuje ten kolor, w dodatku w miarę łatwy w utrzymaniu…
Niki 20, jakbyś miał jakieś sugestie co do wyglądu to jestem otwarty na propozycję, widziałem Twoją niuńkę na zdjęciach i robi wrażenie. Po tych naszych OOOO wcale nie widać upływającego czasu tak bardzo, jak po innych wozach:P
Niki 20, jakbyś miał jakieś sugestie co do wyglądu to jestem otwarty na propozycję, widziałem Twoją niuńkę na zdjęciach i robi wrażenie. Po tych naszych OOOO wcale nie widać upływającego czasu tak bardzo, jak po innych wozach:P
-
- Forum Audi 80
- Posty: 143
- Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
- Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz
Zbieram na A4 B6, już mam prawię całą sumę, ale jakoś przestaje mi się podobać ten model, a swojej 80 jestem pewny, wiem, że jak wyruszę, to dojadę, a nowe auto, to nowa skarbonka, więc na najbliższy rok zostane przy 80, zwłaszcza, że koszta utrzymania nawet na biednego studenta jak ja jest niewielki, a nowsze auto, to większy prestiż, ale i koszty większe. Myślę, że kasa nie stanowi ograniczenia, ale przesadzać też bym nie chciał, bo auto raczej zostanie w rodzinie, młodszy braciak za rok zdaje prawo jazdy i już tam „drobne” ciuła
-
- Forum Audi 80
- Posty: 143
- Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
- Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz
Za 20 to B6 bym nie kupił, no chyba, że takie zamęczone, wiem, bo już oglądałem kilka egzemplarzy i mnie nie przekonuje, takie jakieś „ciasne”, ale wygodniejsze sporo, tylko przeraża mnie, że takie skomplikowane, a każdy stuk puk mnie tak drażni, że od razu szukam przyczyny, a w B6 znalezienie już nie jest takie proste, a stacji obsługi nie chce co miesiąc odwiedzać Wizualnie jakoś nie przywiązywałem wagi, żeby coś upiększać, zmieniać, ale mechanicznie możnaby coś jak Wy to mόwicie „zrezać”, tzn. my tak mόwimy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 143
- Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
- Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz
Dzięki, chyba faktycznie zostawię sobie te 80. jeszcze jakiś czas, nie sprawia problemόw narazie. A tych A4 B6 coraz więcej jeździ i to takie pospolite auto się robi, prawie jak Passat B5, chociaż taki S-Line, jeszcze z Quattro na pewno rzucałby się w oczy:) Zrobię jeszcze parę rzeczy przy swojej 80 i wtedy już w ogόle stracę ochotę, żeby się jej pozbyć, jakoś tak człowiek się przywiązuje do auta Wizualnie chyba narazie nie będę nic modził, elektryczne szyby prędzej założe, parapety do tego, bo jeszcze nie mam:/ Takie drobne zmiany, ale na pewno ucieszą